Beata Sadowska gani Tomasza Karolaka za świąteczną reklamę PIWA! "To jest obrzydliwe, bezmyślne i szkodliwe"
Beata Sadowska popełniła obszerny wpis, w którym skrytykowała reklamę piwa, w jakiej wziął udział Tomasz Karolak przebrany za świętego Mikołaja.
Beata Sadowska dała się poznać jako prowadząca programów zarówno w TVN, jak i w Telewizji Polskiej. Dziennikarka zyskała rozpoznawalność, występując m.in. w "Mieście kobiet" czy "Pytaniu na śniadanie". Jakiś czas temu jednak wycofała się z mediów. Dziś dzieli życie między Polskę a Francję i angażuje się we własne projekty.
Izabela Skierska ujawnia, jaki Tomasz Karolak jest prywatnie. Od samego początku czuli, że nie będą w finale: "Nie będę udawać"
Beata Sadowska psioczy na reklamę piwa z udziałem Tomasza Karolaka
Sadowska jest też aktywna w social mediach, gdzie promuje swoje działania i wypowiada się na wszelakiej maści tematy. W poniedziałek postanowiła pochylić się nad reklamą jednej z marek piwa z udziałem Tomasza Karolaka. 51-latka nie kryla oburzenia tym, w czym wziął udział znany aktor. Gwiazdor "Listów do M." wcielił się bowiem w postać żłopiącego alkohol świętego Mikołaja.
To nie będzie miły świąteczny post, choć ze świętami związany. Choinka z pustych (w domyśle: już wypitych) butelek i nawalony Święty Mikołaj wpadający przez komin i roznoszący "dobrze wyważony" prezent. Serio (tutaj pada nazwa browaru - przyp. red.)? Tak chcecie się pozycjonować i taki mieć wizerunek?! Naprawdę to jest wasza magia świąt? - grzmiała na Instagramie Beata.
Następnie przypomniała, jak duży problem stanowi w Polsce alkohol:
W kraju, gdzie: rocznie spożywa się 11-12 litrów czystego alkoholu na osobę, około 900 tysięcy ludzi jest uzależnionych, a 2-2.5 miliona pije w sposób ryzykowny, ponad 60% sprawców przemocy domowej było pod wpływem alkoholu w momencie interwencji policji.
Dziennikarka nie mogła uwierzyć, że ktoś zdecydował się wykorzystać wizerunek świętego Mikołaja do reklamowana piwa.
Kto to wymyślił? Kto zaakceptował? Kto wypuścił w świat ten "rodzinny świąteczny" spot?! Naprawdę spojrzycie w oczy dzieciom chowającym się po kątach w przemocowo-alkoholowych domach? Dla nich święta to trauma, bo nie ma szkoły, a tam przynajmniej są bezpieczne. To im chcecie pokazać, że picie jest cool, bo skoro robi to Święty Mikołaj i - żeby się bardziej nawalić - kradnie nawet prezenty, to przecież musi być cool! - czytamy.
No więc nie jest ani cool, ani nawet 6/7. Za to jest obrzydliwe, bezmyślne i szkodliwe społecznie - podkreśliła dodając, że gdyby istniały Złote Maliny w świecie reklam, wyżej wspomniany spot z pewnością by wygrał.
Beata Sadowska stanowczo o Tomaszu Karolaku
Na koniec wypowiedziała się o samym Tomku. Wspomniała o nim krótko, ale dosadnie.
Nie, nie będę komentowała udziału Tomka Karolaka w tym "dziele", bo co tu komentować. Koń jaki jest, każdy widzi.
Myślicie, że aktor zareaguje?
Przypominamy: Tomasz Karolak dostanie PÓŁ MILIONA za kolejną reklamę? Wygryzł... Mariolkę z kabaretu