Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Córki" Stockingera doradzają mu w sprawie nowej dziewczyny

55
Podziel się:

"Magda początkowo miała wątpliwości, ale Paschalska i Holtz przekonały ją, że to wartościowy facet" - ujawnia informator tabloidu. "Teraz Tomasz często się ich radzi."

"Córki" Stockingera doradzają mu w sprawie nowej dziewczyny

Tomasz Stockinger od ośmiu lat, czyli od rozstania z prawniczką Ewą, która z tabloidów dowiedziała się o jego uzależnieniu od alkoholu, nie może ułożyć sobie życia. Aktor ma sprecyzowane oczekiwania wobec przyszłej partnerki: nie powinna być starsza od jego serialowych córek. Może dlatego z takim oburzeniem zareagował na plotki, łączące go z 40-letnią, czyli o wiele dla niego za starą, Anną Powierzą. Zobacz: Stockinger o romansie z Powierzą: "TO JEST WYMYŚLONE! Dobrze, że jeszcze nie zrobili ze mnie geja"

Role córek serialowego doktora Lubicza od pierwszego odcinka Klanu odgrywają Kaja Paschalska, obecnie 32-letnia oraz 41-letnia Paulina Holtz. Obie bardzo się zdziwiły, gdy wyszło na jaw, że Tomek umawia się z ich koleżanką.

Jak już pisaliśmy, Stockinger poznał Magdalenę, wydawcę pracującą w Superstacji, podczas wizyty w programie Na tapecie. Więcej: Stockinger ma nową dziewczynę. Młodszą o 30 lat!

Podobno nie od razu zrozumieli, że są sobie przeznaczeni. Zwłaszcza Magda miała ponoć obawy, na szczęście na pomoc serialowemu tacie ruszyły solidarnie obie córki.

Magda miała początkowo wątpliwości, czy chce na poważnie wiązać się z aktorem - ujawnia znajomy aktora w rozmowie w Faktem. Przecież jest od niego dużo młodsza. Ale dziewczyny przekonały ją, że to wartościowy facet. Teraz Tomasz radzi się ich w sprawach związanych z Magdą.

I tak właśnie rodzinne relacje w serialu przełożyły się na świat realny. Kilka dekad rozciągniętej telenoweli robi swoje... Cóż, jeśli im nie wyjdzie, będą przynajmniej wiedzieli, komu podziękować.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(55)
Gość
4 lata temu
Ten serial leci jakoś o 1997 roku. To z własną rodziną tyle czasu niektórzy nie spędzają, większość życia upływa nam w pracy.
Gość
4 lata temu
Paulina ma 41 lat? Wygląda fantastycznie.
Gość
4 lata temu
Ich życie, ich sprawa. Lepiej pilnujcie swoich drugich połówek. Bo być może Wasza dziewczyna niby poszła po bułki, a tek naprawdę na loda.
gość
4 lata temu
Fajnie,że mu pomagają.
Gość
4 lata temu
Skąd bierzecie wenę na takie niusy? Blancik, koka, piwko z rana?
Najnowsze komentarze (55)
gość
4 lata temu
Hahaha znam Magdę
Gość
4 lata temu
Lepiej taki niż w podobnym wieku bezroboty i pomysłu na reszte życia i siedzący na kanapie od 10 lat
Gość
4 lata temu
Ja bym w życiu nie posłuchała Czikuliny
Gość
4 lata temu
Jego nie da się lubić
Gość
4 lata temu
Co ona ślepa, takiego starego i swego faceta !!! Masakra
gość
4 lata temu
"Podobno" - słowo klucz.
gość
4 lata temu
Ładna fotka
gość
4 lata temu
facet z nałogami to nie mężczyzna, słabizna
gość
4 lata temu
facet z nałogami to nie mężczyzna, słabizna
gość
4 lata temu
fuj
gość
4 lata temu
co te dziewuchy mają w głowach żeby na takiego starego polecieć ?
gość
4 lata temu
Kolejna która poleciała na starego. co jest z tymi dziewuchami nie tak ?
Gość
4 lata temu
Co te stare dziady biorą się za młode l***i czy to te l***i obłapiają dziadów dla kasy? Tak czy siak to obleśne bzykać się z takim staruchem 😝
gość
4 lata temu
Właśnie w pracy spędzamy więcej czasu niż w domu bądźmy dla siebie mili i wyrozumiali. To bardzo miłe że potrafią się dogadać i pomóc.
Oferty dla Ciebie