Victoria Beckham jest w ciąży!

198
Podziel się
Victoria Beckham jest w ciąży!

David Beckham powiedział w wywiadzie dla hiszpańskiej telewizji, że jego żona Victoria jest w ciąży z czwartym dzieckiem! Jak wiemy, Beckhamowie od dawna starali się o dziewczynkę. Miejmy nadzieję, że tym razem się jej doczekają. Victoria i David maja już trzech synów: Brooklyna, Romea i Cruza.

KOMENTARZE
(198)
kONSTANCJA
13 lat temu
ona jest straszna ;/ ble, nie wiem nad czym sie zachwycac-juz wole Paris ;)))
karIOLINA
13 lat temu
:)
magdalenka
13 lat temu
ciekawe jak bedzie miala na imie moze julia. ze tez im sie zachcialo jeszcze jednego hehehe
gość
13 lat temu
lubia dzieci:):) zycze im dziewczynki :):)
?????????????...
13 lat temu
4 raz w ciazy? Swietnie, i wlasnie w rodzinach zamoznych powinno byc tyle dzieci... A zazwyczaj u nas w Polsce im wieszkasza bieda tym wiecej dzieci ;( Ale cieszmy sie ze szczescie Beckhamow - zyczymy coreczki...:D
Najnowsze komentarze (198)
gość
6 lat temu
koleżanka wrzuciła na fejsa tą stronkę is.gd/iphone5_c myślałam, że to jakaś ściema, ale strona wygląda normalnie i wygrałam ajfona :::))) mogłam sobie nawet kolor wybrać xD
USA
7 lat temu
DnD5b3 cjmikmrbflfm, [url= [link=
USA
7 lat temu
Some of them are introduced below The applicant must be UK citizen, He must hold a valid bank account, He must helpful loans. These days all the work sending application whether online or offline. , <a href="">short term loans</a>, [url=""]short term loans[/url], short term loans, =-(((, <a href="">payday loans</a>, [url=""]payday loans[/url], payday loans, aacene,
USA
7 lat temu
cAcQVo <a href=" [url= [link=
gość
7 lat temu
hello :D przychodzę z przyszłości ;D
mp3-store
12 lat temu
<a href="http://mp3" target="_blank">http://mp3 </a>-store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
mp3-store
12 lat temu
<a href="http://mp3" target="_blank">http://mp3 </a>-store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
Julka :D
13 lat temu
juz slyszalam, ale jeszcze raz gratuluuuuuuuuje :D:D:D:D:D::D:D:D na pewno bedzie sliczniutka dziewczynka podobna do tatusia !!!! :):):):) :P:D i nazwijcie ja Juliaaaa... :P:P bede happy:P
gość
13 lat temu
owzszedwarm0i
karolincia
13 lat temu
a ja mam przeczucie ze i tym razem bedzie chlopak!!!!!!!!az doczekaj sie druzyny pilkarskiej!!!!!
gość
13 lat temu
2:D
gość
13 lat temu
beckham za malo sexu czy co z tą victorią
gość
13 lat temu
beckham za malo sexu czy co s tom victorią
gosc
13 lat temu
GRATULUJE ALE MUSZE POWIEDZIEC ZE WIKTORIA WYGLADA BARDZO ALE TO BARDZO SZTUCZNIE ISTNA LALA,CIEKAWE JAGBY NIE DAWALA TYLE TAPETY TO UUUU
...
Następna strona