Trwa ładowanie...
Przejdź na

Pierwsza okładka Borysa z Zosią... (FOTO)

411
Podziel się:

W tle inni celebryci... Dopięła swego?

Pierwsza okładka Borysa z Zosią... (FOTO)
bEDaaKjp

Kiedy Zosia Ślotała związała się z Borysem Szycem, nie była nawet trzecioligową polską celebrytką. Od tego czasu wiele się zmieniło - dzięki sypianiu ze znanym aktorem zaczęła występować w telewizji śniadaniowej, chodzić na imprezy dla gwiazd i "uczyć" Polki, jak się ubierać. To bez wątpienia medialny awans, o którym marzyła.

Teraz Ślotała do swoich sukcesów dorzucić może kolejny - właśnie pojawiła się na okładce świątecznego wydania magazynu Gala. Pozuje oczywiście w towarzystwie swojego znanego chłopaka. W tle inni celebryci: Sonia Bohosiewicz, Maryla Rodowicz, Figura, Olbrychski...

Teraz powinno już pójść z górki. Jak myślicie, co najpierw - rola w filmie czy Taniec z gwiazdami?

bEDaaKjr
bEDaaKjS
KOMENTARZE
(411)
gość
9 lat temu
Papież jest spoko koleś!!!
gość
9 lat temu
no minę zrobił dobrą...
gość
9 lat temu
nie wiem dlaczego ale Szyc kojarzy mi sie ostatnio z taka przebrana cyrowa malpka,a najlepszy byl w tych japonkach do garnituru
bEDaaKjT
gość
9 lat temu
Następna po rozstaniu.........
gość
9 lat temu
co za kicz!!
Najnowsze komentarze (411)
gość
5 lata temu
Tak sie kończy zamawianie z azjatyckich stron
gość
8 lat temu
Borys Szyc.. uwielbiam go, świetny aktor, najbardziej go lubię oglądać w Przepisie na życie.. Fajny z Niego facet .. Ma bardzo miłą twarzą i i błysk w oku...:)
gość
8 lat temu
co jak co ,ale ta Ślotała jest duuuuuzo ładniesza od Śródki
gos
8 lat temu
co winim widzicie łysy ( no prawie ) miny ma takie jak by miał ludzi w d***e czy to jest takie fane zeby sie nim az tak interesowac sa inni fajniejsi aktorzy.
gość
8 lat temu
Zosia schudła...a na tym zdjeciu brakuje jej tylko takiego złotego zęba i tej gwiazdki tego błysku i byłoby gites nie?
gość
8 lat temu
ŚLOTAŁA ŁOBCIONGAŁA
gość
8 lat temu
ŚLOTAŁA ŁOBCIONGAŁA
46
8 lat temu
jak Anja Rubiczka
bEDaaKjL
woman
8 lat temu
no no.pół gali jako promocja Szyca.polecieli...
gość
8 lat temu
Wyobrażacie sobie Szyca pod budką z piwkiem albo na ławeczce wsród kolesi z Ranczo. Ja tak, drobniutki, łysiejący ostro cwaniaczek, któremu mimo braku postury sterczy brzusio. W dodatku ten śmieszny kolor piórek na głowie. Paskudnie marszczy czoło , które jakoś wymyka sie z proporcji jak u Donka. Stylowy , bo ma 1 dniowy zarost i marynarkę z której wystaje za dużo ? Czy on jest przystojny? Oczywiście,,że nie ! Jest charakterystyczny i jako aktor owszem ale nic więcej. A Zosia? hmmm potem długo, długo nic i ......nic więcej . Pasują do siebie urodą;)
gość
8 lat temu
jak ze wsiowego wesela
gość
8 lat temu
szyc jest przystojny... nie wytrzymałam buhahhahahahahahahahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahaaaaaahahahhahahahahhahahahah
gość
8 lat temu
o jak slodko i przyjemnie
gość
8 lat temu
co za mina szyc? powinna cie rzzucić natychmiast, wyglądasz jak p*****k
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEDaaKkE
bEDaaKkF
bEDaaKkG
bEDaaKkH
bEDaaKkI
bEDaaKkn