Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Taniec nie jest moim żywiołem"

1325
Podziel się:

Były mąż Skrzyneckiej już wyżalił się w "Dzień Dobry TVN".

"Taniec nie jest moim żywiołem"
bECryECt

Z trzynastej edycji Tańca z gwiazdami jako pierwszy odpadł Zbigniew Urbański. Były komisarz Komendy Głównej Policji w Warszawie znany szerzej jako były mąż Katarzyny Skrzyneckiej już następnego dnia rano opowiadał w Dzień Dobry TVN o swoim jedynym występie w show.

Było naprawdę ciężko. Najgorsze są treningi. Rodzinnie życie ustawiłem właśnie pod nie - żalił się Urbański. W czwartek, na konferencji programu zaczęły się prawdziwe emocje. Iza była ze mnie zadowolona. W sobotę złapała mnie trema. Byłem załamany. Taniec nie jest moim żywiołem.

To oczywiste, że ktoś musiał odpaść jako pierwszy. To musi być bardzo poniżające dla osoby, która planuje żyć z bycia podziwianą. Jak myślicie, jaki humor miała Katarzyna, oglądając jego niepowodzenie?

bECryECv
bECryECW
KOMENTARZE
(1325)
coola
10 lat temu
skoro nie jest jego zywiolem, to po co tam szedł? wiocha na maksa
gość
10 lat temu
P.Kasia powinna być zadowolona,sprawiedliwości stało się za dość,teraz i tak ma 100 razy lepszego i przystojniejszego męża-życzę ślicznego,zdrowego dzidziusia!!!
gość
10 lat temu
Dobrze mu tak !!! Wypromował się dzięki Kasi i zachłysnął sie tym biznesem. Niestety wyszła z tego wielka klapa. Do cholerę brał sie za taniec, skoro to nie jego żywioł ? Dobrze, że go widzowie wywalili, bo poruszał sie po parkiecie jak sparaliżowany. TVN chce promować te swoje "gwiazdy" - żałosne to panie Miszczak. Teraz pora na tę Marczuk. Panie Galiński , na nic się nie zda pana agitacja (pewnie pod presja TVN) , widzowie nie są głupkami i nie będą głosować na tę aferzystkę.
bECryECX
gość
10 lat temu
Umoczony w g.ównie Pudlu, jesteś odpowiedzialny za to,że on odpadł! Jak to możliwe żeby on był winien ,że tandetną Skrzynecką wywalili? Puknij się w ten pusty łeb!
gość
10 lat temu
myslal ze wielkim celebryta jest ha ha niech TVN sie zastanowi czy im jest potrzebny. kasi humor pewnie sie poprawil jak odpadl w pierwszym odcinku i jak robil te dziwne sztuczne miny obciachowiec
Najnowsze komentarze (1325)
gość
10 lat temu
INSPEKTOREK GADŻET myślał,że kolejną,dobrze płatną fuchę załapał,a tu ZONK!
gość
10 lat temu
Dwie masakry w parze to za dużo do jednego programu.Na szczęście nie trzeba będzie już ich oglądać :)))))))
gość
10 lat temu
Poszedł do programu bo mu kasy za mało... i przez NIEGO prezenterką jest Natasza...kurde, kadrowe w TVN chyba na kacu podpisywały pozwolenia na zatrudnienie ... WTF??
gość
10 lat temu
Odnoszę wrażenie że Skrzynecka straciła pracę przez występ Urbańskiego, kiepsko wypadło odświeżenie programu, mam nadzieję że się rozkręci
gość
10 lat temu
jaki gwiazdy taki program ,trzynasta edycja to wysyp sióstr ,braci, stryjków oraz byłych mężów i żon , ogółem bliższa lub dalsza rodzina kogoś sławnego ,to jest do niczego,za Kasią Skrzynecką nie przepadam ale jej były to dopiero .... wybił od stróż prawa po gwiazdę prosta sprawa
gość
10 lat temu
to po co się tam pchał?????? - żenada - chyba kaski u się zachciało ale zabrakło talentu.....
gość
10 lat temu
ten program to jakaś zbiorowa paranoja!
gość
10 lat temu
sare may wezcie do tego programu, plisssss
bECryECP
gość
10 lat temu
na 100 procent bylam pewna ze on pierwszy odpadnie heee
gość
10 lat temu
ta Janachowska to jest biedna, zawsze dostanie jakiegos kloca, ale ten chinczyk to jest zabawny heee
gość
10 lat temu
P****T
gość
10 lat temu
jak czegoś sie nie czuje to się tego nie robi , a tym bardziej w takiem programie, ale jak się ma parcie na szkło to się i idiote z siebie zrobi żeby zabłyszczec, Urbański zbłazniłes się.
gość
10 lat temu
Co on gada i****a po co tam szedl dla kasy to oczywiste a ze nie wyszlo to juz inna bajka haha podstarzaly dziad a ta janchowska to lafirynda super ze nie bede ogladac tej zdziry i slyszec tego glosiku!!!!1
gość
10 lat temu
Co on gada i****a po co tam szedl dla kasy to oczywiste a ze nie wyszlo to juz inna bajka haha podstarzaly dziad a ta janchowska to lafirynda super ze nie bede ogladac tej zdziry i slyszec tego glosiku!!!!1
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bECryEDI
bECryEDJ
bECryEDK
bECryEDL
bECryEDM
bECryEDr