Trwa ładowanie...
Przejdź na

4. miejsce Cichopek i Hakiela. Zdjęcia!

987
Podziel się

Mało kto wierzył w zwycięstwo Kasi Cichopek na tanecznej Eurowizji.

4. miejsce Cichopek i Hakiela. Zdjęcia!
bDeTNGHp

Mało kto wierzył w zwycięstwo Kasi Cichopek na tanecznej Eurowizji. Rzeczywiście, nie wygrała, ale 4. miejsce to i tak spory sukces. Poniżej zdjęcia z występu:

bDeTNGHr
bDeTNGHx
bDeTNGHS
KOMENTARZE
(987)
gość
13 lat temu
no i git
gość
13 lat temu
Kasiu ślicznie tańczyłaś! jesteś super! ;)
gość
13 lat temu
schodła a d****o jej zostało
bDeTNGHT
monya
13 lat temu
jaki p******y jest te Hakiel... bleee
gość
13 lat temu
Fakt spasiona jak ś****a........ Ciekawe jak on ją udźwignął heheeh
Najnowsze komentarze (987)
gość
7 lat temu
koleżanka wrzuciła na fejsa tą stronkę is.gd/iphone5_c myślałam, że to jakaś ściema, ale strona wygląda normalnie i wygrałam ajfona :::))) mogłam sobie nawet kolor wybrać xD
gość
12 lat temu
Jak na nich patrze, to... Kiedy w koncu przestanie wystepowac w TV?? Nie znosze jej!!! A tanczyc i tak Mroczek i Herbus lepiej tanczy :D hahaha A was niech zazdrosc zzera!!! Hakiel biedny nie wiedzial co mowic w studio... :)
mp3-store
13 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
Natt.
13 lat temu
Oglądąłam. Weście. Tamte chude, bez cycków. A nasza Kasia się chociaż wyróżniała. Cjhyba najładniejsza z tych tancerek wszystkich była. No... I nie jest profesjonalną tancerką,a resztato byli zadowowi tancerze. Więc gratuluję tego czwartego miejsca xD
milena 27
13 lat temu
Dobrze im poszlo . Gatulacjie dla nich
gość
13 lat temu
podoba mi sie kasia Cichopek
jam:P:P
13 lat temu
brawo dla Kasi!!!!!!!!!!!!!!!
gość
13 lat temu
SUPER PARa [/cytat]
bDeTNGHL
gość
13 lat temu
ludzie powiedzcie mi jaki jest tytuł pierwszej pioseni przy której tańczyli cichopek i hakiel???
gość
13 lat temu
gratulacje 4 miejsce na tyle krajow to sukces a tamci to profesjonalisci brawo!
gość
13 lat temu
Co bani i tak jej nie lubie!!!!!!!
gość
13 lat temu
Kasia .ok niech sobie tańczy ile chce. ale swoimi nogami to ona nie powala.szczególnie udami...brzydko ukształtowane nogi.ale zeby juz do konca nie krytykowac to cxała reszta jest ok;)
gość
13 lat temu
gość
13 lat temu
Tańczyli pięknie, gratulacje!!!!!!!!!!!
...
Następna strona
bDeTNGIn