Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Usłyszałam, że jestem za stara!"

2490
Podziel się

Agata Młynarska o tym, jak potraktował ją dawny pracodawca. "Można było usiąść i płakać."

"Usłyszałam, że jestem za stara!"
bDfBbZrF

Agata Młynarska, która kończy w tym roku 47 lat, w 2006 roku zakończyła współpracę z Telewizją Polską i przeszła do Polsatu. Chociaż nigdy nie przyznała tego wprost, odejście z firmy, w której spędziła ponad 25 lat nie było dla niej łatwe, szczególnie, że zbiegło się w czasie z "odmładzaniem” ekipy Dwójki.

W rozmowie z tygodnikiem Świat i Ludzie Młynarska wspomina tamten czas i opowiada, jak ją potraktowano.

W pewnym momencie życia po prostu zamknięto przede mną drzwi. Usłyszałam, że jestem za stara i że mój czas już minął - wspomina. Można było usiąść i płakać, wkurzyć się, a może nawet załamać. Ja rzeczywiście przez chwilę popłakałam, bo takie momenty dla nikogo nie są łatwe. Po pewnym czasie spróbowałam jednak odnaleźć w sobie siły do walki. W momencie, w którym usłyszłam, że jestem za stara - odpowiedziałam - a co ty gościu możesz na ten temat wiedzieć? Wiem, że moja historia dała nadzieję innym kobietom.

bDfBbZrH

Celebryci lubią przypisywać sobie taki wpływ na życie innych, nie zawsze zgodny z prawdą, ale wierzymy, że nie było jej miło.

Jak oceniacie, zmiana pracodawcy wyszła jej na dobre?

bDfBbZrN
bDfBbZsi
KOMENTARZE
(2490)
gość
8 lat temu
A mamy pracować do 67 roku życia...powodzenia ; ) .
SLAVEK
8 lat temu
MLYNARSKA SPOKO LASKA DAJE RADE
gość
8 lat temu
Poproszę o namiary na jej chirurga, wykonał świetną robotę!
bDfBbZsj
gość
8 lat temu
te Młynarskie to się , skubane, ładnie starzeją!
gość
8 lat temu
Kobieta może być stara ciałem ,ale młoda duszą
Najnowsze komentarze (2490)
gość
7 lat temu
nieźle wygląda - w końcu jeszcze taka stara nie jest, aby wzbudzać litość, gorsze że mądrzejsza z wiekiem też nie (niestety)
gość
7 lat temu
w czarnej sukience wygląda bardzo ładnie !!!
gość
8 lat temu
dzidzia-próchno
gość
8 lat temu
wygląda jak wygląda, alejednego jej nie mozna odmówić, mianowicie tego że na niczym sie nie zna. Ot taka typowa półinteligentka dla takich samych oglądaczy polsatu i tvn
gość
8 lat temu
super kobieta
gość
8 lat temu
Dwójka była za stara dla Agaty
gość
8 lat temu
Bo jestes stara, w pewnym wieku juz nie wypada nosic miniówek!!
gość
8 lat temu
trzeba przyznać się się wylaszczyła
bDfBbZsb
Qlakatmandu
8 lat temu
Znikaj z wizji stara prukwo!
gość
8 lat temu
W głowach mają poprzewracane. Na III z do fabryki trochę życia poznacie miłe panie. Celebrytki śmiechu warte!
gość
8 lat temu
no niestety czas biegnie ucieka wszystkim a ona staje się mniej podobna do siebie ale nie z powodu upływu czasu lecz z powodu działań skalpela przypomina lale z galerii figur woskowych
anonim
8 lat temu
Wygląda jak polska podróbka Haliny Vondrackovej...
gość
8 lat temu
nawet dmuchanie analne jej juz nie pomoze
gość
8 lat temu
Dobrze zrobiona to fakt,też bym tak chciała,jak to zrobić?kasę mam.
...
Następna strona
bDfBbZsD