Marta Manowska i Łukasz z "Rolnika" potwierdzają, że są parą? (FOTO)

260
Podziel się

Fani nie są już tak zadowoleni. "To nie może być prawda. Ten facet to jakaś tragedia jest"...

Marta Manowska i Łukasz z "Rolnika" potwierdzają, że są parą? (FOTO)

Ostatnia, trzecia edycja misyjnego show Rolnik szuka żony, okazała się najmniej szczęśliwa dla uczestników oraz dla Telewizji Polskiej. Bohaterowie programu znaleźli partnerów poza telewizją, stwierdzając, że szukanie miłości w świetle kamer jest jednak nie dla nich. Póki co największą gwiazdą show wciąż pozostaje Adam Kraśko, który oprócz skakania do wody i reklamowania traktorów, podbija rynek wodzirejów. Przypomnijmy: Adam Kraśko reklamuje swoje usługi na... wieczory panieńskie! "ROLNIK SHOW KONCERT za 5 tysięcy złotych"

Wygląda na to, że niespodziewanie miłość u boku rolnika znalazła... prowadząca program, Marta Manowska. Jak informowaliśmy już dwa miesiące temu, relacja z planu przeniosła się na sympatię poza nim i Marta spotyka się z Łukaszem Siebersem z trzeciej edycji show. Chłopak stwierdził nawet w wywiadzie, że Manowska "byłaby wspaniałą towarzyszką" podczas wycieczki do Wietnamu, ale nie chciał zdradzić nic więcej: Marta Manowska spotyka się z Łukaszem z trzeciej edycji "Rolnik szuka żony"?

Najwidoczniej Marta i Łukasz wciąż się spotykają, bo prezenterka pokazała na Instagramie ich wspólne zdjęcie.

Fani Manowskiej gratulują jej partnera, ale inni nie są już tak zachwyceni:

To nie może być prawda. Ten facet to jakaś tragedia jest - piszą.

Zobaczcie jak razem wyglądają. Pasują do siebie?

KOMENTARZE
(260)
Gość
3 lata temu
Pasują. Normalny facet. Nie rozumiem nagonki na niego
Asz
3 lata temu
Jej sprawa czy jest z nim czy nie.Nikt za nikogo zycia nie przezyje i nikt za nikogo nie umrze
gość
3 lata temu
Pasują. Facet niczego sobie.
Gość
3 lata temu
Każdy zasługuje na Miłość i Szczęście!:)
gość
3 lata temu
Fajni są oboje. Szczęścia na nowej drodze życia :D
Najnowsze komentarze (260)
EMERYT
rok temu
Gratulacje jesteście swietną parą i tak czymajcie.
gość
3 lata temu
co za łysa p**a....normalnie leje :)
gość
3 lata temu
No wreszcie jakaś na jego poziomie
gość
3 lata temu
A babcia tort zrobiła, a tu tako niespodzianko
gość
3 lata temu
ojeju, pasują nie pasują, ważne że szczęśliwi :)
gość
3 lata temu
pania Martę na każym zdjęciu boli głowa? cały cza się za nią trzyma ,,,,,, czy to z wrażenia?
gość
3 lata temu
Może przyjaciółmi są nie podniecające się !
gość
3 lata temu
FAJNY FACET...ale jakos MI razem nie pasują..Moze Mnie tylko sie tak wydaje?
gość
3 lata temu
Aby się Wam udało!Para na plus.
onaa888
3 lata temu
on mi się strasznie podoba! będzie mój!
gość
3 lata temu
no chyba to jakis zart.
Gość
3 lata temu
Jeśli to prawda to.... Gratuluję tej parze... Miłość zjawia się niespodziewanie, nie można jej zaplanować... Piękna 👫
Gość
3 lata temu
To z kim w końcu, bo widziałam też fotki z Szymonem...również uczestnikiem programu.
gość
3 lata temu
Rolnik szuka k***y robią zdebilały program z kretynami, których poziom inteligencji równy jest sztachecie w płocie.... Cala Polska rży z tych idiotów, którym się wydaje, ze mieli swoje 5 minut. Durnie!!! wiecie o co  chodzi w tych programach??? ano o to , by zrobic z was kretynów, zrobic idiotówTo zwykłe dno dna. Taki c*p wyliniały pokazuje swój tłusty ryj do każdej kamery. A dlatego by go pokazali, w stanie jest policyc sobie hemoroidy  w d***e na wizji
...
Następna strona