"Aniołek" Victoria's Secret kusi na czerwonym dywanie

39 reakcji
0
0
39
Podziel się

Izabel Goulart też lansuje się w Cannes. Seksowna?

"Aniołek" Victoria's Secret kusi na czerwonym dywanie

Izabel Goulart jest jednym z najpopularniejszych "aniołków" Victoria's Secret. Brazylijska modelka pracuje dla marki już dwanaście lat i póki co nie zapowiada się, aby miała przejść na modelingową emeryturę. Rola "aniołka" przyniosła jej nie tylko ogromną popularność na Instagramie, ale i miejsce w rankingach najlepiej zarabiających i najseksowniejszych modelek w branży.

Izabel nie mogła odmówić sobie również wizyty w Cannes, która zdaje się już być obowiązkowym punktem w grafikach wszystkich liczących się w branży modelek. W piątek pojawiła się na czerwonym dywanie przed pokazem filmu L’Amant Double, wybierając obcisłą, błyszczącą kreację Zuhaira Murada z odkrytymi plecami.

39
0
0
0
0
0
0
KOMENTARZE
(39)
Gość
3 lata temu
A czy pod kazdym tekstem musi byc pytanie czy seksowne??? Nie moze byc po prostu eleganckie??? Ludzie, ogarnijcie sie...
Gość
3 lata temu
To już nie to co kiedyś. Kiedyś Victoria Secret promowała piękne kobiece sylwetki, jak te top modelek z lat 90tych. Teraz idą w kierunku Anji Rubik (nogi patyki, nienachalny biust i wychudzona twarz, przez co staro wyglądająca). Szkoda. Bo byli fajnie wyróżniającą się marka, wystarczy spojrzeć na ich pokazy sprzed 10lat i obecne. Różnica ogromna.
Gość
3 lata temu
Twarz dosyć ciężka
Gość
3 lata temu
Taka sobie...
eksterminacja
3 lata temu
Wygląda jak Ambrossio.
Najnowsze komentarze (39)
Gość
3 lata temu
Figura i suknia piękne.Twarz taka sobie
Gość
3 lata temu
Doda ucz sie elegancji
Gość
3 lata temu
Gdyby nie nos byłaby ładna
gość
3 lata temu
Ten szczur jest lekko po 30 a wygląda na grubo po 40-stce. Patrzcie pustaki co słońce i solara robi z skórą!
gość
3 lata temu
brzydkie plecy i taka nijaka
gość
3 lata temu
Z twarzy typ Cindy Crawford, ale bardziej 'męska'. pewnie fotogeniczna, w odpowiednich warunkach i oświetleniu, ale tutaj strasznie surowo, bez kobiecej miękkości, a przecież jest wystrojona/zrobiona na wielką galę.
Gość
3 lata temu
Cała jest prześwitująca
Paula
3 lata temu
Bardzo ladnie wyglada, troche mi ta kreacja przypomina niektore stroje Violi Piekut :) Pewnie dalaby duzo mniej kasy za nia, ale pewnie nie zna polskich projektantek... no i to smutne jest, bo uwazam ze mamy najlepszych projektantow na swiecie :)
Gość
3 lata temu
B .Palvin sexowniejsza
Gość
3 lata temu
Ja Mam 120 lat a wyglądam na 20 lat 😄
gość
3 lata temu
"Posągowa" i piękna.
aka
3 lata temu
No kusi kusi z takim ciałem to wiadomo, ze kusi. ;) kurczę co one robią, że wyglądają tak zjawiskowo? I ta figura... pewnie non stop ćwiczą, diety, iqgreen i dzięki temu figura zawsze mega. ;) chyba czas się wziać za siebie. ;p
Gość
3 lata temu
Ona nie jest aniołkiem ;)
Gość
3 lata temu
Ile ma lat bo wyglada powaznie.Podobna jest z urody do mnie a ja mam 45 lat.
Gość
3 lata temu
Wyglada staro jak diabli
gość
3 lata temu
chyba pudlu diabolek bo Aniolki nie kusza , poza tym epatowanie seksem i propagowanie go typowe dla diabolkow wyzszej klasy , ktorzy wymyslili sex w miejsce prawdziwej milosci . Dzis malo kto wie co to jest milosc za to wszyscy doskonale znaja sex -diabelski majstersztyk
Gość
3 lata temu
Wyglada na kobitke po 40 itwarz wychodzona.brak piersi ...kraglosci sa fajne nie patyki
gość
3 lata temu
podobna do Aleksandry Ambrosio
gość
3 lata temu
Cudna suknia, przepiękne włosy...
anka
3 lata temu
nic specjalnego....
Gość
3 lata temu
Ktora z was zazdosnice ma tak dlugie nogi, tak ladna pupe.
Gość
3 lata temu
Oayrzcie i uczcie sie polskie celebrytki to jest klasa bez sztucznych rzes, piersi jak balony.
Gość
3 lata temu
Piękna kobieta i kreacja, klasa! Powiedziałabym, że jest światowej klasy aktorką, a nie modelką :)
gość
3 lata temu
Żal d**ę ściska jak ludzie potrafią się zachwycać jakąś pustą lalunia która naga lata po dywanie :((( porażka dzisiejszych czasów . Babka płaska prawie jak deska , szerokie biodra bez stanika z gołą dupą i już się wszyscy zachwycają :((((