Pudelek poleca: najgorsze prezenty pod choinkę

Nie wiesz, co kupić szafiarce? Pomożemy!

193 reakcje
0
0
193
Podziel się
1 z 19
Małgorzata Rozenek, "Perfekcyjny rok z perfekcyjną panią domu"
Małgorzata Rozenek, "Perfekcyjny rok z perfekcyjną panią domu"
0
0

Moda na książki celebrytów trwa w najlepsze, zwłaszcza przed świętami. Gdy kończą się chałtury i pomysły na wywiady, gwiazdy telewizji śniadaniowych zabierają się za spisywanie swoich doświadczeń. A częściej zatrudniają kogoś, żeby zrobił to za nich. Dzięki temu, że sami niczego nie czytają, są mniej krytyczni wobec własnych dzieł. Ewa Chodakowska z rozbrajającą szczerością przyznała, że nie czyta książek, bo woli je pisać. Wierzymy, że w show biznesie to norma.

Jeżeli nie byliście jeszcze na świątecznych zakupach, mamy kilka pomysłów:

193
0
0
0
0
0
0
KOMENTARZE
(193)
T.
4 lata temu
Ogólnie to wszystkie te książki celebrytek to najgorsze prezenty jakie można dać. Szkoda tylko papieru i drzew, które trzeba było ściąć na te badziewia.
Truth
4 lata temu
Galeria - nie oglądam.
gość
4 lata temu
Czemu wy zawsze kasujecie najwyżej punktowane komentarze? ŻENADA!
gość
4 lata temu
Mało rozumu, wielkie ego, trochę popularności, idealny materiał na współczesne autorki książek.
koniu
4 lata temu
mam nadzieje ze nikt mi nie sprawi tej makulatury
Najnowsze komentarze (193)
Gośćk
4 lata temu
Kto to wgl czyta? Jeszcze rozymiem Chodakowska albo Lewandowska. Ale Mucha albo Tuskowa? Nigdy nie kupię i oddqm jak ktoś mi kupi
Gość
4 lata temu
Co za porazka
Gość
4 lata temu
Co za porazka
Karolina z Go...
4 lata temu
No to juz najpredzej Rozenek, moze chociaz naucze sie sprzatac... ale zeby przez caly rok?? STRASZNE :( nie cierpie sprzatac :/
gość
4 lata temu
Ja mam tak samo. Ręcznie robione prezenty robi się w podstawówce. Ja wydaję na prezenty dużo, też chcę dostać od innych coś pożytecznego.
gość
4 lata temu
Książki Rozenek są pożyteczne, reszta to badziewie.
anka
4 lata temu
jezu, aż tyle idiotek w tak malutkim kraju?
gość
4 lata temu
5/18 chętnie bym przeczytał ;)
gość
4 lata temu
Ratujcie Drzewa nie wiem jak to nazwać, ale na pewno nie literatura.
Gość
4 lata temu
Biedne drzewa 😔
gość
4 lata temu
GRAFOMAŃSTWO WSZYSTKO
Gość
4 lata temu
Nie rozumiem tej całej "g****oburzy" bo gdyby przysłowiowy Kowalski napisał książkę przykładowo pod tytułem "Perfekcyjny Pan domu" z dokładnie taką samą treścią jak książka Rozenek to nikt by się nie czepiał a pudel by nie wiedział nawet o jej istnieniu.
gość
4 lata temu
NAJLEPSZA
gość
4 lata temu
Nie wiem kto w ogole takie badziestwa kupuje! Ja sie czulabym obrazona, gdyby mi ktos wypociny ktorejs z tych glupkowatych kobiet " sprezentowal"
...
Następna strona
TOP10 - najpopularniejsze galerie
10.

Ilona Felicjańska sączy piwko za krzaczkiem i miętosi się z ukochanym w galerii handlowej (ZDJĘCIA)

Czujni paparazzi uwiecznili typowe popołudnie Ilony Felicjańskiej i Paula Montany. Uroczy widok?
9.

Kobe Bryant nie żyje. Gwiazdy z całego świata żegnają legendarnego koszykarza i jego nastoletnią córeczkę (ZDJĘCIA)

Do kondolencji dołączyli się między innymi Barack Obama, Will Smith, Justin Bieber, Kim Kardashian oraz Edyta Górniak.
8.

Gwiazdy na rozdaniu Grammy: Ariana Grande, Billie Eilish, Lizzo, Gwen Stefani, Dua Lipa... (ZDJĘCIA)

Największą triumfatorką wieczoru okazała się zaledwie 18-letnia Eilish, która zgarnęła aż 5 statuetek.
7.

CIACHO TYGODNIA: Ross Lynch - przystojniak z "Sabriny", wychowanek Disneya i gwiazdor sceny muzycznej (ZDJĘCIA)

24-latka śledzi w sieci ponad 8 milionów fanów. Oglądaliście już najnowszy sezon popularnego serialu z jego udziałem?
4.

Poznajcie Sylwię Lipkę! 23-letnią piosenkarkę, youtuberkę i tiktokerkę, która zmierzy się z Julią Wieniawą w "Tańcu z Gwiazdami" (ZDJĘCIA)

Czy udział w tanecznym show Polsatu sprawi, że młoda influencerka zawita na dłużej w rodzimym show biznesie?