Jessica Mercedes: "Sprzedajemy ubrania, których brakuje na polskim rynku"

2
Podziel się

"To spełnienie moich marzeń" - przechwala się blogerka.

Jessica Mercedes: "Sprzedajemy ubrania, których brakuje na polskim rynku"

Jessica Mercedes już dawno znudziła się życiem "zwykłej" blogerki modowej i od dłuższego czasu stara się podbić świat vlogerek, pokazując na platformie YouTube swoje nowe osiągnięcia. 26-latka jest równie aktywna w social mediach, gdzie skrupulatnie relacjonuje najważniejsze momenty w swoich życiu. Obserwatorzy Jess byli już świadkami remontowego dramatu celebrytki, operacji żuchwy, czy ostatniego czyszczenia szaf Mercedes.

Dwa lata temu celebrytka wystartowała z promocją i sprzedażą własnej marki. Jess przygodę z projektowaniem zaczęła od własnej linii strojów kąpielowych. Blogerka przyznała, że marka Moiess Swim to spełnienie marzeń. Niedawno Jess ruszyła z kolejnym projektem - marką Veclaim, która została nominowana do tytułu "Marki roku". Jess z pomocą specjalistów tworzy ubrania, których jej zdaniem brakuje na polskim rynku.

Ma rację?

KOMENTARZE
(2)
gość
6 miesięcy temu
Byle co, byle sprzedać fatałaszki, kosmetyki, buty. Nic innego w życiu nie robi.
Gość
6 miesięcy temu
Andrzej Wrona, który nigdy nie miał dziewczyny, ale lubi się lansować na sweet fociach, w desperacji ożenil się dla nazwiska i popularności w mediach, po kilku miesiącach znajomości z nie^trakcyjnym, agre&ywnym i wulgarnym b^bochłopem, ktory niczego nie potrafi. Żadne z osobna nie dalo rady wzbudzic zainteresowania mediow. Jego nazwisko n.ie jest kojarzone dlatego Zborowska zostawiła sobie podwójne, żeby każdy wiedział z jakiego domu pochodzi, bo na nazwisku ojca opiera swoje egzystowanie w mediach. Profil Zborowskiej to jedna, wielka reklama łącznie z Wrona, a grazyny się wzruszaja wyprzedażą instagramowego życia. Kolejnym etapem zbierania lajkow będzie zapewne dziecko, bo czym innym może zabłysnąć ta "para".
Najnowsze komentarze (2)
Gość
6 miesięcy temu
Andrzej Wrona, który nigdy nie miał dziewczyny, ale lubi się lansować na sweet fociach, w desperacji ożenil się dla nazwiska i popularności w mediach, po kilku miesiącach znajomości z nie^trakcyjnym, agre&ywnym i wulgarnym b^bochłopem, ktory niczego nie potrafi. Żadne z osobna nie dalo rady wzbudzic zainteresowania mediow. Jego nazwisko n.ie jest kojarzone dlatego Zborowska zostawiła sobie podwójne, żeby każdy wiedział z jakiego domu pochodzi, bo na nazwisku ojca opiera swoje egzystowanie w mediach. Profil Zborowskiej to jedna, wielka reklama łącznie z Wrona, a grazyny się wzruszaja wyprzedażą instagramowego życia. Kolejnym etapem zbierania lajkow będzie zapewne dziecko, bo czym innym może zabłysnąć ta "para".
gość
6 miesięcy temu
Byle co, byle sprzedać fatałaszki, kosmetyki, buty. Nic innego w życiu nie robi.