Zenek Martyniuk urządzi synowi wesele. "Ma się w ogóle nie przejmować funduszami"

186
Podziel się

"Powiedział Danielowi, żeby planował sobie wesele marzeń" - ujawnia informator tabloidu. "To ma być jego dzień i może zaprosić tyle osób, ile zechce".

Zenek Martyniuk urządzi synowi wesele. "Ma się w ogóle nie przejmować funduszami"

Miesiąc temu jedyny syn Zenona Martyniuka, 29-letni Daniel oświadczył się swojej młodziutkiej dziewczynie, 19-letniej Ewelinie. Było z tym trochę kłopotu, bo narzeczony musiał najpierw poczekać na umorzenie sprawy sądowej o prowadzenie samochodu w stanie nietrzeźwości oraz znieważenie policjantów na służbie.

Do awantury doszło w grudniu zeszłego roku. Jak poinformował wtedy Przegląd Koniński, Daniel M. przyjechał swoim białym porsche z wizytą do swojej ukochanej, mieszkającej z rodzicami z Russocicach. Był agresywnie nastawiony i zaczął się awanturować, obrażając nastolatkę oraz jej rodziców. Podobno nie spodobały mu ich sugestie, że dziewczyna powinna uczyć się do matury zamiast randkować ze starszym o dekadę mężczyzną. Obraził także wezwanych do awantury domowej policjantów, opluł funkcjonariuszkę, a jej kolegę ugryzł w palec.

Po godzinie 22 musieliśmy interweniować w jednym z domów, bo mężczyzna zachowywał się niewłaściwie z miejscu zamieszkania swojej dziewczyny - potwierdził w rozmowie z gazetą aspirant Mateusz Latuszewski. Przy zatrzymanym policjanci znaleźli niewielką ilość narkotyków. Mężczyzna został zatrzymany na noc.Usłyszał zarzut posiadania środków odurzających, za co grozi do roku więzienia. Co do zarzutów w sprawie jego zachowania, wciąż toczy się postępowanie.

Finalnie skończyło się umorzeniem. Zaraz po opuszczeni gmachu sądu Daniel M. oświadczył się swojej dziewczynie, w której domu awanturował się pół roku wcześniej. Zenon uznał, ze to najlepszy pomysł na to, by syn się ustatkował, zaś rodzice szczęśliwej narzeczonej uznali, ze edukacja nie jest jednak dla dziewczyny tak ważna, jak im się wydawało jeszcze w grudniu.

Najważniejsze, że Martyniuk obiecał nie żałować pieniędzy.

Powiedział Danielowi, żeby planował sobie wesele marzeń i w ogóle nie przejmował się funduszami - ujawnia informator Faktu. To ma być jego dzień i może zaprosić tyle osób, ile chce. A że mają dużą rodzinę, to zapowiada się naprawdę spora impreza. Narzeczeni myślą o ślubie w przyszłe wakacje.

KOMENTARZE
(186)
Gość
rok temu
Moi znajomi też mieli ślub marzeń. Po roku rozwód, a kredyt za wesele będą 10 lat spłacać jeszcze
gość
rok temu
Uważaj Zenuś z tym szastaniem kasą, nie tacy byli mocni a póżniej poszli do opieki.
Gość
rok temu
Może to złudzenia ale wygląd typowego rozpieszczonego synusia...
Gość
rok temu
Bogaty ślub a potem jeszcze droższy rozwód
Gość
rok temu
Ale Czesiek z tego Martyniuka 😂
Najnowsze komentarze (186)
gość
rok temu
Zenus zaadoptuj mnie
gość
rok temu
o rety, czy ta piękność ze zdjęcia koleguje sie z Anetą Dębkowską z Warchalskiego , czy to tylko zbierzność podobnieństwa, że identyczna dziewczyna biegała po warchalskiego...ale chyba w 3 albo 4 klatce...kurcze...no same sobowtóry w tej naszej ostrowi mazwoieckiej na Warchalskiego...ach mały pępeczek świata...a może to jednak koleżanki Martyny Dębkowskiej z 2 klatki? też ma takie czarne oczka...to może jakaś kuzynka...
Gość
rok temu
Jeśli to prawda to się dziewczyna w pakowala.
Gość
rok temu
Jest w ciąży to ślubuja . Nie wiem czego każdy zazdrości..
lllll
rok temu
kto mówi że zenek jest chamem jest chujem
Gość
rok temu
Luuuo8
Gość
rok temu
Luuuo8
gość
rok temu
Ewelina jesteś naiwna i młoda Zrozumiesz z czasem ile zdrowia i szczęścia zmarnowałaś
gość
rok temu
Niestety chłopak nie szanuje nikogo a już napewno nie kobiety
Gość
rok temu
dobre zrodla do zdjec, szkoda ze na dwóch to nie jest Ewelina hahahaha 😂😂
gość
rok temu
Ten martniuk cham i p*****k mysli ze pieniedzmi moze wszystko chamidło zwyczajne i spiewa z playbacku gorszy burak od tego z boysów i weekendów bo tamci to już masakra trzej gejowie z disco
gość
rok temu
najwiekszy buc z disco najwiekszy alkoholik a jego syn to patologia zupełne nic beztalencie
Gość
rok temu
Czy to jest prowokacja? Czy "autor" "artykułu" w ogóle czytał to co napisał. Informacje zamieszczone w tekście nawet nie pokrywają się z tymi podawanymi wcześniej przez portal... wiec wiarygodność żadna. dno i kilometry mulu. Na zdjęciach 2 różne dziewczyny. Wstyd.
Gość
rok temu
29 lat a takie rzeczy robić cpac i się awanturowac. To jest niedojrzalosc . Bo co bo ma kasę czy białe porsche to wszystko mu można. Później dziewczyna będzie żałować bo taki człowiek to może na starość się ogarnąć albo i w ogóle. Za wysoko skacze ten chłopczyk od takich to z dala bo później tylko będzie ponizal i się wywyzszal za bardzo . Masakra ....juz się dzieje tak przed ślubem a co będzie później.... myślicie że lepiej hahaha wątpię!
...
Następna strona