Mama Rubika prowadzi kolekturę Lotto

330 reakcji
0
0
330
Podziel się

Tygodnik "Na żywo" bardzo zbulwersowała ta wiadomość.

Mama Rubika prowadzi kolekturę Lotto

Tygodnik Na żywo bardzo zbulwersowała ta wiadomość. Po historii przymierającej głodem matce Tomasza Kammela media są wyczulone na takie sprawy. Powstało podejrzenie, że Rubik, który w samym tylko 2008 roku wyklaskał 8 milionów złotych, skąpi pieniędzy własnej matce.

Okazało się to nie do końca prawdą.

Nie wyobrażam sobie, żebym nie pracowała - powiedziała matka zmiennowłosego kompozytora dzwoniącemu do niej dziennikarzowi. Zanudziłabym się. Kolekturę prowadzę, ale nie pracuję w niej. Jak raz na jakiś czas usiądę przy kasie to korona mi z głowy nie spadnie *. *

Dzisiaj skandalu nie będzie. Przepraszamy.

330
0
0
0
0
0
0
KOMENTARZE
(330)
gość
11 lat temu
No i co?
gość
11 lat temu
ma tyle kasy i nie pomoże mamie
gość
11 lat temu
Mnie on nie interesuje.. piszcie lepiej o Michaelu;**
gość
11 lat temu
d***l
gość
11 lat temu
ostro siostro
Najnowsze komentarze (330)
gość
10 lat temu
Polski internet opanowało chamstwo, które zepchnęło na margines wszelkie dobre obyczaje. I dobrze, bo chamski internauta jest dla portalu tym, czym alkoholik dla sklepu monopolowego.
gość
10 lat temu
madra kobieta...poki moze,niech pracuje-gdzie chce i jak chce.To jej zycie-a syn ma swoje zycie.
gość
10 lat temu
czy wy uwazacie ze dzieci maja obowiazek dawac kase rodzicom?leczcie sie
gość
10 lat temu
Mama Rubika jest bardzo sympatyczną, energiczną panią. Ma nie tylko kolekturę Lotto ale i agencje PKO i to od wielu lat, więc nie rozumiem dlaczego padło żenujące określenie "skąpi pieniądze własnej matce". Czyżby faktycznie usilnie szukano skandalu tam, gdzie go nie ma?
gość
10 lat temu
Masakra jakaś:0( Zapomniał wół jak cielęciem był hahahahahah
gość
10 lat temu
i co ztego ja też mam dobrze sytuowane dzieci i pracuję bo chcę
gość
10 lat temu
niech też poklaszcze z nudów u synka
gość
10 lat temu
No i co w tym strasznego albo dziwnego -nie rozumiem o co ten szum.
gość
10 lat temu
i co z tego?
gość
10 lat temu
rubik spoko klaszcze :D
gość
10 lat temu
hehe ale zdjecie muchy fajne;P
gość
10 lat temu
No i dobrze , że tym razem skandalu nie udało się wywołać. Ale i tak daliście nie mające nic wspólnego z artykułem zdjęcie aktorki. Beznadziejnie wam to wyszło...
gość
10 lat temu
Wiadomo przynajmniej, że posadki jej nigdzie nie załatwił
gość
10 lat temu
co
...
Następna strona