Agnieszka Chylińska jest przykładem tego, jak show biznes i pieniądze są w stanie ugrzecznić rockowe gwiazdy i "stępić ich pazury". Ze względu na kontrakty ze sponsorami stała się wychudzoną blondynką i zaczęła śpiewać kiepski pop. W pewnym momencie tak przesadziła z reklamami, że jej teledysk do piosenki Niebo stał się groteską lokowania produktów.
Agnieszka zrobiła niespodziankę swoim fanom i wydała nową płytę, Forever Child i opublikowała promujący ją teledysk Królowa Łez. Już od pewnego czasu zmieniała swój wizerunek na bardziej rockowy, a tym razem poszła na całość. Ufarbowała się na ciemno i zaczęła mocniej eksponować tatuaże. Wróciła też do brzmień, z jakich była znana na początku kariery.
Zobaczcie zdjęcia ze spotkania, na którym Agnieszka promowała swoją nową płytę. Wolicie ją w takim wydaniu?