Trwa ładowanie...
Przejdź na

Egurrola odebrał córeczkę ze szpitala

376
Podziel się

Czy to go zmieni?

Egurrola odebrał córeczkę ze szpitala
bEhOwHbF

Wczoraj Agustin Egurrola już z samego rana pojawił się w szpitalu, żeby odebrać swoją nowo narodzoną córeczkę i zawieźć ją do domu. Przypomniał sobie nawet o tym, że jego dziecko ma także matkę. Przywiózł dla Niny Tyrki bukiet kwiatów.

Świeżo upieczony tata z dumą niósł nosidełko z maleńką Carmen do samochodu - pisze Fakt. Kilkakrotnie sprawdził, czy dziecko jest prawidłowo przypięte pasami, po czym szczęśliwi rodzice pojechali do domu. Pierwsze dni z niemowlakiem w domu to dla rodziców wyzwanie. Egurrola jednak dokładnie przygotował sie do roli ojca. Czytał podręczniki i uczęszczał na zajęcia do szkoły dla przyszłych rodziców.

Jak dobrze, że pochwalił się tym tabloidowi.

bEhOwHbH
bEhOwHci
KOMENTARZE
(376)
gość
13 lat temu
mamusia niezbyt zachwycona, że są paparazzi. Egurrola - wprost przeciwnie. Pozorant!
gość
13 lat temu
No ty byś chciała być na jej miejscu
gość
13 lat temu
Już nie masz się do czego przyczepić tylko do kwiatów ty dostaniesz jednego tulipana i sikasz ze szczęścia
bEhOwHcj
gość
13 lat temu
Zatrudnij się jako niania
gość
13 lat temu
SZCZERZE POWIEM ZE NIE WIEM CZEGO SIE JEJ CZEPIACIE TAK, ŁADNA ZGRABNA DZIEWCZYNA
Najnowsze komentarze (376)
gość
13 lat temu
tak, na pewno. zaraz pojada odstawić dziecko do domu dziecka:)
gość
13 lat temu
Ciekawe czy teraz sie chajtna ??
gość
13 lat temu
jest po porodzie...
gość
13 lat temu
brzydka ta jego nina wiec mu sie nie dziwie hehehehe
gość
13 lat temu
ale nina przytyla na twarzy... nie poznalam jej
gość
13 lat temu
wszystkich tak krytykuje ,ale swojej niezbyt urodziwej żony jakoś nie obsmarował
gość
13 lat temu
Co to za komentarze o jej urodzie. O ile wiadomo ... to ona jest niedawno urodziła. Ale dla niektórych liczy się tylko uroda... Brak mi słów...
PIRUG
13 lat temu
TATEGUROLA HAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHA
bEhOwHcb
gość
13 lat temu
torba ze szpitala lala a moze wzial przy 1odiedzinach!!czepiacie sie szczesliwcow!!E
gość
13 lat temu
każdy chciałby sie pochwalić dzieckiem no cieszy się chłopak;p
gość
13 lat temu
biedna nina a taka ładna była
gość
13 lat temu
Fajny gościu.
gość
13 lat temu
Gratulacje a Karmen jest śliczna wczoraj pokazywali w YCD zdjęcie. Piękna :)
gość
13 lat temu
Boże, to Nina !? ;OOOOOOOOOO Ale okropnie wygląda! W TZG taka laseczka odstawiona była,a tutaj !? Całkiem inna osoba, nie powiem.
...
Następna strona
bEhOwHcD