Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kamińska vs. Jessica!

252
Podziel się:

Aktorka i blogerka w takich samych butach.

Kamińska vs. Jessica!
bESJaduJ

Na pokazie najnowszej kolekcji Bohoboco, która odbyła się w warszawskim Soho Faktory, pojawiły się tłumy gwiazd. Zobacz: Gwiazdy na pokazie Bohoboco! (ZDJĘCIA) Pośród nich znalazła się także Julia Kamińska i Jessica Mercedes. Aktorka wybrała szeroką sukienkę w blado niebieskim kolorze oraz wysokie kozaki. Natomiast jedna z najpopularniejszych blogerek postawiła na podobne zestawienie lekkiej kreacji z identycznymi butami.

bESJaduL
bESJaduR
bESJadvm
KOMENTARZE
(252)
gość
8 lat temu
Kamińska
!!!
8 lat temu
tu nawet nie ma co porownywac!!!!!!! wiadomo, ze julia kaminska wyglada pieknie:-))))))
MysioPysio198...
8 lat temu
Dobra a kto to w ogóle ta Jessica Mercedes? Ja też będę znany jak zmienię nazwisko na Skoda albo na Łada ?
bESJadvn
gość
8 lat temu
jestem dumy że jestem Polakiem
gość
8 lat temu
no i ja chyba nie zrozumiem priorytetow niektorych ludzi. Drze-sika wydaje w hu-hu i troche kasy na fatalaszki, szmatki i buciki, a caly zgryz spaprany. Pewnie za jedna kolekcje swoich ciuchow moglaby sobie zalatwic leczenie ortodontyczne - duzo lepsza inwestycja, bo prosta szczeka przynajmniej nie wyjdzie z mody
Najnowsze komentarze (252)
gość
8 lat temu
niech ta jesicca zrobi coś z tymi zębami bo jak ma zamknięta buzie to wygląda jakby chowała tam jedzienie na jutro
gość
8 lat temu
Twoje dziecko, mąż , żona dziewczyna czy chłopak wraca późno do domu i nie chce ci powiedzieć gdzie był? koniec z tym! dzięki tej stronie namierzysz telefon i dowiesz sie gdzie aktualnie przebywa osoba której szukasz! epidem.pl/mhdjz.html
gość
8 lat temu
czegoś bardziej obleśnego niż ta Jessica Volkswagen nie widziałem
gość
8 lat temu
mercedes-brzydka dziewczyna w brzdkich ciuchach
gość
8 lat temu
Tylko teraz i tylko tu dowiesz sie do jakiego zwierzęcia pasujesz najbardziej! stlp.pl/ZAxZvv
gość
8 lat temu
Jessica Mercedes ma na sobie sukienke z h&m szalona i stylowa bloggera nie ma co
gość
8 lat temu
Beżowa wygląda jak sukienka z nowej ekskluzywnej kolekcji H&M?
gość
8 lat temu
A czy ta szfiara chociaz raz założy ciuchy w swoim rozmiarze, nawet butu ma zbyt duże, wygląda komicznie :))))
bESJadvf
gość
8 lat temu
Żenada, jak można wogóle porównywać Julię z tym czymś ????
gość
8 lat temu
hahah, zdecydowanie Jessica, Jula nie potrafi sie ubrac, w dodatku ta ptasia twarz, nie wiem co wam sie tak w niej podoba
gość
8 lat temu
Kamińska zdecydowanie lepiej wyszła i jest ładniejsza.
gość
8 lat temu
jasne że Kamińska lepiej
FAJNA PROGENI...
8 lat temu
fajną progenie ma ta cała mercedes/
gość
8 lat temu
Kaminska ma strasznie przaśną urodę, jest pospolita i grzeczna do bólu, a te kozaki, które mają oddać jej "pazura" zupełnie jej nie pasują. To oczywiście moje zdanie, co nie zmienia faktu, ze jako aktorka jest ok!
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bESJadvY
bESJadvZ
bESJadwa
bESJadwb
bESJadwc
bESJadvH