TYLKO NA PUDELKU: Linie lotnicze WYDAŁY OŚWIADCZENIE ws. awantury z udziałem Martyniuka: "Agresywny pasażer groził członkom załogi"
Daniel Martyniuk spowodował awaryjne lądowanie samolotu z Malagi do Warszawy. Mamy oświadczenie linii lotniczych. Mogą go czekać surowe konsekwencje.
Daniel Martyniuk nie odpuszcza. Tym razem krnąbrny syn Zenka i Danusi został wyrzucony z samolotu linii Wizz Air lecącego z Malagi do Warszawy. 36-latek zrobił awanturę na pokładzie i miał wykłócać się z obsługą lotu o alkohol. Moment opuszczenia przez niego maszyny zarejestrowano na nagraniach.
Linie lotnicze wydały oświadczenie po awanturze z Martyniukiem
W rozmowie z nami świadek zdarzenia opisywała, jak to wyglądało z perspektywy innych pasażerów. Daniel miał być agresywny, a wszystko przez to, że odmówiono mu sprzedaży alkoholu. Pojawiły się nawet groźby karalne i podjęto decyzję o usunięciu młodego Martyniuka z pokładu.
W momencie trwania serwisu kawowego, kiedy zostało mu odmówione podanie alkoholu, zaczął się awanturować i zrobił się agresywny. Pojawiały się groźby w kierunku obsługi i niektórych pasażerów, którzy próbowali go uspokajać. Poruszał się w samolocie w tę i z powrotem. Obsługa też próbowała go uspokoić
Przypomnijmy: TYLKO NA PUDELKU: Daniel Martyniuk miał GROZIĆ obsłudze lotu i pasażerom. "W pewnym momencie zrobił się AGRESYWNY"
Daniel Martyniuk wyprowadzony z samolotu
Zwróciliśmy się do linii lotniczych Wizz Air z prośbą o komentarz. W przesłanym nam oświadczeniu czytamy, że mężczyzna był agresywny i groził członkom załogi pokładowej. Potwierdzono również, że po zajściu Daniel został wyproszony z pokładu samolotu i mogą go teraz czekać finansowe konsekwencje kolejnego wybryku.
Wizz Air potwierdza, że lot W6 1336 z Malagi do Warszawy został przekierowany do Nicei z powodu agresywnego pasażera, który groził członkom załogi pokładowej. Po usunięciu niezdyscyplinowanego pasażera w Nicei, samolot wznowił rejs i bezpiecznie poleciał do Warszawy z pozostałymi pasażerami. Bezpieczeństwo i dobro naszych pasażerów oraz członków załogi stanowią dla Wizz Air najwyższy priorytet. Linia stosuje zasadę zerowej tolerancji wobec wszelkich przejawów agresji – zarówno werbalnej, jak i fizycznej – na pokładzie samolotu. Dotyczy to również spożywania alkoholu wniesionego przez pasażerów oraz wszelkich zachowań mogących zagrażać bezpieczeństwu lub komfortowi innych osób. W przypadkach, gdy zachowanie pasażera stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa lotu lub narusza nasz kodeks postępowania, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przewozu w przyszłości i możemy nałożyć zakaz lotów. Ściśle współpracujemy również z lokalnymi organami ścigania oraz władzami lotniczymi, aby zapewnić właściwą reakcję na wszelkie tego typu incydenty. Ponadto wszelkie koszty wynikające z niewłaściwego zachowania pasażera — w tym koszty przekierowania lotu, opóźnień czy interwencji służb ratunkowych — zostaną przeniesione na osobę odpowiedzialną. W niektórych przypadkach mogą one sięgać dziesiątek tysięcy euro