Trwa ładowanie...
Przejdź na

Majdan NIE WPUSZCZONY do klubu! (ZDJĘCIA)

285
Podziel się:

Ochroniarzom nie spodobała się ta czapka?

Majdan NIE WPUSZCZONY do klubu! (ZDJĘCIA)
bEDVsgCZ

Radosław Majdan zapewne nie przywykł do sytuacji, w których ma problemy z wejściem do jakiegoś lokalu. Szczególnie od czasu, kiedy raczej stał się celebrytą, a nie sportowcem. Jednak nasz czytelnik był świadkiem zabawnej sytuacji, gdy Radzio nie został wpuszczony do jednego z warszawskich klubów. Nie martwcie się - wszedł do drugiego, obok.

Na początku chciał wejść do klubu Enklawa, ale dwóch ochroniarzy nie wpusciło go do środka - mówi autor zdjęć. Zmuszony był udac sie do klubu Paparazzi, mieszczacego sie obok Enklawy.

A tak ładnie był ubrany... Jak myślicie, dlaczego odmówiono mu wejścia? Może ochroniarzom nie spodobała się ta czapka?

bEDVsgDb

(Chwilę wcześniej Radzio był widziany na mieście w tym garniturze. Poszedł jednak do domu, żeby się przebrać i wyglądać bardziej "klubowo".)

bEDVsgDh
bEDVsgDC
KOMENTARZE
(285)
ja
11 lat temu
nie trawie kolesia, ale trzeba przyznac, ze wie, jak sie ubrac, w przeciwienswie do wiekszosci polskich facetow. ma styl i dba o siebie
gość
11 lat temu
czytaj ze zrozumieniem a nie tylko oglądaj obrazki...
gość
11 lat temu
dziecko, czy ty czytasz teksty, czy od razu klepiesz w klawisze? a jak czytasz, to jescze zrozum, co czytasz
bEDVsgDD
gość
11 lat temu
naucz sie czytać
gość 2
11 lat temu
bo go nielubia ?? !! a kiedy on byl sportowcem ??
Najnowsze komentarze (285)
Choik ;)
7 lat temu
fajnie ze na zdjeciach wyzej t shirt a pozniej garniaczek hahahahahhahah FAKE !
gość
11 lat temu
jak maja go wpuścic jak nie jest gejem
gość
11 lat temu
boja sie ,że znowu kogos pobije,po alkoholu u Majdana remont pupu od rana
gość
11 lat temu
Ehh to ściema... Pudelek to szajs ;/ same plotyy ;/
gościówa xd
11 lat temu
a ty koleś umiesz czytać czy ci mam pomóc?? :D
gość
11 lat temu
pewnie go nie lubią
gość
11 lat temu
to gdzie ten klub?!
gość
11 lat temu
Na zdjęciu na którym opuszcza lokal(do którego podobno go nie wpuszczono) ma zupełnie inne ciuchy!!!! Jakim cudem???? Przebrał się z rozpaczy??? Pudel nie wciskaj takich kitów, a jeżeli już to chociaż trochę się wysil i wstaw jakis fotomontaż! Nie róbcie z nas idiotów!!!!!
bEDVsgDv
gość
11 lat temu
Straszna sprawa
gość
11 lat temu
no i dobrze mu tak xDD
gość
11 lat temu
mnie to kalafior , ale ci ochroniarze to widac cioty, biorcy, pojebów z podstawówki ubrali w garniaki i udają kozaków z kozakowa , żałosne mieszkac w warszawie , gejowskie miasteczko , u mnie na wsi dostali by centralnie w ryj i byłoby po sprawie
gość
11 lat temu
ni to piłkarz;tańcor,celebryta,to jest f**t co ma o sobie duże mniemanie a nic sobą nie reprezentuje ŻENADA
gość
11 lat temu
w tym klubie nie ma wiesniakow;)
skittleas...:...
11 lat temu
jeden z tych facetów (bez cenzury na oczach xd) to tata mojej przyjaciołki!! xD
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEDVsgEo
bEDVsgEp
bEDVsgEq
bEDVsgEr
bEDVsgEs
bEDVsgDX