Miłosz Kulesza to jeden z członków modnej obecnie grupy DRE$$CODE działającej głównie na YouTube. Influencer znalazł się właśnie w centrum uwagi po kontrowersyjnej reklamie swojej marki odzieżowej Blaire.
Influencer podpalił auto. Fala oburzenia w sieci
Kulesza pokazał na Instagramie kulisy powstawania reklamy, z dumą ogłaszając:
Stara opuszczona kopalnia pod Warszawą i palenie świeżo zakupionej Hondy Civic, co widziała więcej niż ja i przeżyła więcej niż ja i pewnie też miała mniej stłuczek niż ja, oh well. Nazwijmy to recyklingiem.
W reklamie Miłosz podkreślał, że preferuje naturalne lokalizacje zamiast zwykłego studia zdjęciowego. Jednak scena z płonącym autem wzbudziła niemałe kontrowersje wśród internautów. Ci przypomnieli mu bowiem podobne incydenty z udziałem innych influencerów, które kończyły się interwencją prokuratury.
Miłosz nazwał to "recyklingiem", jednak mało ekologiczny pomysł influencera i tak mocno oburzył jego obserwatorów.
"Bro, ta honda to moje marzenie"; "Natura dała takie piękne miejsca, więc spalmy samochód i celowo zatruwajmy środowisko, ciekawa ta natura"; "Pal więcej aut, bo natura wciąż ma za dużo pięknych miejsc do super 'szotów', co za typ"; "Biedny Civic, mógł jeździć kolejne 20 lat"; "Palić auto, ekologia w pełnej krasie" - pisali zawiedzeni jego postawą internauci.
Co ciekawe, wiele tego typu wpisów już zniknęło spod wideo Miłosza. Słabo wyszło?