Polska "Brzydula Betty"!

985
Podziel się

PIERWSZE ZDJĘCIA Z PLANU!

Polska "Brzydula Betty"!

Nasz czytelnik podsłał nam gorące fotki z planu TVN-owskiej wersji popularnego serialu Brzydula Betty. Dzięki temu na Pudelku możecie zobaczyć po raz pierwszy Julię Kamińską z aparatem na zębach w akcji.

Dziękujemy za zdjęcia. Jeżeli spotkacie na ulicy jakieś gwiazdy (albo jak w tym wypadku - przyszłe gwiazdy), zróbcie zdjęcia i wyślijcie nam na donosy@pudelek.pl . Na pewno opublikujemy!

KOMENTARZE
(985)
gość
12 lat temu
Idealnie się nadaje do tej roli ;p
gość
12 lat temu
nie nadaje sie do tej roli ktos kto ja obsadzil chyba nigdy serialu nie widzial. i ubrana tez jest za ladnie no bez przesady ona miala byc naprawde brzydka taka byla idea tego serialu a ta babka wyglada jak wiekszosc dziewczyn na ulicy.
gość
12 lat temu
Akurat NIANIA jest 1000 razy lepsza od oryginału! amerykańska wersja jest po prostu tragiczna i wogóle nie śmieszna! jak Ci się tak bardzo nie podobają polskie produkcje to po prostu nie oglądaj!
Komentujcie t...
12 lat temu
ale ona w rzeczywistości jest brzydka co będzie jeśli będzie musiała wyładnieć w końcowych odcinkach tak tak jak w wersji kolumbijskiej???Odpowiedzi oczekuje od pudeka i pudelkowiczów
DB
12 lat temu
CIEKAWE CO Z TEGO WYJDZIE. CZEKAM NA PIERWSZY ODCINEK.
Najnowsze komentarze (985)
;)
10 lat temu
mam włosy!!
gość
11 lat temu
julia jest jedyna w swoim rodzaju trafiony wybor do tej roli:)
gość
11 lat temu
ale ma śliczną spódnicę :) !
gość
11 lat temu
fajny film ale ona jest ładniejsza
gość
11 lat temu
brzydula jest super :) świetnie się przy tym relaksuje :)
Brzydulka
11 lat temu
Moim zdaniem kolumbijska brzydula była najlepsza. Szkoda, że nie puszczają powtórek na pewno obejrzałabym. Polska brzydula... szkoda gadać z czym do ludzi!! Nudy!!
gość
11 lat temu
spódniczka jak z zasłonki pod zlewem na wsi xD
gość
12 lat temu
śmieszna wcale nie podobna
gość
12 lat temu
nie gdy bym sie nie zgodziła zagrać taką role !!
szalona;p
12 lat temu
TO JEST NAPRAWDĘ ŻALOSNE!! JUŻ POLACY NIE POTRAFIĄ NIC INNEGO TYLKO ŚCIĄGAĆ OD INNCY..?ŻENADA..!!
gość
12 lat temu
Boże!!! Tych zdjęć jaz z aparatu!!! i wszystkie prawie takie same :( Ale do roli pasuje :) Jak ją zrobią na koniec (?) - niewiem
gość
12 lat temu
ta aktorka w ogóle się nie nadaje, wygląda jak zwykła "święto-jebliwa" dziweczyna słuchająca radio Maryja lub schizofrwemiczka a nie jak brzydula!!! czy ten kto ją wybrał widział oryginalny serial ?? tam odtwórczyni głównej roli była genialna...
gość
12 lat temu
orginał i tak jest zawsze najleprzy!!
gość
12 lat temu
Ja tam wolę oryginalną kolumbijską wersję, ale zobaczymy co z tego wyjdzie...
...
Następna strona