Maciej Musiał od wielu lat należy do grona najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych aktorów młodego pokolenia w Polsce. Kiedy wystawił na licytację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy usługę sprzątania w rytm piosenki "Explosion" duetu Kalwi & Remi, osiągnął oszałamiający wynik - 136 tys. zł. Kwota przerosła nawet jego oczekiwania.
Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania! Chciałbym podziękować - wasze zaangażowanie kreatywne doprowadziło do takiej kwoty. Dziesiątki reelsów i tiktoków... Wydaje mi się, że widziałem większość, o ile nie wszystkie, za co bardzo dziękuję! - powiedział.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Maciej, poza aktorstwem i produkcją, aktywnie działa także w mediach społecznościowych, gdzie promuje różne produkty - w tym bieliznę, której od pewnego czasu jest "twarzą". W ostatnich godzinach na jego profilu pojawiło się kilkanaście zdjęć z sesji do nowej kampanii.
Przez najbliższe dwa tygodnie znów spoglądam w majtach z witryn (przepraszam). Ale z czystym sumieniem namawiam, bo nie ma lepszej męskiej bielizny - napisał przy kadrach.
Fotografie wywołały zachwyt wśród fanów i fanek Musiała.
Maciej, nie musiałeś. Boże ciało dopiero w czerwcu ma być; Maciej, przestań!; Musiałeś?; Czy ja jestem w niebie?; Naprawdę przesadzasz; Co Ty z nami robisz?!; Grecki bóg, a jednak z Polski; Cytując Reni Jusis: "It’s not enough, I want more!"; Zróbmy ołtarz z Maćkiem na Boże ciało; Gratuluję formy - ciężka praca popłaca; To nie na moje słabe nerwy - czytamy wśród licznych komentarzy.
Dołączycie do tych zachwytów?
TYLKO NA PUDELKU: "Rodzinka.pl" wystartuje z opóźnieniem. Wiemy, ile mogą zarobić Maciej Musiał i Adam Zdrójkowski. Niezła sumka?