Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kokosimo
|

Ciężarna Katarzyna Sokołowska zadaje szyku u boku partnera-milionera na pokazie polskiej marki (ZDJĘCIA)

329
Podziel się:

Katarzyna Sokołowska idzie jak burza. Mimo błogosławionego stanu realizuje kolejne projekty zawodowe. W niedzielę 49-letnia projektantka pokazów uświetniła swoją obecnością pokaz mody w Karkonoszach, którego była częścią. Pod zdjęciami z eventu dostała sporo komplementów. "Wow, ale laska!" - padł komentarz.

Ciężarna Katarzyna Sokołowska zadaje szyku u boku partnera-milionera na pokazie polskiej marki (ZDJĘCIA)
Katarzyna Sokołowska w eleganckiej stylizacji na pokazie MMC (AKPA)

Katarzyna Sokołowska może w ostatnim czasie liczyć na znaczny wzrost zainteresowania mediów, a wszystko za sprawą jej błogosławionego stanu. Słynnej reżyserce pokazów będzie dane po raz pierwszy zgłębić uroki macierzyństwa w wieku 49 lat. Nawet ciąża nie powstrzymuje przedsiębiorczej bizneswoman przed funkcjonowaniem na pełnych obrotach. Jurorka "Top Model" od kilku tygodni pochłonięta jest bowiem pracą przy kolejnej, 11. edycji popularnego show, nie pozwalając sobie nawet na chwilę wytchnienia.

Sokołowska nie unika mediów i chętnie udziela wyczerpujących odpowiedzi na trudne pytania związane z przyszłą rolą, w którą niebawem przyjdzie jej się wcielić. 49-latka z optymizmem patrzy w przyszłość, chwaląc się przy okazji doskonałym samopoczuciem i wynikami badań.

Zobacz także: Sokołowska gratuluje Krupie zajścia w ciążę. "Muszę do niej zadzwonić"

Grafik Kasi wypełniony jest po same brzegi. W niedzielę celebrytka wystąpiła w sesji zdjęciowej, której kulisy pokazała na InstaStories, żeby później wybrać się do położonego w Karkonoszach hotelu Lake Hill na pokaz duetu MMC. Sokołowskej towarzyszył jej partner i ojciec nienarodzonego jeszcze dziecka, Artur Kozieja, który jest zresztą inwestorem luksusowego kurortu.

Po prezentacji kolekcji, do której Katarzyna stworzyła choreografię, gwiazda zapozowała do kilku zdjęć, prezentując elegancką stylizację: jedwabną koszulę czarne spodnie oraz oversizową, zieloną marynarkę. Pod postem 49-latka mogła liczyć na morze komplementów od oczarowanych fanów.

Kasiu, błyszczysz; Pięknie i Promiennie Pani wygląda; Wow, ale laska! - chwalili jurorkę "Top Model" użytkownicy Instagrama.

Faktycznie zachwyca?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(329)
Kika
miesiąc temu
Na pokaz mody brzucha zakładać nie trzeba?
Yhyh
miesiąc temu
Nie widzę ciąży nigdzie
Bibi
miesiąc temu
Ona jak ona ale on to już naprawdę dziadek
Mila
miesiąc temu
Zapomniała założyć ciążowy brzuch...
No ja :)
miesiąc temu
Obejrzałam fotki, wracam do pracy. Mi) ego dnia wszystkim 😉
Najnowsze komentarze (329)
Meloman
miesiąc temu
ona zawsze miała w tych piosenkach za dużo słów. Agnieszka tu już nie mieszka i te wszystkie zwrotki... jakieś pokomplikowane losy...
ata
miesiąc temu
niezmiernie zadbana i stylowa kobieta, z twarzy bardzo brzydka. ale to tylko pokazuje ze przy odpowiednich srodkach i braku przesady kazda z nas moze wygladac super!
Funia
miesiąc temu
Zdjęcia bardzo niekorzystne.
Ajsza
miesiąc temu
Zawsze z klasa szykowna do bolu. Przepiwkna kobieta-styl i klasa..a teraz promienieje..p.Kasiu spokoju zycze
Ella🐉
miesiąc temu
Fajnie wygląda choć te pokrowce to nie bardzo. Jednak twarz promienna i wygląda na szczęśliwą, oby wszystko z maluchem było dobrze:)
Rowerek
miesiąc temu
Sorry ale gdzie ma brzuch. Serio ale ta mistyfikacja się nie spina
nie mogę
miesiąc temu
już na nią patrzeć
Tomek1
miesiąc temu
Kolejna co dała dla kasy. Już nie musi się martwić o emeryturę.
JAGA PIEKNIE ...
miesiąc temu
jAJAGA PIEKNIE PANI WYGLADA
nope
miesiąc temu
Komentarze pod artykułami o Kasi mnie niezwykle bawią. Czy Was kobiety już to słońce całkiem przegrzało? Jestem w 9 miesiącu ciąży i ani zbytnio nie urósł mi biust, ani nie opuchła twarz, jak siedzę, to ludzie nawet nie widzą, że jestem w ciąży - brzuch widać tylko z boku albo w bardzo dopasowanych ubraniach! Dajcie jej żyć i cieszyć się dzieckiem...
Pozdro
miesiąc temu
Żadnych zmian nie widzę, ani na twarzy , ani biust się nie powiększył, ostatnie tygodnie ciąży i ani grama obrzęku. No nie wiem, chyba pudelkowicze mają znów rację. Jej decyzja, nie mnie oceniać
Kalina
miesiąc temu
Ludzie,kobiety,skąd ta nienawiść u was? Przykro jest czytać te komentarze. Nie ma przymusu czytania na temat znanych ludzi. Więcej tolerancji i kultury życzę. A pani Kasi zdrowia i dystansu do tych obrzydliwych wpisów małych tchórzliwych ludzi,co to tylko w necie jadem się pożywiają
Insia
miesiąc temu
Bardzo ładnie wygląda. (:
Jola
miesiąc temu
Pani Kasiu po co te poliki takie napompowane,ja mam 61 lat i nie mam zmarszczek,tylko opadające powieki,i cieszę się jak wyglądam,,a po zatem super, życzę odwagi i oby dziecko było zdrowe i szczęśliwe!!!ja mam syna super ,a też piżmo!!!🙂
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie