Trwa ładowanie...
Przejdź na

Coleen wybaczy mu sypianie z prostytutkami?!

214
Podziel się

Zrobi to dla pieniędzy i synka?

Coleen wybaczy mu sypianie z prostytutkami?!
bCxBzebV

Tydzień temu Coleen Rooney dowiedziała się, że jej mąż regularnie zdradzał ją, gdy była w ciąży. Piłkarz sypiał z trzema prostytutkami nawet już po urodzeniu syna i nie zamierzał zakończyć romansu. Jak sam stwierdził, należał mu się seks w trójkącie, gdyż to on utrzymuje całą rodzinę i krewnych żony. Pomimo tych czułych wypowiedzi Coleen zamierza wybaczyć Wayne’owi zdrady.

W tej chwili nienawidzę go z całego serca, ale w głębi siebie wiem, że nadal go kocham i to jest właśnie mężczyzna, z którym powinnam być – powiedziała w wywiadzie dla brytyjskiej telewizji Coleen.

Zdaniem przyjaciół rodziny, żona Rooney’a wybaczy mu z dwóch ważnych powodów. Po pierwsze, dlatego, że razem stworzyli mini imperium finansowe zajmujące się sprzedażą książek, gadżetów i poradników. Po drugie, pogodzi się z mężem ze względu na 10-miesięcznego Kaia.
Uważacie, że to dobra decyzja? Powinna mu wybaczyć?

bCxBzebX
bCxBzecy
KOMENTARZE
(214)
gość
10 lat temu
g****a, tylko kasa się liczy, zaero godności
gość
10 lat temu
a gdzie godnosc sie pytam?!
gość
10 lat temu
Ucielabym mu to co nosi w spodniach jak ja bym byla na jej miejscu
bCxBzecz
gośćkasia1
10 lat temu
angielski brzydal! boze jaki on jest brzydki;) plastus:) co ona w nim widzi eh :( ale tacy sa anglicy.. swinie.. totalne swinie. :(
gość
10 lat temu
hahaha, laska w ogole sie nie szanuje. pewnie, latwo wytlumaczyc swoje postepowanie "dla dobra synka" ale czy synek zyjacy w takiej rodzinie bedzie mial fajne dziecinstwo? finansowo pewnie tak, ale emocjonalnie to raczej nie.
Najnowsze komentarze (214)
gość
8 lat temu
jak mam na iie ich syn? Kaj czy Kai?
gość
9 lat temu
Co on ma na plecach?
gość
10 lat temu
tak. Godność nie ma związku z kurwiszonowym mężem. To jego wstyd, a nie jej.
oniMay
10 lat temu
Wybaczy mu dla kasy a gdyby była trochę mądrzejsza mogłaby go ogołocić z dużej części majątku...ale, no właśnie,kasa, była powodem dla którego się nim zainteresowała i teraz marzy jej sie stworzenie drugiej pary podobnej do Beckhamów
wiśka .
10 lat temu
pff .. nie wy*pierdala do burdelu i tam zostanie ! a wtedy może se robić trujkąćiki , och .
up
10 lat temu
A co on ma ku*rwa na plecach i karku???????!!!!!!! Świerzbowca??!!
gość
10 lat temu
powinna go kopnąć w d****o właśnie ze względu na dziecko!
gość
10 lat temu
pewniw,ze nie powinna, ale zrobi to ze względu na kasę
bCxBzecr
baze211
10 lat temu
a ma wybór?
gość
10 lat temu
g***i oblesny frajer a ją nie obchodzi ,że zdradzał z prostytutkami...tylko jego kasa się liczy...g****a pusta p***a
gość
10 lat temu
po co wybaczac,rozwod i polowa majatku jej a znajdzie sobie innego i beda jej placic ogromne pieniadze gazety...
gość
10 lat temu
G*** mnie obchodzi co koles w zyciu robi, ale jedno trzeba mu przyznac - moglby startowac w kokursie "typowa brytolska meska geba" i mialby szanse wygrac :) No offence, to po prostu fakt :)
gość
10 lat temu
ale Cheryl śpiewa i sama zarabia na siebie sporo kasy
gość
10 lat temu
kobito weź miej troche godności i daj mu kopa w du.pe a nie
...
Następna strona
bCxBzecT