aktualizacja

Szychowski o Górniak: "W końcu BĘDZIE MUSIAŁA ZAPŁACIĆ!"

174 reakcje
174
Podziel się

Przez zwłokę jej dług wobec "statystów" urósł z 13 do prawie 20 tysięcy.

Szychowski o Górniak: "W końcu BĘDZIE MUSIAŁA ZAPŁACIĆ!"

Edyta Górniak ciągle nie może wybaczyć Błażejowi Szychowskiemu, że w tym samym czasie, gdy pracował dla niej, zaczął romansować z Dodą. To wprawdzie już stare dzieje, jednak pozostała po nich pamiątka w postaci niezapłaconej faktury. Błażej wystawił ją Edycie ponad trzy lata temu, za przygotowanie choreografii do występu na koncercie Radia Zet i wynajęcie tancerzy. Koncert odbył się w czerwcu 2011 roku. Od tamtej pory Edyta nie zapłaciła, gdyż, jak twierdzi, kochanek Rabczewskiej był tylko "statystą". Zobacz: Błażej odpowiada Górniak: "Chcę tylko ZAPŁATY ZA PRACĘ!"

Przez ten czas dług, wraz z kosztami sądowymi i odsetkami, wzrósł z 13 do prawie 20 tysięcy. Szychowski bowiem zaczął dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Sędzia przyznał mu rację, a po uprawomocnieniu się wyroku nasłał na Górniak komornika. Ten początkowo miał problem z odzyskaniem długu. Okazywało się że Edyta albo w ogóle nie ma konta bankowego, albo nie trzyma na nim żadnych pieniędzy. Kiedy wreszcie się udało, piosenkarka stwierdziła, że nic nie wiedziała o toczącym się przeciwko niej postępowaniu, bo... pisma z sądu przychodziły na stary adres. Złożyła zażalenie, jednak sąd II instancji podtrzymał wyrok. W tej sytuacji spróbowała od innej strony. Zobacz: Komornik zajął konto Górniak!

W grudniu zeszłego roku złożyła więc wniosek o przywrócenie terminu - ujawnia w rozmowie z tygodnikiem Twoje Imperium adwokat Błażeja, Tobiasz Szychowski. Oznacza to, że sprawa wraca na wokandę w normalnym trybie. Będą zeznania świadków, ponowne rozpatrywanie dowodów. Czekamy na pierwszy termin.

Chyba rzeczywiście bardzo nie chce mu zapłacić. Zdaniem choreografa będzie w końcu musiała, a odwlekanie tego tylko pogarsza sprawę.

W końcu Edyta Górniak zostanie zmuszona zapłacić mi za wykonanie pracy. Pierwotnie było to ok. 13 tysięcy - przypomina. _Obecnie**, razem z odsetkami i kosztami sądowymi, jest to prawie 20 tysięcy.**_

Sytuacja finansowa piosenkarki miała pogorszyć się wraz z aresztowaniem jej byłego męża i ojca jej syna, Dariusza K. To dlatego zgodziła się na udział w nowej edycji The Voice of Poland, gdzie zasiadła w jury obok nielubianej przez siebie Justyny Steczkowskiej. Ma za to dostać 360 tysięcy złotych, powinno więc wystarczyć nie tylko na spłacenie Błażeja.

