Trwa ładowanie...
Przejdź na

Małaszyński olewa galę Telekamer!

857
Podziel się

Woli wystąpić w Gdyni.

Małaszyński olewa galę Telekamer!
bCNXlGaJ

Dziś wieczorem w Teatrze Polskim w Warszawie odbędzie się gala wręczenia Telekamer. Będzie to jedenasta edycja plebiscytu, w którym nagrody przyznają czytelnicy Tele Tygodnia. W zeszłym roku tytuł najlepszego aktora przypadł w udziale Pawłowi Małaszyńskiemu. W tegorocznej edycji konkursu aktor znowu znalazł się wśród nominowanych i ma duże szanse na wygraną.

Lansik.pl donosi, że Małaszyński nie pojawi się jednak na uroczystości. Razem z zespołem z Teatru Kwadrat pojechał do Gdyni, aby zaprezentować sztukę Perfect day. Jako jeden z nielicznych znanych aktorów woli aktorstwo od pajacowania na imprezach.

bCNXlGbm
KOMENTARZE
(857)
gość
13 lat temu
Gala jest w Teatrze Polskim, nie Narodowym, Pudelku!
gość
13 lat temu
chyba nie slyszal za bardzo co sie dzieje ale nie wyszlo zle, tak naturalnie smiesznie ;DD, bo z niego w sumie wesoly gosc!!!
pudek
13 lat temu
I****A!!!!!!!!!!!!
bCNXlGbn
Bolesław
13 lat temu
p****o,pedzidio lalaa lala
gość
13 lat temu
pokazal co potrafi aktor nie umiejacy sie wypowiedziec zrobil z siebie debila totalnego debila nie umial zlozyc nawet 1 zdania to co potrafi malaszynski d***l dla mnie tak samo gra nic nie umie kto mu dal dyplom?
Najnowsze komentarze (857)
gość
5 lata temu
Maslakowi to moze czyścić buty ten o****h
gość
5 lata temu
On jest cały piegowaty, twarz ręce. Moim zdaniem ma farbowane wlosy, bo naturalnie jest ryży albo jasniutki blondyn.
gość
7 lat temu
koleżanka wrzuciła na fejsa tą stronkę is.gd/iphone5_c myślałam, że to jakaś ściema, ale strona wygląda normalnie i wygrałam ajfona :::))) mogłam sobie nawet kolor wybrać xD
gość
9 lat temu
MA PIĘKNE OCZY CUDOWNY UŚMIECH
gość
9 lat temu
fajny aktor świetny i taki skromny
gość
12 lat temu
GÓWNO PRAWDA !!!!!!!!!!!!!!!! GÓWNO PRAWDA !!!!!!!!!!!!!!!!GÓWNO PRAWDA !!!!!!!!!!!!!!!!GÓWNO PRAWDA !!!!!!!!!!!!!!!!
gość
12 lat temu
Większośc aktorów powinna brac z niego przykład. Woli pracę od "przyjemności". Fajnie się przejęzyczył :D Dziękował swojemu kochankowi :]
gość
12 lat temu
przecież jest aktorem i pojechał do pracy nie?
bCNXlGbf
gość
12 lat temu
Czupiradło!Najpierw niech spojrzy w lustro:)
mp3-store
12 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
mp3-store
12 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
gość
12 lat temu
WKUZAJA MNIE GLOPJE KOMETAZE PAWEL JEST BARDZO SUMJENNY I PRACOWITY I ZTEGO JEST ZNANY ZE JEST SOLIDNY , POPROSTU NIECHCIAL ZAWJESC POBLOCZNOSCI I PSZECIERZ NIE WJEDZIAL ZE ZOSTANIE NAGRODZONY , APOZATYM NIE JEMU JEDNEMU I NIE RAZ TAKA SYTUACJA SIE PRZYTRAFILA.
mp3-store
12 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
gość
12 lat temu
CIEKAWA JESTEM DLACZEGO NIEZOSTAL POWJADOMIONY BO NAWET BYLO TO DOKLADNIE WYWNIOSKOWAC I WIDAC PSZEOGROMNE ZASKOCZENIE KTOS ZA TO ODPOWIADA ZEBY WSZYSTKO DOGRAC.
...
Następna strona
bCNXlGbH