Trwa ładowanie...
Przejdź na

Artysta kpi z retuszowanych reklam!

190
Podziel się:

Przerobił billboardy H&M. Dobry pomysł?

Artysta kpi z retuszowanych reklam!

W najnowszej kampanii kostiumów kąpielowych H&M pojawiła się jedna z najlepiej opłacanych modelek świata - Isabeli Fontana. Ubrana jedynie w skąpie bikini Brazylijka prezentuje swoje doskonałe, opalone na ciemny brąz ciało. Przekaz plakatów znanej sieciówki nie spodobał się organizacjom zajmującym się problemem raka skóry. Pod naciskiem protestów firma wystosowała oficjalne oświadczenie, w którym zapewnia, że modelka jest "naturalnie opalona", a zdjęcia nie były retuszowane. Wierzycie?

Niemiecki artysta nie uwierzył w te deklaracje i postanowił wyśmiać "naturalne" zdjęcia Fontany. W Hamburgu na ogromnych bilbordach z fotografiami Izabeli dokleił... paski narzędzi z Photoshopa. Teraz kampania prezentuje się znacznie wiarygodniej – jako reklama możliwości programu komputerowego :)

Dobry pomysł na walkę z retuszowanymi zdjęciami?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(190)
gość
12 lat temu
dobre
gość
12 lat temu
Mega pomysł!
gość
12 lat temu
Fajna akcja, ale bądżmy szczerzy...to i tak niczego nie zmieni.
gość
12 lat temu
z*******y pomysł!
gość
12 lat temu
wystarczy wpisać w google Isabeli Fontana i wszystko jasne. Ciało to samo, opalenizna - nie!
Najnowsze komentarze (190)
Monisiaa9125
8 lat temu
Znalazłem dobrą i rzetelną firmę, która zajmuję się serwisem laptopów, multicom.szczecin.pl tutaj więcej informacji, oferują najlepszy serwis.
gość
9 lat temu
Gościu nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie...
gość
12 lat temu
Świetnie!:) Tu mam cos jeszcze lepszego. Ta wiedza otworzy Ci oczy www.steelfuckers.blogspot.com
gość
12 lat temu
Wy tu gadu gadu a mi jakiś śmigłowiec nad głową lata!!!
M
12 lat temu
Piękna modelka ale z tą opalenizną wygląda jak kurczak z rożna;) Gdyby była ładnie zezłocona, cała kampania prezentowałaby się lepiej. Moim skromnym zdaniem oczywiście;)
gość
12 lat temu
Retuszowane czy nie, zrobili jej (lub ma) piękny odcień skóry na tym zdjęciu. Złoty heban.
gość
12 lat temu
jaki tam artysta wesz fotoszopowa
gość
12 lat temu
wystarczy zastosować odpowiednie filtry aparatu i zdjęcie nie trzeba retuszować co za problem
gość
12 lat temu
szkoda ,ze te ceny nie w złotówkach :(
gość
12 lat temu
I tak powinno byc na kazdej reklamie i okladkach czasopism
gość
12 lat temu
super , ciągle tylko wygiete na maksa przerobione l***i bez żadnej skazy , jesteśmy tylko ludzmi i nikt nie jest idealny ! Pokazujemy na reklamach ładnych ,przystojnych ale nie przeobionych przez PS ludzi !
gość
12 lat temu
dokladnie!
gość
12 lat temu
niem koniecznie retusz, porpsotu wysmarowali ją na brązowo jakimś mocnym samoopalaczem i juz
gość
12 lat temu
extra
...
Następna strona