Szychowski o Górniak: "W końcu BĘDZIE MUSIAŁA ZAPŁACIĆ!"
Szychowski o Górniak: "W końcu BĘDZIE MUSIAŁA ZAPŁACIĆ!"
Szychowski o Górniak: "W końcu BĘDZIE MUSIAŁA ZAPŁACIĆ!"
Szychowski o Górniak: "W końcu BĘDZIE MUSIAŁA ZAPŁACIĆ!"
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(174)
gość
5 lata temu
doda twarz mysleniem niestrudzona...
gość
5 lata temu
Dlugi sie zwraca.
gość
5 lata temu
Znowu poniedziałek...
gość
5 lata temu
Do paly.
Gość
5 lata temu
Ten szolbiznes to jedno wielkie g****o . Wole żyć na ziemi ;)
Najnowsze komentarze (174)
Ewa9161
4 lata temu
Jeśli potrzebujecie pomocnej i skutecznej instytucji, która rozwiąże twoje problemy z dłużnikiem to mogę polecić Kancelarię Dochodzenia Wierzytelności Ultimatum. Odzyskają twoje należności od firm oraz osób prywatnych na terenie kraju i zagranicy. Bardzo mi pomogli. Podaje ich stronę kancelariaultimatum.pl/
Gość
5 lata temu
Podoba mi sie ten Blazej
gość
5 lata temu
ona nikogo nie lubi
gość
5 lata temu
Niestety niektore gwiazdy za zaszczyt pracowania dla nich powinny robic to za darmo.Ale same zadaja monstrualnych wynagrodzen.
gość
5 lata temu
Niech sie biora za ta stara lafir**nde gorniakowa.
gość
5 lata temu
Artykuł o Górniak i Szychowskim a zdjęcia wytrzeszczonej Dody :D Bezcenne :D
gość
5 lata temu
Wyglada to tak: dala to myslala, ze nie bedzie musiala placic. A ze slabo I wybral wieksza wariatke to juz inna kwestia ;) Ede zabolalo I postanowila nie zaplacic. Swoja droga takiego typa trzeba sie strzec jak ognia.
gość
5 lata temu
Błażej nie masz twarzy - dalej pokazywać się z Dodą, która ci tak wiele ubliżyła publicznie. Stać cię na normalną kobietę a nie bezczelną Dodę !
Bolo
5 lata temu
dobrze niech załawwi tą zasraną babe już wszyscy mają jej dość.
gość
5 lata temu
Zastanawialiście się dlaczego, piszący "artykuły" w Pudelku nie mają odwagi podpisać się własnym nazwiskiem? Może wstydzą się własnego nazwiska, jeżeli brzmi: Janusz Prącie, Halina Pochwa, czy Marian Stolec itp. Może też wstydzą się , bo są osobami myślącymi i wiedzą, że pałanie nienawiścią, wylewanie pomyj na innych, poniżanie i ośmieszanie ludzi czyni z nich kanalie, osoby pozbawione moralności i sprzedajne za parę złoty szmaty. Gdyby taki autor tekstu podpisywał się swoim nazwiskiem, plułby codziennie w lustro, a tak... to nie on napisał paszkwil, to "Neko", "Bunu" "Tiga", czy inne "Ścierwo".
gość
5 lata temu
co za sk...l g***o dostaniesz cw..lu,do roboty uczciwej sie bierz a nie ludzi oskubywac.Moze dla edzi to nie majatek ,ale dobrze robi ,ze sie nie daje temu sm..ciowi dla spokoju!Moze czesc ludzi uwierzyla w te jego klamstwa,ale ci co maja cos pod kopula wiedza o co naprawde chodzi.Edytka jestem z toba nie daj sie!
gość
5 lata temu
to sa bzdety z palca wyssane,blazej to cwaniaczek taki.Nie lubie go I tej dody tez nie,kiedy wkoncu ona zniknie na dobre?Ile mozna na jej gebe wulgarna patrzec!
gość
5 lata temu
czytajcie ludziki marionetki te brednie na pudlu I w nie wierzcie,bo wlasnego rozumu wam bozia poskapila!Ona ma tyle kasiorki,ze zucilaby mu w ryj gdyby sie nalezaly,ale sie kurna nie naleza bo to z******j I naciagacz!to g...o blazej wykorzystal jej roztrzepanie a ona dla zasady sie nie dala.myslala ze ja przestraszy do mediow polecial I czekal jak mu skapnie bo roboty juz dla niego nie ma.Doda niech go zatrudni a prawda dody juz nie ma bo sie skonczyla I koncertow brak!hahahahhahaha
gość
5 lata temu
doda ale skansen. jak dobrze ze juz nic o tym czyms nie slychac nic. uffffff
...
Następna strona