Trwa ładowanie...
Przejdź na

Ślotała już zarabia na ciąży! Reklamuje... samochody dla dzieci!

259
Podziel się

"Stało się! Dziś zostałam Ambasadorką..." - chwali się.

Ślotała już zarabia na ciąży! Reklamuje... samochody dla dzieci!
bCIrbYzp

O ciąży Zosi Ślotały, byłej dziewczyny Borysa Szyca wiadomo zaledwie od pięciu dni a w tym czasie ambitna celebrytka nie pozwoliła o sobie zapomnieć. Ślotała umiejętnie dba o to, by zarabiać także w ciąży. Najwidoczniej jej chłopak, Kamil Haidar nie jest dostatecznie bogaty, by równać się ze swoim bratem Emilem. Zosia musi więc wziąć sprawy w swoje ręce. Zobacz: Ślotała już założyła... bloga o macierzyństwie!

Aspirująca "sexy mama" podpisała kolejny kontrakt reklamowy, dzięki któremu nieźle zarobi. Ślotała reklamuje samochody dla dzieci Mini Inchape, czym pochwaliła się na Instagramie.

Niestety, brzuszek celebrytki jeszcze nie jest zbyt dobrze widoczny.

bCIrbYzr
bCIrbYzx
bCIrbYzS
KOMENTARZE
(259)
gość
5 lata temu
Jedna z najwiekszych prostytuek showbajorka
gość
5 lata temu
ale jaja ledwo co na kolesia usiadła już w ciąży normalnie KINDER NIESPODZIANKA ale nie wieżę w szczerość jej uczuć
gość
5 lata temu
upolowała bogatego na ciążę
bCIrbYzT
Gość
5 lata temu
zarabianie na ciazy... beznadzieja
Gość
5 lata temu
Świat spada na psy...
Najnowsze komentarze (259)
gość
5 lata temu
Opanuj sie kobieto, masz takie parcie na szklo ze az zal patrzec. GDYBY nie zwiazek z Szycem nikt by nawet o tobie nie uslyszal,wiec nie rob z siebie celebrytki bo nia nie jestes i pewnie nigdy nie bedziesz.
gość
5 lata temu
fajna odzież ciążowa
gość
5 lata temu
wiedziała z kim zaciażyć. w razie alimentów wyciągnie kilkanaście tysiaków na m-c.
gość
5 lata temu
beznadziejna ona jest....
Gość
5 lata temu
Po co publicznie mówić o ciąży na wczesnym etapie? Można poronić i bedzie no sexy mama
gość
5 lata temu
chytra baba ...ksywka " to mój portfel" :)
gość
5 lata temu
wstyd.
gość
5 lata temu
Doda będzie ciocią tego dziecka :)
bCIrbYzL
Gość
5 lata temu
Glupawa jest niestety. Pusta
Gość
5 lata temu
Nie normalna. Niech najpierw urodzi. Wielka ekspertka jak Mucha czy Socha. Dramat
gość
5 lata temu
Puscila sie z arabem i zalozyla o tym bloga....
gość
5 lata temu
KASSSSA to jest to, nie zoha?
gość
5 lata temu
hhhhhhhh
gość
5 lata temu
złapała przynęte tylko niewiem co on wniej widzi stać go na jakąś inną babkę a nie przelataną Zochę
...
Następna strona
bCIrbYAn