Trwa ładowanie...
Przejdź na

Poprowadzi KOLEJNĄ edycję "Jak ONI śpiewają"!

736
Podziel się:

Liszowska odrzucona!

Poprowadzi KOLEJNĄ edycję "Jak ONI śpiewają"!

Kiedy w połowie września Kasia Cichopek wystawiła producentów Jak ONI śpiewają i bez zapowiedzi pojechała do Zakopanego wziąć ślub z Hakielem "Crazy Frogiem", Nina Terentiew odgrażała się, że zakończy z nią współpracę. Była wściekła. Grzmiała na łamach Faktu:

Trzeba powiedzieć jasno: Kasia zerwała kontrakt, grożą jej kary finansowe!

Wtedy zastąpiła ją Joasia Liszowska, która podobno bardzo spodobała się władzom stacji. Mówiło się nawet i tym, że od 5. edycji programu zastąpi Cichopek na dobre.

Okazuje się jednak, że czeka nas kolejny sezon ze słodką "Pyzą". Panie znów się uwielbiają:

Bardzo Kasię lubię i szanuję i właśnie zaproponowałam Kasi kolejną edycję "Jak ONI śpiewają" - wyznała Nina wideoportalowi. _**Kasia cieszy się moją wielką, wielką sympatią.**_

Także porzućcie wszelką nadzieję. Cichopek zostanie tu aż do 15. edycji.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(736)
gość
14 lat temu
ogarnij sie pudlu nie musicie od razu wstawiać najgorszego zdjęcia raz ktoś wychodzi gorzej raz lepiej!!! a przezwisko,,Pyza"wcale do niej nie pasuje!!!(a tak na marginesie to jej nie lubie)!!!a Liszowska prowadziłas JOŚ okropnie nie pasuje tam!!!
gość
14 lat temu
brakuje jej charyzmy, ludzie prowadzący takie programy powinni cechować się pomysłowością, oryginalnością i dużym poczyciem humoru.... Kasia niestety, nadaje sie na śnieżynke św. Mikołaja ;]
gość
14 lat temu
Szkoda ze Liszowska odrzucona...bylaby jakas zmiana bo ta Cichopek juz nudna jest
gość
14 lat temu
Heh.. mi to obojętne kto bedzie prowadził, bo to juz staje sie powoli nudne..;/ tak samo jak taniec z gwiazdami...nawet sie nie da juz tego ogladac... tak samo jak oni spiewaja..
gość
14 lat temu
Po co następna edycja? Why?
Najnowsze komentarze (736)
gość
13 lat temu
fajnie ze bedzie znowu Kasia Cichopek ;) lubie ją ;) a liszowskiej nie lubie
gość
13 lat temu
nie lubje jtejwarjatki aten ibisz p***c jeden/
gość
14 lat temu
Bez Katarzyny Cichopek nie ma Jak oni śpiewają!!!
gość
14 lat temu
a ja ją lubie ;d
gość
14 lat temu
A W REKLAMACH JUż BYłO żE LISZOWSKA NAPRAWDę BęDZIE NOWą PROWADZąCą
gość
14 lat temu
wyphaj się cichopek jest super
gość
14 lat temu
Kasia Cichopek i tak nie będzie prowadzić 5. edycji poprowadzi ją Liszowska .... a Kasia jest fajna ja ją lubie ;)
gość
14 lat temu
ja tam nic nie mam do niej,ale hakiel do niej nie pasuje. to taki dzieciak.
gość
14 lat temu
super
gość
14 lat temu
Cichopek bardzo fajnie prowadzi jak oni śpiewają ale powinna wybrać aktorstwo czyli zagrać w nowym serialu dwójki pt tancerze
gość
14 lat temu
na ppierwszym łądnie wyszla a na widok waszych komentarzy żygać mi się chce
gość
14 lat temu
nienawidze jej
gość
14 lat temu
ona jest super
gość
14 lat temu
j
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie