Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kolejny kryzys w związku Agnieszki Dygant?

104
Podziel się:

Jej facet nie chce dziecka.

Kolejny kryzys w związku Agnieszki Dygant?
bETNcISZ

Do powracających co jakiś czas plotek o ciężkim kryzysie w związku Agnieszki Dygant i Patricka Yoki zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Niestrudzony Fakt donosi o kolejnej porcji problemów. Tym razem poszło podobno o to, że Agnieszka Dygant chciałaby mieć dziecko, a Patrick Yoka nie może, bo... będzie reżyserował Kiepskich.

Agnieszka ma prawie wszystko, ale jednak czegoś jej brakuje... Nic dziwnego - jej wiek jest idealny na macierzyństwo - pisze tabloid. Patrick nie podziela planów partnerki. Od stycznia będzie reżyserował Kiepskich, więc nie ma czasu na ojcostwo.

Według gazety mimo wszystko para stara się jakoś ze sobą dogadać, spędzając więcej czasu razem, głownie na kawie i zakupach w centrum handlowym. Łaskawie dostrzega dla nich jeszcze jakąś szansę:

bETNcITb

Kiedy Agnieszka i Yoka są tak w siebie zapatrzeni, można by pomyśleć, że trudny okres w ich życiu ma się ku końcowi.

bETNcITC
KOMENTARZE
(104)
gość
14 lat temu
ja ja lubie... jest cool babka....
gość
14 lat temu
Agnieszka jest eXtra!!
Joasiunia:)
14 lat temu
Agniesiu dacie radę:*:)
bETNcITD
gość
14 lat temu
aga jest spoko i fajnie gra
gość
14 lat temu
AGA walcz, trzymam kciuki!!!
Najnowsze komentarze (104)
gość
10 miesięcy temu
nie dziwie sie chłopu,że nie chce,a jak dziecko będzie podobne do mamy?
gość
14 lat temu
nie lubię tej aktorki. Ma się za piekność, ale aparacik na ząbki trzeba załozyc, nie widziałam jej w całości tv zniekształca, role jakieś zbyt głupawe.Wolę Liszowską
gość
14 lat temu
aga jest spoko i fajnie gra
gość
14 lat temu
Nie Wasza sprawa. Jak nie chce mieć dzieci to go nie zmuszajcie. xD
jaaaaaaaaa
14 lat temu
aga jest zgrabna, ale czy ma ladną twarz?chyba troche przypomina chomika i do tego nistety ale ma fałszywe oczy
Triss Merigol...
14 lat temu
A ja im wróżę jak najlepiej :)
gość
14 lat temu
to fajna aktorka troche mi jej szkoda
Zyczajny gość
14 lat temu
ngntynym
bETNcITv
Zyczajny gość
14 lat temu
Ja bardzo lubię Agnieszke Dygant , ale mówię tylko za siebie jest fajna tylko gupek mógłby ją porzucić
gość
14 lat temu
Masz pecha nie radze tak dalej jechac
ja
14 lat temu
robią razem zakupy - i wygląda, że wszystko jest ok; czepiacie się
gość
14 lat temu
Ja ją bardzo lubie
zwykly gej
14 lat temu
jak to jest ze takie szczudlowate niedozywione p*ndy maja takich fajnych schabow??! a jej zgryz to porazka. zal faceta dla takiej larwy. taki fajny mis...
gość
14 lat temu
No wieszco Agnieszko ?W takim czyms sie zakochac -gdzie TY masz oczy:))))Jestes super laską iznajdziesz przystojniaka który bedzie cie kochał szanował i uwielbiał!!
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bETNcIUo
bETNcIUp
bETNcIUq
bETNcIUr
bETNcIUs
bETNcITX