Bellucci i Graham z kebabem zachęcają do zakupów u Dolce i Gabbany

33
Podziel się

W kampanii włoskiej marki wystąpiły też Isabella Rossellini, Carla Bruni i... mama Elona Muska. Jak wyszło?

Bellucci i Graham z kebabem zachęcają do zakupów u Dolce i Gabbany

Projektanci stojący za marką Dolce&Gabbana od kilku lat nie mogą się wykaraskać z kolejnych wizerunkowych kłopotów. Włosi najpierw zostali skazani za oszustwa podatkowe, a potem podzielili się swoimi kontrowersyjnymi opiniami na temat in vitro, czym rozwścieczyli Eltona Johna, Victorię Beckham i... Ewę Kopacz. Nie lepiej było w ostatnich miesiącach, bo Gabbana obraził Selenę Gomez na Instagramie, nazywając ją "brzydką", a Dolce "zabłysnął" rasistowskimi komentarzami, co poskutkowało odwołaniem hucznego pokazu marki w Chinach. Choć projektanci obecnie mają reputację ograniczonych i bezczelnych, gwiazdy nadal chcą z nimi współpracować, co potwierdza nowa kampania.

W sieci ukazały się właśnie zdjęcia promujące najnowszą, wiosenną kolekcję domu mody. W przeciwieństwie do minionych sezonów, w role modelek nie wcieliły się "influencerki" ani córki gwiazd, tylko "ikony" oraz top modelki. Na "spontanicznych" zdjęciach autorstwa siedmiorga różnych fotografów wypatrzyć można kilka znanych twarzy, między innymi Monicę Bellucci, Carlę Bruni, mamę Elona Muska i Isabellę Rossellini. Poza naturszczykami pełniącymi rolę tła, uwagę zwraca ujęcie, na którym Ashley Graham dumnie pozuje z nadgryzionym kebabem.

Zobaczcie nową kampanię Dolce&Gabbana. Zachęca do zakupów?

KOMENTARZE
(33)
BEZ ŚCIEMY
rok temu
Bellucci kobieco, posągowo, podobała mi się niemal od zawsze i pewnie na zawsze:)
gość
rok temu
Dobrze wyglądają. Ashley ma śliczną twarz i proporcjonalną figurę.
Gość
rok temu
Monica to jest uroda zjawiskowa!!! Jest przepiękna!!!
Gość
rok temu
To artyści, moga miec swoje poglądy, ale prawda jest taka, ze tworzą dzieła sztuki
Gość
rok temu
Fajna sesja, chociaż ubrania trochę giną na tle tych wszystkich szczegółów
Najnowsze komentarze (33)
gość
rok temu
Stale takie same ubrania .... straszna nuda. No ale od 10 lat nic sie w modzie nie dzieje ... projektanci powoli wkraczaja w wiek geriatryczny to i nie maja pomyslow ... nic sie nie dzieje poza odgrzewaniem lat 80tych co jest chyba najbrzydszym trendem - nie ma to jak rurki i przykrotkie podkoszulki noszone przez narcystyczna bezkrytyczna mlodziez ....
Gość
rok temu
Uwielbiam kampanie Dolce&Gabbana. Są bardzo sensualne. Wybierają najbardziej kobiece, seksowne niesamowicie piękne modelki
Gość
rok temu
Pudlu, maja juz taką renome ze kazde najgorsze slowa co wymowia nie zniszczy im tej firmy , możesz zazdroscic i pluc jadem na pudlu. I nie, nie sa rasistami.
gość
rok temu
to nie kebab to paninni
Gość
rok temu
Pedalska marka dla frajerów
mrożony bez
rok temu
W tych chorych od poprawności politycznej czasach nie można mówić swojego zdania ,tylko udawać,że wszystko jest pięknie,nawet największy syf !!! Brawo dla duetu projektantów za odwagę!!
Nie Horodynsk...
rok temu
Mnie się ich poglądy podobają (sa przeciwni adopcjom przez pary gejowskie, na przykład), taki głos rozsądku w tym sztucznym świecie. A ubrania zazwyczaj świetne - choć mnie na nie nie stać. Kampania OK!
gość
rok temu
Kupuję tylko polskie produkty 😍
Gość
rok temu
Super kampania! Modelki -ikony reklamują ciuchy pomiedzy zwykłymi ludźmi z ulicy.Dzięki temu jest to wszystko takie luźne, na wyciągnięcie ręki ,ubrania nie wycudowane !
Lizak
rok temu
LIZAŁ bym ze dwa tygodnie.
Lizak
rok temu
LIZAŁ bym ze dwa tygodnie.
Gość
rok temu
Jakieś badania czy to tylko twoje czcze gadanie, żeby usprawiedliwić nieuzasadnioną nienawiść do innego koloru skóry? Jeśli jesteś ograniczonym człowiekiem to będziesz się skupiać na czyimś wykształceniu, kształcie oczu czy wadze, ale normalni ludzie szanują KAŻDEGO- niezależnie od wyglądu i pozycji, bo liczy się to, jakim się jest człowiekiem. Żyj i daj żyć innym.
gość
rok temu
Nie podoba mi sie .Wczesniej tez byli naturszczyki i znane modelki,ale bylo lepiej.Tu jest za duzo chaosu i spasionych modelek .Stroje takie sobie(i tak i przeciez nie kupie )Sorry za polskie znaki.
Gość
rok temu
Jaka cudowna kampania! Jest nawet PIES 🐶 ! I bobasek 🍼 👶 !