Trwa ładowanie...
Przejdź na

Wysyłali go na szkolenie!

205
Podziel się

Nie radzi sobie ze stresem. I jest zbyt mało błyskotliwy?

Wysyłali go na szkolenie!
bEiCckth

Szefowie TVN-u dbają o to, by jurorzy programów rozrywkowych stacji wypadali przed kamerami jak najlepiej. Po tym, co Maja Sablewska mówiła podczas pierwszych nagrań X Factor, została wysłana na naukę poprawnego wypowiadania się. Tym razem podszkolić się musi Robert Kozyra.

Jak donosi Fakt, Kozyra weźmie udział w serii spotkań z trenerem, który pomoże mu poradzić sobie z ogromnym stresem i, w efekcie, być "bardziej błyskotliwym" podczas nagrań Mam talent. Już wcześniej pisaliśmy, że były szef Radia Zet słabo wypadł na pierwszych castingach do programu. Był bardzo spięty i miał problemy z poprawnym formułowaniem zdań. Plątał mu się język. W porównaniu z Wojewódzkim wypadał wyjątkowo blado.

Jak myślicie, czy szybki kurs bycia Wojewódzkim pomoże?

bEiCcktj
bEiCcktK
KOMENTARZE
(205)
gość
10 lat temu
przystojniak
gość
10 lat temu
pozyjesz to sie przekonasz nie ma ludzi "niezastapionych" niech dadza szanse innym mlodym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
10 lat temu
bEiCcktL
gość
10 lat temu
kozyra to leszcz, cienias z przerostem ambicji - tak to jest u zer - zero umiejętności i talentu oraz inteligencji, natomiast wielkie łokcie do rozpychania się. totalny lamus i pozer.
gość
10 lat temu
raczej nie
Najnowsze komentarze (205)
gość
10 lat temu
stary dziadek
gość
10 lat temu
Chcę KUBĘ!!!
gość
10 lat temu
zatrudnili specjalistę, żeby mu kij z d.. wyciągnął, ale chyba sie nie da i trzeba będzie przepchać, żeby wyszedł górą.
gość
10 lat temu
bez Kuby to już nie będzie to samo ....
gość
10 lat temu
a ja tego pana nie znam xD
donald tusk
10 lat temu
ogolnie wszystko jest super pis jest g***i wiec glosujcie na mnie bo gdzie ja taką robotę znajde ? a zyc trzeba jakos nie?
gość
10 lat temu
nic mu nie pomoże
gość
10 lat temu
wy nie rozumiecie że Wojewódzki sam zrezygnował !!! On już NIGDY nie wróci, pogódźcie się z tym i dajcie szanse innym, nawet go nie znacie a już oceniacie !
bEiCcktD
Maciek!
10 lat temu
Wojewódzki niezastąpiony!!!
gość
10 lat temu
Nie ma lepszego od Wojewódzkiego ; )
gość
10 lat temu
Haha nie bo Wojewódzki to klasa sama w sobie, czasami potrafi być wredny ale bądź co bądź jest niezastąpiony
gośćBaba Jaga
10 lat temu
Przystojny facwt!! nie to! co ten " alfa i omega"...Wojewodzki!!aha..i jeszcze ! nie ma ludzi nie zastapionych!{mysle o Wojewodzkim}...dopiero bylo by nudno ! gdyby wszyscy byli tacy jak on....ble.....
gość
10 lat temu
jest świetny
gość
10 lat temu
TVN to stacja dla plebsu , dla ludzi z patologicznych rodzin nizin spolecznych ,wiec nie ma po co ,az tak sie stresowac nikt normalny nie oglada tego typu programow !!
...
Następna strona
bEiCckuf