Trwa ładowanie...
Przejdź na

Przyjaciółka Aniston: "JOLIE TO DZIWKA!"

967
Podziel się

"Ukradła czyjegoś męża. Zniszczyła rodzinę!" Nie za ostro?

Przyjaciółka Aniston: "JOLIE TO DZIWKA!"
bEibtHjF

Jennifer Aniston z pewnością może liczyć na swoich oddanych dobrych znajomych. Po tym, jak jej były mąż, Brad Pitt zostawił ją dla Angeliny Jolie, nie tylko amerykańskie społeczeństwo podzieliło się na zwolenników tych dwóch "obozów" - podobnie uczyniły również znające oboje gwiazdy. Ostatnio do grona przyjaciół Jen dołączyła Chelsea Handler, amerykańska komiczka. Kilka dni temu postanowiła wykorzystać nieco życie osobiste koleżanki podczas swojego stand-upu. Przypuściła ostry atak na Angelinę.

Jest seksowna, uprawia szalony seks i ukradła czyjegoś męża. Do tego się tnie. Zniszczyła rodzinę. W mediach narzeka, że nie ma przyjaciółek. Bo jesteś dziwką i kurwą! - mówiła ze sceny. Kojarzycie tego adoptowanego malucha z irokezem z Kambodży? Pewnie myślał, że piękna aktorka z Hollywood zabierze go z kraju trzeciego świata. Zamiast tego zabiera go ze sobą do każdego biednego państwa w kosmosie. Codziennie przy śniadaniu zadaje jej pytanie: ”Kiedy mnie zabierzesz do Malibu, suko?”. Ona zmienia swoją rodzinę w reklamę Bennetona.

Zgadzacie się z Chelsea? Chyba jednak pojechała Angie nieco za ostro... Jak myślicie, czy medialny konflikt Jen i Angie rozgorzeje na nowo?

bEibtHjH
bEibtHki
KOMENTARZE
(967)
gość
11 lat temu
masakra, nie cierpie takiego hamstwa
gość
11 lat temu
no i ma racje. te dzieci to biedactwa (co im po takiej kasie jak psychike już mają zrytą :
gość
11 lat temu
Co ta blondyna ma z cyckami ?
bEibtHkj
gość
11 lat temu
Aniston i Brad nigdy nie byli rodzina, rodzina jest wowczas kiedy sa dzieci, byli sobie takim zwyklym mezem i zona...:))
gość
11 lat temu
Aniston potrzebuje nowego medialnego szumu wokol siebie a Angelina nie zniszczyla zadnej rodziny, oni nie byli rodzina, rodzina jest wowczas kiedy sa dzieci, byli tylko mezem i zona....
Najnowsze komentarze (967)
gość
10 lat temu
jen i chelsea przyjaznia sie od lat g***i pudlu
gość
10 lat temu
hahahah, go Chelsea ;D
chilli
11 lat temu
bardzo dobrze powiedziala przyznaje 100 procent racji jest wyzbyta uczuc ponetna s**a
gość
11 lat temu
s****a. zacznijmy od tego, że Jen i Brad nie tworzyli rodziny. rodzina to Mąż, Żona i, conajmniej jedno dziecko. ; )
gość
11 lat temu
ta chcestle to d***** a aniston stracila brada bo byla slaba bo nie umiala docenic tego co ma i stracila a wy wgl ludzie zajmijcie sie swoimi sprawami ok jestes debilami to jest ich sprawa nie wasza wiec o co wam chodzi a Angie i tak jest najlepsza wiec mowcie co chcecie ciotunie hehehe
gość
11 lat temu
Po pierwsze Brad nie jest rzeczą, która można od tak sobie ukraść (najwyraźniej sam wybrał życie u boku Jolie), a po drugie niech ta s**a Chelsea czy jak ona tam ma, zostawi to biedne dziecko w spokoju, a nie bezczelnie "rozbawia"- nazwijmy to tak- publikę kosztem tego dziecka.
gość
11 lat temu
Nie rozumiem dlaczego wszystkiemu winna jest Angie? Bo może Brad to roślinka, która sama nie potrafi myśleć?
gość
11 lat temu
najwidoczniej nie ma skoro oskarza jen o to ze film turysta to klapa
bEibtHkb
gość
11 lat temu
to pojechala, ale miala racje
gość
11 lat temu
ta baba to prostaczka, skoro tak sie wypowiedziala. Chce tylko sprowokowac Joli, ale tam ma wiecej oleju w glowie niz obie te wariatki
gość
11 lat temu
nie to facet, który pozwoli się odbić jest ku..wą.
gość
11 lat temu
Niech spada na bambus i s****a popatrzy na siebie.
gość
11 lat temu
Bardzo dobrze! Brawo!!! :)
milaaaaa
11 lat temu
k*rwa weźcie się ogarnijcie. 'mogła nie odbijać męża' co to za żona, która nie potrafi utrzymać faceta przy sobie? To sprawa miedzy Bradem i Jen. Głównie to wina Brada, co ma do tego Angie? Zresztą te kobiety mają z 40 lat, a zachowują się jak jakieś niedorozwinięte 15-latki! i co jak co, ale dzieci nie powinno się tak obrażać. Zwykłe chamstwo i prostactwo. TO MAJĄ BYĆ GWIAZDY HOLLYWOOD? ahah
...
Następna strona
bEibtHkD