Nadzy Beckhamowie!

1106
Podziel się

Seksowni?

Nadzy Beckhamowie!

Niedawno ukazała się odważna sesja zdjęciowa ukazująca "erotyczne igraszki" Beckhamów. Fotografie ubranego w slipki Davida i półnagiej Victorii miały wyjść drapieżnie i seksownie.

Miały. Czy takie właśnie są? Mamy mieszane odczucia.

Nadzy Beckhamowie!
Nadzy Beckhamowie!
Nadzy Beckhamowie!
Nadzy Beckhamowie!
Nadzy Beckhamowie!
Nadzy Beckhamowie!
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(1106)
gość
12 lat temu
David ma fajne majteczki, fajna opalenizne.. Vicy tez niczego sobie. Wydaja sie fajnym malzenstwem itd wiec nie wiem po co robia takie glupie rzeczy... LOL
badubadu
12 lat temu
uee tam jak tak wyglada ich zycie seksualne to nie ma czego zazdroscic wieje nuda ble
libertine
12 lat temu
taaaa bardzo sexownie.. wszystko w rozmiarze zero ;D
gość
12 lat temu
david jest ok ale viki przesadziła z iloscią operacji plastycznych jest przez to sztuczna i mało kobieca a anoreksja nie dodaje jej urody tylko szpeci, jej dieta to przecież cygara i woda mineralna, dlaczego ona się tak głodzi? chce lepiej wygladać w kreacjach niż nago?
gość
12 lat temu
ale ta wiktoria jest wysuszona dmuchana lalka :(
Najnowsze komentarze (1106)
gość
9 lat temu
drugie zdjęcie jest sexy. Do tego ciepłego tyłeczka davida najchętniej wsadziłbym swojego...
gość
10 lat temu
eeeee. żaaaaal
gość
11 lat temu
z*******e zdjecia!! nie znacie sie wogole!!
dziggi
11 lat temu
te zdjecia nie sa sexi ale chciałabym tam być zaraz Viki mmmmmmmmmmmm...
gość
11 lat temu
no on jest fajny :)
gość
11 lat temu
ale g***o..wrrr..x/ to ostatnie zdjecie victorii to fotomontaz..O_x
gość
11 lat temu
google- beckham naked- wrzuta(najlepiej)
gość
12 lat temu
on sexy ale ona plastikowy wieszak
mp3-store
12 lat temu
<a href="http://mp3" target="_blank">http://mp3 </a>-store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
gość
12 lat temu
jak dla mnie nic tam nie ma sexy nudy i tyle
gość
12 lat temu
bue, nie podoba mi się ta sesja w ogóle...
gośćie
12 lat temu
On jest OK, ale Ona to prawdziwa MIMOZA!!! Dlatego Dave jest już z o wiele ładniejszą, a zarazem NORMALNĄ Evą Longoria Parker...
gość
12 lat temu
ona mi przypomina troche jolke z Teraz Albo Nigdy ;pp
gość
12 lat temu
Victoria jak nieładnie wyszła na ostatnim zdjęciu ;/ Jakoą się zgarbiła i ma wały na brzuchu :/ A nos jak świnka ma :P
...
Następna strona