Złota Anja Rubik! (ZDJĘCIA)

243
Podziel się

Zobaczcie kulisy kolejnej sesji do "Vogue'a".

Złota Anja Rubik! (ZDJĘCIA)

Kilka dni temu Anja Rubik przyleciała na miesiąc do Polski, by wziąć udział w nagraniach do pierwszej edycji polskiego Project Runway. Modelka została wybrana prowadzącą programu. Zobacz: Ruszyły zdjęcia do "Project Runway"! (FOTO)

Zanim wsiadła do samolotu, zdążyła pojawić się jeszcze w kilku projektach, którymi chwali się teraz na Instagramie. Wrzuciła właśnie fotografie zza kulis najnowszej sesji zdjęciowej do Vogue'a autorstwa Patricka Demarchelier, w której wystąpiła nago, pomalowana złotą farbą.

KOMENTARZE
(243)
gość
6 lat temu
zawsze chcialam sie tak wysmarowac
gość
6 lat temu
niedożywiona jak już
gość
6 lat temu
Ja rozumiem duma Polski, ale jest strasznie chuda i to nie wygląda pięknie.
gość
6 lat temu
Wygląda jak ten robót z Gwiezdnych Wojen.
gość
6 lat temu
do jej cenzury piersi wystarczy tak ze 3 piksele:)
Najnowsze komentarze (243)
Lina
6 lat temu
ma niesamowicie długa szyje, jak z obrazów Modiglianiego
gość
6 lat temu
Boze jaki kosciotrup ................i takim czym sie ekscytuja faceci ???????????????/
gość
6 lat temu
ale anoreksja, żal patrzeć, nie chciałabym tak wyglądać
b.
6 lat temu
oklepane
gość
6 lat temu
zero kobiecości , zero powabu , zero tajemnicy , zero wdzięku - jak zwykle ..... modelka dla chłopców którzy nie lubią kobiet
gość
6 lat temu
jest strasznie chuda wygląda jak ges wyscigowa ohyda
karola
6 lat temu
Przepraszam ale wygląda na zdjęciach jak ofiara holokaustu
gość
6 lat temu
to szkielet nie do ogladania.I po co to/
gość
6 lat temu
o kurde,ja myślalam ze to jakis t**p anorektyczki,strasznie wyglada nie takie cialo powinno sie promować!
Romek
6 lat temu
dobroć uczyniona drugiemu człowiekowi, wraca do nas z podwójną siłą. ***************************************************************************************************************** podobno człowiek jest tyle wart, ile dobrego uczyni drugiemu człowiekowi. pokaż więc co ty jesteś wart i nie bądź obojętny !!! ***************************************************************************************************************** od urodzenia cierpię na nieuleczalną i postępującą chorobę zanik mięśni. choroby tej nie można wyleczyć, ale można spowolnić jej rozwój. jednak na to potrzebne są ogromne pieniądze, których po prostu nie mam. nie bądź więc obojętny i pomóż mi walczyć z tą okrutną chorobą. w tej nie równej walce, sam nie mam żadnych szans, ale właśnie dzięki tobie, te szanse mogą się wyrównać. na mojej stronię internetowej www.romek.jasky.pl znajdziesz wszystkie szczegóły jak możesz mi pomóc. ***************************************************************************************************************** jeżeli więc chcesz mi pomóc, to nie czekaj. jutro może być już za późno !!! ***************************************************************************************************************** pomóż mi i zamieść swoje zdjęcie na mojej stronie internetowej, a cały świat zobaczy co masz w sercu !!! zobacz ile już osób i firm mi pomogło. kliknij w ten link lub skopiuj go do swojej przeglądarki www.romek.jasky.pl/theme_1.php?sub=24836&page=27358
gość
6 lat temu
masakra jak można ja promować ona jest tak strasznie brzydka a ludzie się nią zachwycają
gość
6 lat temu
Ta pani jest po prostu chora,absolutnie nie widać w niej piękna.
FUUUJ
6 lat temu
ja pi....rdziele ta kobieta wygląda jak moja babcia dwa dni przed śmiercią sama skora i kości zapadnięte oczy ( nie chce tu nikogo obrazić ale kobiety w oświęcimiu wyglądały lepiej) fuj dlaczego wszyscy sie tak nią podniecają
POLKA
6 lat temu
Pedaly ze swiata mody wylansowaly ta zasuszona na wior chlopczyce z meskim pyskiem,normalne i piekne kobuety tak nie wygladaja,toz to jakies nieporozumienie promowac tak malo atrakcyjna osobe,jej maz chyba na kosci leci,biedny facet z takim dlugim kosciotrypem do lozka chadzac!!!!!!!!!!!!!!!!!fuJ
...
Następna strona