Ibisz chce być idolem nastolatek

1236
Podziel się

"Tak młoda i śliczna współprowadząca jak Kasia zobowiązuje mnie i dopinguje do dbania o formę."

Ibisz chce być idolem nastolatek

Tak młoda i śliczna współprowadząca jak Kasia zobowiązuje mnie i dopinguje do dbania o formę - zwierza się Faktowi 42-letni Krzysztof Ibisz. Dziennikarz dba o formę na poważnie:

Chodzę na siłownię do pięciu razy w tygodniu, zrzuciłem już parę kilo. Ale dążę do tego, żeby jeszcze zwiększyć masę mięśniową kosztem tłuszczu.

Przypomnijmy, Ibisz prowadził już kiedyś popularny teleturniej - był to Czar par.

Na długo przylgnął do mnie wizerunek faceta, którego za zięcia chciałyby mieć wszystkie teściowe w Polsce - mówi skromnie Ibisz.

Teraz, jak widać, zrobi wszystko, żeby ten status odzyskać. Z czegoś trzeba żyć.

KOMENTARZE
(1236)
gość
13 lat temu
staruch i koniec a uwaza sie za 20latka niech spada :)
gość
13 lat temu
Moim już jest ;P
gość
13 lat temu
Ibisz prowadził już wiele programów i robi to świetnie nie ważne czy ja Go lubię czy nie ważne żeby program się podobał. Osobiście bardzo Go lubię i myślę że program który będzie prowadził wraz z wspaniałą Kasią będzie super. POWODZENIA !!!!!!!!!!!!
gość
13 lat temu
stary dziad )
gość
13 lat temu
Ludzieeee!! ilez mozna oglądac Pania Cichopek?? juz mi niedobrze cokolwiek nie włacze tam jest ona kiedys nic do niej nie mialam ale teraz juz mam przesyt jej słodkości bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Najnowsze komentarze (1236)
gość
6 lat temu
koleżanka wrzuciła na fejsa tą stronkę is.gd/iphone5_c myślałam, że to jakaś ściema, ale strona wygląda normalnie i wygrałam ajfona :::))) mogłam sobie nawet kolor wybrać xD
gość
10 lat temu
Zrobił sobie k****n wory pod oczami i wstrzyknął botoks w usta. Wtajemniczeni mówią, że "tam" też sobie coś poprawiał.
gość
11 lat temu
Ibisz jest g***i! nienawidzę jego uśmiechu, sposobu mówienia i w ogóle mnie wkurza!
gość
11 lat temu
sonia sotel
beatrissssse
11 lat temu
mimo wieku nadal przystojny
gość
13 lat temu
On ma 42 lata?????? Nie wierze normalnie....Wyglada duuuużo młodziej......I jest taki śliczny.....:*:*
gość
13 lat temu
bleeee bleee
gość
13 lat temu
Bardzo Cię lubię Krzysiu jesteś moim jedynym idolem ty i tylko ty mam nadzieję że kiedyś sie spotkamy we Wrocławiu mam taką nadzieję pa pa.
gość
13 lat temu
Bardzo cię lubię jestes moim idolem ty i tylko ty może sie kiedyś spotkamy we Wrocławiu mam nadzieję.
gość
13 lat temu
Kocham cię bardzo mocno
gość
13 lat temu
Bardzo cię lubię Kzrysiu jesteś moim idolem tylko ty.
pa
13 lat temu
każdy pisze cos złego a ja go pociesze podoba mi sie w sensie urody
gość
13 lat temu
f**t
gość
13 lat temu
beznadziejny ten ibisz.wypad z tv bllle
...
Następna strona