Trwa ładowanie...
Przejdź na

Łapickie PODZIELĄ SIĘ PIENIĘDZMI?

202
Podziel się

Kto zarobi na publikacji dzienników Łapickiego? Dziewczyna która wyrzuciła jego pamiątki na śmietnik?

 Łapickie PODZIELĄ SIĘ PIENIĘDZMI?
bDYgWkbV

Jeszcze przed pogrzebem 87-letniego aktora wiadomo było, że całość swojego majątku zapisał żonie, młodszej od niego o 60 lat Kamili. Młoda wdowa miała dostać wszystko, mimo że spędziła z Łapickim zaledwie 3 ostatnie lata jego życia.

Do wyjaśnienia pozostało jednak kilka spornych kwestii. Należą do nich prawa autorskie do niepublikowanych jeszcze dzienników Andrzeja Łapickiego, znajdujące się w posiadaniu jego córki, Zuzanny. Mimo jednak, że córka aktora ma prawa do jego zapisków, rękopisów w sensie fizycznym nie posiada. Ma je Kamila Łapicka, oczywiście o ile nie zdążyła ich jeszcze wyrzucić na śmietnik razem z innymi pamiątkami. Cenne rzeczy aktora wyrzucone przez nią w trzy dni po jego śmierci miały sporą wartość i wyjęte ze śmietnika trafiły do gablotek w Teatrze Kamienica.

Zdaniem środowiska wydawniczego, pośmiertne wydanie wspomnień aktora, który jako nastolatek widział Hitlera na żywo, może okazać się finansowym sukcesem. Tylko czy Zuzanna i Kamila Łapickie zdołają dojść w tej kwestii do porozumienia?

bDYgWkbX

26 września podczas uroczystości na Zamku Królewskim w Warszawie razem odebrały nagrodę Dzieło życia przyznaną zmarłemu aktorowi za całokształt twórczości. Nagroda to nie tylko statuetka, lecz przede wszystkim nagroda finansowa w wysokości 25 tysięcy złotych. Nie wiadomo, jak się nią podzieliły. Z pewnością relacji obu pań nie poprawiają plotki o nowym chłopaku Kamili, z którym podobno spotyka się co najmniej od maja. Czyli romans rozpoczął się jeszcze za życia jej męża. Wprawdzie, jak sama zapewnia w wywiadach, mąż namawiał ją, by nie zwlekała z ułożeniem sobie życia, jednak chyba nikt nie przypuszczał, że zacznie jeszcze przed jego śmiercią.

bDYgWkcy
KOMENTARZE
(202)
gość
9 lat temu
No nie, to może powinna się z Nim spalić na stosie!!??? Na pewno nie liczył że będzie mu wierna bo to by było chore. Umiliła mu trzy lata życia i tyle.
gość
9 lat temu
nic nie mówcie, dalej leżę w łóżku
gość
9 lat temu
Dopiero sie zacznie jatka, rodzina miala troche klasy zeby nie zaczynac od razu po pogrzebie. Pogonia ja jak psa, zobaczycie!
bDYgWkcz
gość
9 lat temu
z Nami ???? Jestem na tak :)
gość
9 lat temu
Widać, że poleciała na kasę... I nawet d**y nie musiała dać
Najnowsze komentarze (202)
Dobosz
8 lat temu
Cel uświęca środki,zawsze trochę kasy zostanie po Łapickim i o to tu chodziło
gość
9 lat temu
Tylko facet może wydziedziczyć swoje dzieci w testamencie na rzecz obcej kobiety. Zadna matka by tak nie postąpiła. Znane są przypadki odwrotne (np. Jaqline Kennedy i Onasis)
gość
9 lat temu
"Cenne rzeczy aktora wyrzucone przez nią w trzy dni po jego śmierci miały sporą wartość i wyjęte ze śmietnika trafiły do gablotek w Teatrze Kamienica." Ciągle o tym piszecie, a tych "cennych" pamiątek nikt nie widział i nikt nie sfotografował - jakoś wam po prostu nie wierzę!
gość
9 lat temu
no i to jest nasza rzeczywistość - Kamila zajmowała się mężem w najtrudniejszym okresie życia , a teraz córeczka chce korzystać z finansów - jak ojciec został sam po śmierci zony , to córki nie było - a do pieniędzy wszyscy się odnajdują - na miejscu Kamili trzymałabym się testamentu - Pan Andrzej wiedział , co robi , omijając córkę
gość
9 lat temu
No fakt,bo faceci sa frajerami i mysla,ze te sflaczale palki tak jaraja kobiety hi,hi
Krzysztof7
9 lat temu
Kobiety to świnie . na grzbietach swoich tzw. kochasiów pna się w góre bo same do niczego by nie doszły. Miernoty i tyle . A teraz wszyscy a własciwie media maja co robić bo w tym kraju gówno sie dzieje a jak sie dzieje to nie wolno o tym pisac bo zaraz straszą sadem. Zresztą co to za ARTYŚCI tzw. polscy. BNikt ich w polsce a zawłaszcza w Europie i tym bardziej świecie nien zna wogóle. To własnie jest probierz sztuki jej uprawiania,talentów itd. śmiechu warte.
gość
9 lat temu
oj chyba lisiczka nie podzieli się z Zuzią,bo czy jej oczy mogą kłamać
gość
9 lat temu
Po co Łapicki żenił się z tą ostatnią?Zdradzała go już za życia aktora a teraz ma jego nazwisko i kasę.Wstrętna dziewucha,wyczuła interes i tyle.To niemoralne co zrobiła.Bleeeeeee.
bDYgWkcr
gość
9 lat temu
Rodzina powinna ją wygonic jak psa za to, że wyrzuciła pamiątki po mężu na śmietnik. Moze ona chora psychicznie, wysłac ja do psychiatry.
gość
9 lat temu
Rodzina powinna ją wygonic jak psa za to, że wyrzuciła pamiątki po mężu na śmietnik. Moze ona chora psychicznie, wysłac ja do psychiatry.
benigna.bloog...
9 lat temu
A co z synem Łapickiego? Został wydziedziczony, czy olał spadek, po skretyniałym na starość tatusiu
PB
9 lat temu
Kto po śmierci przyznaje nagrodę pieniężną ? Tak się trwoni pieniądze przeznaczone na kulturę.
gość
9 lat temu
hm coś za coś. Córka też ojca miała z głowy na stare lata to Łapicka się nim zajmowała więc.... Poza tym była jego żoną.
gość
9 lat temu
Za 3 lata męczarni ze starcem to sie jej coś należy.
...
Następna strona
bDYgWkcT