W nowym teledysku GaGi wystąpią… transseksualiści!

276
Podziel się

Rodzicie uzgodnili też wreszcie, jak dadzą mu na imię.

W nowym teledysku GaGi wystąpią… transseksualiści!

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Lady GaGa dała się poznać nie tylko dzięki kontrowersyjnym kreacjom, ale także poprzez aktywną walkę o prawa mniejszości seksualnych. W teledysku do jej nowego singla, _**Born This Way**_, pojawić się mają głównie… Transseksualiści.

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że GaGa nie kręci zwykłych klipów - większość jej produkcji to mini-filmy o całkiem sporym budżecie. W zeszłym tygodniu w klubie gejowskim w jej rodzinnym Nowym Jorku przeprowadziła mały casting na statystów, którzy pojawią się w wideo. Kilku szczęściarzy stawi się na planie teledysku, do którego zdjęcia zaczną się już w najbliższych dniach.

Premiera planowana jest na 13 lub 14 lutego, tuż po rozdaniu Grammy Awards (do których GaGa nominowana jest w kategorii Album Roku). Jej nowa płyta ma pojawić się w sklepach 23 maja.

KOMENTARZE
(276)
Truskawkowe
9 lat temu
ładne odrosty...
gość
9 lat temu
Nie za bardzo za nia przepadam.... zachowuje sie smiesznie i robi codziennie bal przebierancow.... no na prawde... istne odkrycie i wielki artysta... bleee....
gość
9 lat temu
NIE NAWIDZE JEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
9 lat temu
ta to ale kase bije:) za głupote
gość
9 lat temu
a pedofile i wariatki bijace ludzi z zazdrosci o radzia kiedy?
Najnowsze komentarze (276)
gość
9 lat temu
kocham gage mam jej trzy płyty the fame the fame monster i remixx
magdaa xd
9 lat temu
wreszcie ! I
gość
9 lat temu
ładna peruka :p
Varia
9 lat temu
"Born This Way" podobno jest wspaniała obawiam się, jednak, że teledysk może wszystko popsuć.
gość
9 lat temu
to nie są odrosty to peruka!!!!!!!! I LOVE GAGA!@@@!@!!!!!!
gość
9 lat temu
BEDZIE SIE DZIALO SUPER
gość
9 lat temu
Dajesz mala!!!! Dajesz !!!!! ;**********
gość
9 lat temu
Ciekawe kto ja ubiera...?!!! A jutroprzebierze sie za misia uszatka
gość
9 lat temu
ściąga od dody;pp
gość
9 lat temu
Lady Gaga sama jest transem no i co z tego?
gość
9 lat temu
chyba masz n*****e w czaszce,bo nie wiesz,że Doda już to zrobiła w sylwka,a Ga-ga teraz będzie ją kopiowała.
gość
9 lat temu
masz n*****e w mózgownicy od tego żydostwa.
gość
9 lat temu
tym razem jest odwrotnie,bo ga-ga jeszcze nie wystąpiła,a Doda TAK
gość
9 lat temu
a widzisz,jakiego mam nosa,od razu poznałam,że to ty pisalaś.
...
Następna strona