Grycanka ma nowego faceta?!

987
Podziel się

"Ma słabość do mężczyzn o ciemnej karnacji."

Grycanka ma nowego faceta?!

Weronika Grycan najwyraźniej ma słabość do mężczyzn, pochodzących z Ameryki Łacińskiej. Wprawdzie jej ojcu, nie bez trudu, udało się jej wybić z głowy pomysł związania się z żonatym Kubańczykiem, jednak Weronika szybko znalazła sobie nowego. Miejmy nadzieję, że ten przynajmniej nie ma żony i dzieci.

Jak donosi Fakt, kilka dni temu Grycanka szalała w jednym z warszawskich klubów w towarzystwie mężczyzny z długimi dredami.

Weronika przyszła do klubu ok. godziny 22 - mówi w rozmowie z tabloidem jeden z gości. Tak dobrze się bawiła, że wyszła z niego po 1. w nocy. Bawiła się w rytm kubańskiej muzyki.

Jak twierdzą świadkowie, Weronika nie odstępowała swojego towarzysza ani na krok. Wtulając się w niego, czule głaskała go po dredach.

Nie sposób nie myśleć o kultowym już filmie "Dirty Dancing", gdzie główni bohaterowie rozgrzewali widownię swoją rumbą, seksownymi figurami i słynnymi podnoszeniami - pisze tabloid. Wszystko wskazuje na to, że Weronika ma słabość do mężczyzn o ciemnej karnacji, którzy gorące rytmy mają we krwi.

Sama w końcu też ma taniec we krwi...

KOMENTARZE
(987)
kinia
7 lat temu
ona ma słabość wyłącznie do jedzenia a reszta to słaba reklama jej marnej osoby ...
gość
7 lat temu
Ludzie, nie lansujcie jej!!!
gość
7 lat temu
A gdzież ona znalazła takiego desperata??
gość
7 lat temu
Strasznie jestem ciekawa jakby to coś wyglądało po zrzuceniu kilogramów. Pewnie by się okazało, że to ładna dziewczyna... Przykre.
gość
7 lat temu
Wieloryby atakuja
Najnowsze komentarze (987)
gość
3 lata temu
nie od dziświadomo,że kolorowi posunąwszystko co na drzewo nie ucieka .Tu jest przykład
gość
6 lat temu
we krwi to ona chyba ma nutelle
waldi
6 lat temu
Widzicie głomby do czego prowadzi wpier....anie lodów firmy grycan buhahahahahhahaha
gość
6 lat temu
pletfalowi blekitnemu jest smutno ze nie jest juz najwiekszym ssakiem na ziemi, szkoda mi go......grycanka go przescignela
jhjh
6 lat temu
k***a jaka brzydka
cukiereczek
6 lat temu
ja p***d.......jaka ona jest obciachowa jezu niech sie zamknie w domu i z niego nie wychodzi nie no nawet nie da się na nią patrzeć
gość
6 lat temu
Gdzie są jej oczy???!!!!!!
gość
7 lat temu
masakra,jaka m*****a,bez kitu...
gość
7 lat temu
ładne by miała oczy... gdyby było je widać
gość
7 lat temu
Grycanki są extra! Dzięki nim szok na Youtube : BarbieBoom
DOMINISIA
7 lat temu
Boże jaka ona jest starszna!!!! SZYJA RÓWNA Z GŁOWĄ!!! Powinna zająć się rygorystyczną dietą a nie głupotami bo będzie miała problem ze zdrowiem a to już nie jest śmieszne...
gość
7 lat temu
ten widok jest przerazajacy.. doslownie jak patrzę na nią to rzygać mi się chce.. można odstawać od kreowanego ideału piękna, ale to jest przesada. a to że TO się jeszcze pokazuje publicznie to jest szok. Taka otyłośc jest obrzydzająca i odpychająca a przede wszystkim nie zdrowe. jak można tak wyglądać do takeigo stanu sie utuczyć i się z tym obnosić a później chore dzieciaki wpierdalaja pasze ponad normę i sie usprawiedliwiają nawet sami przed sobą ze te ich kilogramy zbedne to nie sa wcale takei zle. ja nie chce grubego brzydkiego spoleczenstwa dookola.. nie bedzie na kim oka zawiesić.. feee
gość
7 lat temu
jakie zęby na przedostatnim zdjęciu ! A ten m****n to zapewne leci na kasę. :P
gość
7 lat temu
o k***a, dawać harpun!
...
Następna strona