Trwa ładowanie...
Przejdź na

Były chłopak Kardashian: "Wagina Kim śmierdziała"

422
Podziel się

Ray J. wspomina seks z żoną Kanye Westa na antenie radia…

Były chłopak Kardashian: "Wagina Kim śmierdziała"
bCOomxSd

Kim Kardashian zaistniałą w show biznesie dzięki seks wideo, które nagrała razem ze swoim byłym chłopakiem Rayem J. Filmik ponoć wyreżyserowała zatroskana o przyszłość córki Kris Jenner. Obecnie żona Kanye Westa ma wielomilionowe imperium i nie musi już zarabiać na seks taśmie z przeszłości. Nie wspomina także byłych związków, o których wolałaby zapewne aby tabloidy zapomniały.

Zupełnie inaczej wygląda sytuacja jej byłego chłopaka, brata piosenkarki Brandy. Ray J. trzy lata temu postanowił sprzedać drugie nagranie z "ostrym seksem oralnym", na którym wyraźnie widać Kim. Bardzo szybko znalazł tajemniczego kupca, który zapłacił za nagranie... 19 milionów dolarów. Pieniądze chyba mu się zaczęły kończyć gdyż właśnie znowu przypomniał sobie o związku z Kim i zaczął o nim opowiadać mediom.

W trakcie audycji radiowej dla Ray J. wypowiedział się na temat waginy Kim. Przyznał, że gdyby nie jego interwencja to Kanye nie byłby nią tak zainteresowany. Były chłopak celebrytki twierdzi, że Kardashian miała spore problemy z higieną osobistą.

bCOomxSf

Wagina Kim śmierdziała - powiedział na antenie. Poszedłem do lekarza i zapytałem czy to może moja wina. Zbadał mnie i powiedział, że jestem zdrowy. Spytałem zatem co jest nie tak z waginą mojej dziewczyny.

Powiedziałem o problemie Kim i sprawa się skończyła. Następnego dnia jej cipka była czysta i pachniała świeżo – dodał.

bCOomxSl
bCOomxSG
KOMENTARZE
(422)
Gość
5 lata temu
Naprawdę - klasa facet. Po takim wyznaniu żadna nie powinna już na niego spojrzeć.
gość
5 lata temu
jak się nie myła to smierdziała, jemu mały to pewnie fiołkami pachnie za to.
Gość
5 lata temu
Trza bylo nie wachac;)
bCOomxSH
Hihih
5 lata temu
Myjcie sie dziewczyny nie znacie dnia ani godziny 😂
Gość
5 lata temu
masakra co za szambo
Najnowsze komentarze (422)
gość
4 lata temu
Krupa tez smierdzi z c**y.
gość
4 lata temu
co za p*****k
gość
4 lata temu
O czym piszą, szkoda gadać, co za szambo! Obrzydlistwo :(
gość
4 lata temu
obrzydliwy facet
gość
4 lata temu
Nniesmaczne
x
4 lata temu
G****a Ameryka i****i co drugi d***l i s****a
gość
4 lata temu
prymitywni ludzie mja prymitywnych cklopakow
gość
5 lata temu
Te wschodnie zapuszczone i zakocoubione baby to mogą sie tylko uczyć od nas,co to za śmierdzący cham pisze
bCOomxSz
gość
5 lata temu
Czemu te kardashianki wybierają m******w?
gość
5 lata temu
ale śmieć
gość
5 lata temu
do czego ten świat zmierza?
nie-murzyn
5 lata temu
uroczy m****n, prawdziwy czarujacy facet. a powaznie - co za prymitywny kootas
gość
5 lata temu
co za i****a! :/
Gość
5 lata temu
Ze mna chyba tez bo smieje sie i mie moge przestac kocham pudla za te komentarze
...
Następna strona
bCOomxTb