Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Najseksowniejsza kobieta świata" chwali się ciałem w "małej czarnej"

102
Podziel się:

Dobrała do niej diamentowe kolczyki za 100 tysięcy złotych. Piękna?

"Najseksowniejsza kobieta świata" chwali się ciałem w "małej czarnej"

Zawrotna popularność Hailey Baldwin jest kolejnym przykładem na to, jak robi się karierę w erze Instagrama. Córka Stephena i bratanica Aleca Baldwina do świata modelingu weszła oczywiście dzięki znanemu nazwisku. Wzorem Kendall Jenner i sióstr Hadid szybko zaczęła się promować na ulicach w dziwnych stylizacjach, a na swoich profilach w mediach społecznościowych udostępniała wyzywające zdjęcia. Dzięki temu szybko trafiła na okładki magazynów, a stamtąd na czerwone dywany i na pierwsze miejsce w rankingu najseksowniejszych kobiet świata.

21-latka dzięki tytułowi, który dostała od Maxima, jeszcze chętniej chwali się ciałem na ściankach, starają się chyba udowodnić, że naprawdę na niego zasłużyła. W poniedziałek pojawiła się na gali The Fashion Awards, gdzie pozowała obok Pameli Anderson i Seleny Gomez. Na tę okazję wybrała bardzo kusą "małą czarną", odsłaniającą jej długie nogi. Skrawek materiału pochodzi z kolekcji Topshop, a Hailey dobrała do niego sandałki Jimmy Choo i diamentowe kolczyki Cartier za skromne 100 tysięcy złotych.

Rzeczywiście jest tak seksowna?

**Natasza Urbańska pozuje z sokiem

**

KOMENTARZE
(102)
gość
4 lata temu
czy ona jest taka ladna to bym nie powiedziala. nogi owszem sa zgrabne ale wyglada w tej sukience jak panienka z ulicy a nie jakas super gwiazda
Gość
4 lata temu
Tylko nogi ma fajne. Twarz jak u chłopa. Bez biustu
gość
4 lata temu
Z twarzy beznadziejna. Wygląda jak gąsior. Reszta może być.
Gość
4 lata temu
To cos ? Zero cycka, tyłka i twarz nie skalana myślą..
gość
4 lata temu
to cos jest seksowne ? pfff
Najnowsze komentarze (102)
gość
4 lata temu
Nic mi się nie podoba i ta mina, a właściwie jej kompletny brak!
Bea
4 lata temu
Co ja pacze?
MichuRmx
4 lata temu
W cale nie jest taka ładna... -.- 1). Zamów pakiet dzik lub pakiet dla kobiet. 2). Wyślij swoje zdjęcia przed i po przemianie. 3). Weź urdział w konkursie organizowanym przez naszego trenera 4). Wygraj 10 tyś zł na swoje potrzeby ! 5). Jedno co pozstało Ci zrobić to wejść na stronę www*igortreneronline*pl
gość
4 lata temu
ale wiatrak
Gość
4 lata temu
Wiecznie nabuczona niunia...
Gość
4 lata temu
Mysle ze to facet jest pod ta sukienka :)
Gość
4 lata temu
Jak zdejmie buty, to już nie będzie miała takich długich nóg. Prawie widać jej majtki..
gość
4 lata temu
Ale ta sukienka wygląda tandetnie
gość
4 lata temu
ona jakby brzydka jest, nie?
Gość
4 lata temu
Wyglada jak trans
gość
4 lata temu
to do tytulu najseksowniejszej nie uwzgledniaja twarzy? tylko d**a i cycki sie licza?
Gość
4 lata temu
Figura spoko, ale twarz ropuchowa xD
gość
4 lata temu
najseksowniejsza kobieta swiata jest MM,,, ewer....
GośćSonia
4 lata temu
U nas na ulicy chodzą piekniejsze dziewczyny.Ona ma słynnego tatę więc nic dodać nic ująć to samo te nasze miski tragiczne
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie