Trwa ładowanie...
Przejdź na

Wieleba straci pracę?

323
Podziel się

Zastąpi go... Kasia Cichopek?!

Wieleba straci pracę?
bEawVfvp

Jeśli potwierdzą się plotki, że Totalizator Sportowy chce przekształcić losowania Lotto w program publicystyczny z elementami talk show, udziałem gwiazd i wszystkim, co tylko da się wcisnąć, dotychczasowy prowadzący Daniel Wieleba nie ma powodów do optymizmu.

Prawdopodobnie zostanie wygryziony przez kogoś z grona bezrobotnych prezenterów, wśród których wymienia się Monikę Richardson, Tomcia Kammela i... Kasię Cichopek.

Jesli to prawda, to szkoda - mówi Super Expressowi Wieleba. W totku pracuję już 2,5 roku. Naprawdę zdaję sobie sprawę, że mogę dostać po Nowym Roku wypowiedzenie. Jeszcze go nie otrzymałem, ale nigdy nic nie wiadomo. Nic nam nikt nie mówi. Jeśli niebędę pracował w totku to nie wiem naprawdę nie wiem, co będę robił. Z drugiej strony nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.

bEawVfvr

Niedawno miał pomysł, żeby posiedzieć z Pazurą w jacuzzi. Może czas do tego wrócić? Czarek też nie ma chyba nic lepszego do roboty.

bEawVfvS
KOMENTARZE
(323)
gość
11 lat temu
Wlasnie ze sie nadaje.Program "Jak oni spiewaja" prowadzila super.
gość
11 lat temu
a ja go lubię i szkoda by było gdyby stracił pracę...
gość
11 lat temu
Ona tam idealnie pasuje, będzie razem z przegranymi ronić łzy hehehe
bEawVfvT
pani_ky
11 lat temu
aaa kaska w lotto, juz sie nie moge doczekac
gość
11 lat temu
matko jedyna czy w tym polsacie nie ma nikogo myslacego ??? zobaczcie ja jak ona wyglada jak mowi a ten beznadziejny sztuczny usmiech ... blagam zastanowcie sie jeszcze !!!!!!!!
Najnowsze komentarze (323)
P
11 lat temu
Niech wącha siura!
gość
11 lat temu
Fajny jest aby został
n
11 lat temu
DANIEL POWINIEN ZOSTAĆ. FACETKI OGLĄDAĆ WOLĄ PANÓW.
n
11 lat temu
DANIEL JEST OK
PANNA Z MOKRĄ...
11 lat temu
HOHOHO
gość
11 lat temu
no i znowu Cichopek ludzie to się już przejadło rano wieczór i w południe Cichopek to już nie ma innych twarzy tylko Cichopkowie a oni się już z Nas wszystkich śmieją i liczą kasę - wystarczy nie wystarczy to może jeszcze gdzieś zagrać już głowa boli od tch Cichopkków
gość
11 lat temu
Odczepcie sie w koncu od kobiety.Ani jej nie dacie ani nie zabierzecie. To co osiagnela do tej pory to tylko jej wlasna praca.
gość
11 lat temu
Wlasnie ze sie nadaje.Program "Jak oni spiewaja" prowadzila super.
bEawVfvL
gość
11 lat temu
No już nie przesadzajcie!!!! Lubię ją ale już za dużo jej!!! Zostawcie Daniela on jest świetny!!!
gość
11 lat temu
Żygam już tym kurduplem...Kasią Cichopek
gość
11 lat temu
Jeśli Wieleba nie będzie prowadził lotka ja nigdy już nie kupię losu
gość
11 lat temu
Precz Pyza. A może tak na prezydenta. Wywalcie z TV Ninę a będzie spokój z Pyzą. Zapomnijcie o abonamencie
gość
11 lat temu
cichopek - precz, czy juz nie ma nikogo?????????????????????
gość
11 lat temu
JUŻ NIE MOGĘ NA NIĄ PATRZEĆ
...
Następna strona
bEawVfwn