Trwa ładowanie...
Przejdź na

Pazura będzie nadawał z... porodówki?

246
Podziel się

Jednak poprowadzi Kabareton.

Pazura będzie nadawał z... porodówki?
bCyqwuad

Cezary Pazura, któremu Edycia "PKP" Zając nie pozwoliła pojechać na festiwal Top Trendy, wpadł na przebiegły pomysł. Super Express donosi, że żeby nie stracić obiecanej kasy, a jednocześnie nie zostawić żony samej, poprowadzi Kabareton... z porodówki.

Pan Pazura nie poprowadzi gali na żywo - mówi tabloidowi osoba z produkcji festiwalu. Ale będzie zapowiadał występy w bardzo nietypowy sposób. Wiadomo, że będą to krótkie nietypowe filmiki i wejścia na żywo.

Miejmy nadzieję, że w kadr nie wejdzie Edytka. Chociaż nie zdziwilibyśmy się - skoro ślub sprzedali mediom, to czemu nie poród?

bCyqwuaf
bCyqwuaG
KOMENTARZE
(246)
gość
11 lat temu
Ooooo chyba nie znasz pojęcia którego używasz. Masakra i prowincjonalizm. Zaściankowa zazdrosć. Współczuję widocznie nie znasz uczucia bliskości.
gość
11 lat temu
to jest chyba najbardziej porazkowa para ostatnich lat :/
gość
11 lat temu
Popieram nie moja bajka ale jeśli są szczęśliwi to niech to trwa.... wiecznie
bCyqwuaH
gość
11 lat temu
HA HA HA ale masz wyobraźnię wielka PANI WERONIKA to poznana kobieta w klubie nocnym jako tancerka ... widocznie lepiej machać pośladkami w klubie niż jeździć pociągami. A jeśli chodzi o wychowywanie dziecka?... Rozumiem, że znasz sytuację.. osobiście. Nie komentuję, a na pewno źle jeśli nie wiem na pewno Weronika pierwsza poszła w tany i to jest efekt a biedna młodziutka Edytka nie wiem ale kasy jej nie brakowało .... wiem o tym
gość
11 lat temu
para brzydali
Najnowsze komentarze (246)
gość
11 lat temu
ta edyta to już prawdziwy koszmar...a co będzie za jakieś dziesięć lat? kondolencje dla czarka
gość
11 lat temu
W jej wieku, to jeszcze wypada, ale Czarek to już raczej mógłby dorosnąć
gość
11 lat temu
I****A
gość
11 lat temu
Taaaa.... będzie naprawdę zabawnie już to czuje juhuu :/
gość
11 lat temu
HA HA HA ale masz wyobraźnię wielka PANI WERONIKA to poznana kobieta w klubie nocnym jako tancerka ... widocznie lepiej machać pośladkami w klubie niż jeździć pociągami. A jeśli chodzi o wychowywanie dziecka?... Rozumiem, że znasz sytuację.. osobiście. Nie komentuję, a na pewno źle jeśli nie wiem na pewno Weronika pierwsza poszła w tany i to jest efekt a biedna młodziutka Edytka nie wiem ale kasy jej nie brakowało .... wiem o tym
gość
11 lat temu
Popieram nie moja bajka ale jeśli są szczęśliwi to niech to trwa.... wiecznie
gość
11 lat temu
Ooooo chyba nie znasz pojęcia którego używasz. Masakra i prowincjonalizm. Zaściankowa zazdrosć. Współczuję widocznie nie znasz uczucia bliskości.
gość
11 lat temu
edyta jes mloda sliczna czego chciec wiecej ...wasza zazdrosc jes brzydka
bCyqwuaz
gość
11 lat temu
e tam p***d...glupoty bo ichnie znacie!!! Oni sa super a to z kim on jest to jego sprawa
gość
11 lat temu
wiecie co nie ośmieszajcie sie ta fota jest stara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ona tu jeszcze brzucha nie ma po drugie ona ma teraz krótkie blond wlosy i duzy brzuszek!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dajcie im spokoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
11 lat temu
Ta Edycia "PKP" jest po prostu do bani! po co doczepiala sobie wlosy i malowala na rudo jak i tak widac rude odrosty?
gość
11 lat temu
Wszystkie Edzie takie same:p
przemix
11 lat temu
haha... Aaa ja z edytą do klasy chodziłem... Do XII Lo w Krk xD Fajna dziewczyna pow szczeże... Iiii szczęścia zycze..! :*
gość
11 lat temu
boze jaka z niej maszkara!!!wszystko w niej sztuczne włosy dopinane nawet ten usmiech glupkowaty!!!
...
Następna strona
bCyqwubb