Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kozyra o Okupnik: "Przeciętna wokalistka"

351
Podziel się:

"Nie wierzę w jej karierę za granicą. "X Factor" to najlepsza rzecz, która jej się do tej pory udała."

Kozyra o Okupnik: "Przeciętna wokalistka"
bECSykvF

Robert Kozyra juror konkurencyjnego dla X Factora programu Mam talent, postanowił ocenić nowy skład jego jury. Ocenia, że Edward Miszczak zrobił dobrze, stawiając w drugiej edycji na Tatianę Okupnik. Dodaje też złośliwie, że piosenkarka powinna postarać się, podobnie jak Kuba Wojewódzki, o posadę dożywotniego jurora, bo kariery muzycznej już raczej nie zrobi.

To była bardzo dobra zmiana - chwali były szef Radia Zet. Tatiana Okupnik była znacznie lepsza niż Maja Sablewska. Dla Tatiany to najlepszy strzał w karierze. Wokalistką jest przeciętną. Nie za bardzo wierzę też w jej karierę za granicą. X-Factor to najlepsza rzecz, która jej się do tej pory udała.

Myślicie, że ucieszy się z takiej pochwały?

bECSykvH
bECSykwi
KOMENTARZE
(351)
gość
9 lat temu
I to powiedział "przeciętny" znawca muzyki. Kogo my mamy w tym szołbiznesie? Samych nierobów
KOKO
9 lat temu
A On to kurde niby kto? D**a taka nie facet.
gość
9 lat temu
odezwał się znawca muzyki...
bECSykwj
gość
9 lat temu
heh a on rzeczywiście...gwiazda wielkiego formatu...
gość
9 lat temu
Kim jest ten cały kozyra że ocenia polskie wokalistki??
Najnowsze komentarze (351)
Lilka
9 lat temu
i jestem tego samego zdania, z tatiany taka wokalistka jak z koziej d**y trąba
gość
9 lat temu
Co racja, to racja.
gość
9 lat temu
przecietny juror
gość
9 lat temu
O Okupnik slyszalem, o Kozyrze nie. I tyle na ten temat.
gość
9 lat temu
a on w mam talent co porobil ? !
gość
9 lat temu
Kozyra ta babka czyli Okupnik ma KLASE; a Ty co masz ?!
gość
9 lat temu
Powiedzial prawde niestety :)
gość
9 lat temu
nie nawidzę tego s*******a,tak mnie w*****a,że aż mam mu ochotę w********ć gdy widzę jego ryj
bECSykwb
gość
9 lat temu
Mnie też się nie podoba ten niby śpiew,
gość
9 lat temu
A obydwoje doją kasę na przygłupawych programach typu talent-show, po których nie ma żadnej kariery dla uczestników. I dla obydwojga jest to największe osiągnięcie.
gość
9 lat temu
Odezwał się znawca muzyki który z każdego muzyka chce zrobić komercyjną sztuczną gwiazdę.
gość
9 lat temu
A Kozyra? przecietny dziennikarzyna. Kogo on promowal w tym radiu, gdy jeszcze mogl? miedzy innymi Okupnik wlasnie. a teraz dociera do niego, ze promowal samych przecietnych? no gratuluje Panie Robercie. Chyba pora sie juz ogarnac i zaczac porzadnie pracowac, bo Pan w zasadzie to sie na niczym nie zna, a zarabia tylko gadaniem o innych. Pozdrawiam, aczkolwiek malo chetnie.
gość
9 lat temu
i to akurat całkowicie się zgadza!!!
gość
9 lat temu
Kozyra wlasnie pokazales wszystkim ze osiagnales magiczny wiek dla faceta kiedy musi ponizyc kobiete zeby dodac wartosci wlasnemu ego. przykre i ponizajace myslalam ze masz jakakolwiek klase a jestes zwyklym burakiem.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bECSykwU
bECSykwV
bECSykwW
bECSykwX
bECSykwY
bECSykwD