Trwa ładowanie...
Przejdź na

"NASŁAŁ POLICJĘ na sąsiadów!"

465
Podziel się

Chcielibyście mieszkać obok agenta Tomka?

"NASŁAŁ POLICJĘ na sąsiadów!"
bCxaHpDp

Miłość Tomasza Kaczmarka i "warmińsko-mazurskiej Matki Teresy" z porsche Cayenne wyraźnie rozkwita. Agent Tomek wprowadził się już do mieszkania swojej kochanki, położonego na piętrze domu na olsztyńskim osiedlu Likuzy. Są tam bardzo szczęśliwi. Sąsiedzi żalą się, że z tej radości odcięli im prąd i ogrzewanie...

Tabloidy twierdzą, że celem Katarzyny Sztylc i Tomasza Kaczmarka jest "wykurzenie" z domu jego pierwotnych właścicieli.

bCxaHpDr

Sąsiedzi upominający się o swoje prawa, nie spodobali się posłowi - wyjaśnia Fakt. Nasłał na nich policję, gdy ci próbowali jakoś sobie radzić. Być może liczył na to, że dzięki dawnym powiązaniom z policją, funkcjonariusze przychylnie spojrzą na jego zgłoszenie. Na szczęście się przeliczył. Policjanci odmówili interwencji, ale Kaczmarek nadal rządzi na olsztyńskim podwórku.

Podobno odnalazł się w roli ochroniarza swojej zamożnej dziewczyny. Chodzi za nią z aparatem fotograficznym i robi zdjęcia każdemu, kto się do niej zbliży.

Chcielibyście mieszkać obok agenta Tomka?

bCxaHpDx
bCxaHpDS
KOMENTARZE
(465)
gość
6 lat temu
moja rodzinka mieszka obok tej szui
gość
6 lat temu
kończ waść i wyjedź na Antarktydę
gość
6 lat temu
Przecież on to robi na pokaz... to śmieć zwykły jest
bCxaHpDT
gość
6 lat temu
ludziom bije mysla ze są ponad reszte
gość
6 lat temu
kogo to obchodzi. zachowuje sie jak i****a, ktory mysli ze moze wiecej...
Najnowsze komentarze (465)
gość
6 lat temu
Dlaczego ta kobietę nazywają Pisowska pochwa????/
gość
6 lat temu
Jak to dobrze,że ja nie mieszkam koło tych szui. Ale wiem co potrafią opowiadała mi moja znajoma. Przekleństwa , radio na cały regulator i wyzwiska to na dzień dobry. Potem się rozkręca i końca nie ma. Jedyna rada to wynająć Ukraińca niech im ręce i nogi połamie może się opamiętają.Gdzie CBA, NIk, Policja i inni.????
sf
6 lat temu
widziałem tego dzieciaka w Zakopanem. podobny trochę do osła ze Shreka :)
gość
6 lat temu
Tak, to jest reklama :) Strona ekino-maniak.pl to filmy i seriale w HD. Brakowało czegoś podobnego po upadku kinomaniaka, dlatego pomyślałam, że warto się tym podzielić. Pozdrawiam :)
gość
6 lat temu
to nie miłość -to łatwy kod dostępu.
gość
6 lat temu
skonczy jak Lepper
gość
6 lat temu
to wszystko dzieki naszemu rzadowi ktory kreuje takich debili na agentow a w sile wieku wysyła na emeryture ,w d....e sie im przewraca jak zasmakowałby roboty ciezkiej za 1500 brutto to inaczej by egzystował
gość
6 lat temu
Ciekawe jak szybko ta dziewczyna będzie płakać przez niego....
bCxaHpDL
gość
6 lat temu
A blokersów w tym Białymstoku nie ma, żeby go do właściwego poziomu sprowadzili?
ny
6 lat temu
Agent asshole..!
gość
6 lat temu
C**K CHAM I NIC WIECEJ.
gość
6 lat temu
haha ale co to znaczy "gdy c**próbowali jakoś sobie radzić"? co sobie radzic w ogole o co chodzi z tymi sasiadami co oni robili czemu on naslal niby? TO JAKAS SCIEMA!!!!!!!!!!
gość
6 lat temu
wstrętna parówa
gość
6 lat temu
Co to za wstrętny typ
...
Następna strona
bCxaHpEn