Fuj! Piróg tańczy ze striptizerką! (WIDEO)

221 reakcji
0
0
221
Podziel się

Po co psuł ludziom apetyt?

Fuj! Piróg tańczy ze striptizerką! (WIDEO)

Michał Piróg chyba za bardzo wczuł się w rolę gwiazdy. Nasz czytelnik podesłał nam na donosy@pudelek.pl (dzięki, pozdrawiamy!) wideo z niedawnej imprezy, na której znany gej dołączył do tańczącej na rurze striptizerki. Wszedł na podest i zaczął się obok niej wyginać.

Na szczęście nie otrzymał spodziewanych owacji, więc nie wdrapał się na rurę i po chwili wrócił do picia.

Po co w ogóle psuł ludziom apetyt?

221
0
0
0
0
0
0
KOMENTARZE
(221)
Marta88
11 lat temu
myslal, ze ludziom sie spodoba, zal :D
gość
11 lat temu
schlał się za bardzo...
gość
11 lat temu
to wcale nie jest striptizerka!!! to była tancerka z miasteczka tvnu na projekt plaża w miedzyzdrojach!!! Byłam tam i widziałam..nawet mam ten filmik w aparacie...:/ ojj Pudlu..jak zwykle wszystko naciagane:/ WSTYD!!!! tylko tej dziewczyny mi szkoda :(
gość
11 lat temu
pirog to jakiś niewypał wolałabym go nie oglądać na rurze
gość
11 lat temu
Dlaczego nie ma nic o Czarku i jego małej paskudzie?
Najnowsze komentarze (221)
gość
10 lat temu
sorry npodobno piróg jest gejem
gość
11 lat temu
Nigdy go nie lubiłam ale z niego i****a
gość
11 lat temu
to on jest pedalem czy nie!?
DiAnKa15
11 lat temu
Hahah jaki zal!! ;D
gość
11 lat temu
Ma chłopak poczucie chumoru i jest z*******y
gość
11 lat temu
Macie jakiś problem???? Homofobia? No i co z tego że gej? Sama wstawiłabym rurę gdyby tylko chciał dla mnie zatańczyć. Jest gwiazdą i nie musi się w to wczuwać żeby nią być!
tanczaca dzie...
11 lat temu
Nie jestem striptizerka, a to nie rura tylko słup podtrzymujacy konstrukcje. Twarzy na szczescie nie widac, wiec sprawy w sadzie nie bedzie. Pozatym Michał, sie popisywal, wskakiwal do nas na podest co jakis czas i nie tanczylam tam jedyna tylko bylo nas 5. Ludzie w Polsce sa naprawde prosci- slowa te kieruje do tego Pana który nakrecil ten filmik i podpisal jak podpisal. Rowniez zle swiadczy to o tym serwisie, bo przynajmniej widac jakie wypisuja głupoty!
gość
11 lat temu
to wcale nie striptozerka kretyni;/
kalipse87
11 lat temu
Ja osobiście do tego gościa nic niemam. Poprostu chciał sie rozerwać i tyle a jak komuś nieodpowiada to nie musi się zajmowaś życiem innych
Gaspar
11 lat temu
Na tym nagraniu widać ze kilka razy machnął ręką. Tańca ze striptizerką brak. Wystarczy obejrzeć nagranie. Ciekaw jestem kiedy znudzi się w tym Polskim Średniowieczu Wieków Ciemnych etykietowanie...zadziwiające zjawisko...
gość
11 lat temu
zazwyczaj jest tak że szczerych ludzi to się nie lubi... więc wiem skąd wasz problem ..nawet go nie znacie ;/ jak lubi tańczyć to ok a że to striptizerka to nie jest potwierdzone ;/;/ może zwykła tancerka i słupek wam się na prawde nudzi i chyba nie macie własnego życia więc jedziecie po innych
gość
11 lat temu
o żallllllllllllllllllll
gość
11 lat temu
To nie striptizerka tylko jedna z tancerek z projektu plaża w Międzyzdrojach. Macie słabe informacje.piróg zatańczył fatalnie ale rozkręcił impreze i o to chodziło...
gość
11 lat temu
Chciał wywołac sensacje albo poprostu mu odbiło. Nic dziwnego...
...
Następna strona