Trwa ładowanie...
Przejdź na
Tiga
|

Maciej z "Love Island" refleksyjnie o swoim udziale w programie: "W kilku momentach NABROIŁEM"

110
Podziel się

Maciek z "Love Island" spotkał się z Nathalią z "Hotelu Paradise" i skomentował swój status "czarnego charakteru" trzeciej edycji show.

Maciej z "Love Island" refleksyjnie o swoim udziale w programie: "W kilku momentach NABROIŁEM"
Maciek z "Love Island" ocenia swój udział w programie (Instagram)
bDTJuzCd

Maćkowi z Jarosławia trzeba oddać to, że, tuż za Piotrem-nie-Piotrkiem, był sprawcą największych emocji w dobiegającej powoli końca trzeciej edycji "Love Island". Niestety obaj uczestnicy "wsławili się" toksycznym zachowaniem wobec partnerek. O ile jednak Piotr-nie-Piotrek od początku programu gnębi wiernie "tylko" Stellę, Maciek, przez widzów pieszczotliwie nazywany grabarzem, na "Wyspie Miłości" do łez zdołał doprowadził aż trzy swoje kolejne partnerki.

Budowlaniec w "Love Island" dał się poznać jako osoba o bardzo delikatnym ego, wyczulona mocno na to, jak postrzega go grupa. Zerze zarzucał, że ośmiesza go przed kolegami i koleżankami, żartując z niego, że... lubi spać, po czym w okrutny sposób porzucił ją na przeparowaniu. Laurze wypominał, że nie zabiega o niego wystarczająco, a przecież to dzięki jego łaskawości w ogóle trafiła do willi. Na koniec zarzucił jej nieszczerość i twierdził, że wszyscy domownicy są przeciwko niej. Na pewno do swoich racji udało mu się przekonać Angelę i Walerię.

bDTJuzCf
Zobacz także: Mikołaj Jędruszczak publicznie PRZEPRASZA Sylwię Madeńską za słowa o zdradzie. "PONIOSŁA MNIE FANTAZJA W NERWACH"

Maciek i Laura odpadli z programu kilka dni temu, kiedy "ajlandersi" sami wybierali, kto powinien opuścić willę, bo ma najmniejsze szanse na miłość. Co ciekawe Laura, która swój czas w "Love Island" spędzała głównie na płaczu, program póki co wspomina raczej miło.

bDTJuzCl

Emocje opadły. Cudowny czas, ludzie i przygoda. Na mapie życia zaznaczony kolejny etap - napisała krótko na swoim Instagramie.

Maciek prosto ze słonecznej Marbelli trafił do Rzeszowa, gdzie spotkał się z... uczestniczką trzeciej edycji "Hotelu Paradise". Nathalia Fok zaanonsowała chłopaka jako czarny charakter "Love Island".

Nie mam pojęcia, o co chodzi z tym czarnym charakterem, ale myślę, że to może przez to, że w kilku momentach nabroiłem - podsumował refleksyjnie Maciek.

bDTJuzCm

Nabroił, nabroił... - potwierdziła Nathalia.

Ale chyba jestem grzeczny chłopak, nie? - dopytywał budowlaniec.

Jak odpowiedzielibyście na jego pytanie?

bDTJuzCn
bDTJuzCG
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(110)
😂😂😂
2 tyg. temu
On nie potrafi ust zamknąć? Wszędzie ma otwarte. Wypowiedzi jak nieogarnięty nastolatek. Wzrok tęskniący za rozumem.
Lika
2 tyg. temu
Maciek to jest pan i władca baba nie ma nic do gadania ...a on sam jest tak boski ze az sam z podziwu wyjsc nie moze patrzac na samego siebie.
Xddddddddd
2 tyg. temu
Nutria z niedomkniętą paszczą z wiecznymi roszczeniami wobec kobiet 🤷‍♀️Wizyta u psychologa pilna 👌
bDTJuzCH
ninak
2 tyg. temu
Arsen z Angelą koszmarni. Az mdli od tych pocałunków na pokaz. W ogóle niech ten Love island się skonczy, bo nudy ...
Xyz
2 tyg. temu
On ma za długie zęby, za gruby język, za małe usta, czy zapchane zatoki, że ciągle taki rozdziawiony chodzi? Twarz tęskniąca za rozumem, niestety.
Najnowsze komentarze (110)
mmmmmmmmmm
3 dni temu
Jak weszła Caroline, Maciek powiedział, ,,jak bym z nią był to bym jej pokazał kto tu rządzi,, to już mówi samo za siebie.
Zocha
3 dni temu
Ci ludzie nie dostaną dobrej pracy, dziewczyny w większości są brzydkie coś mają z ustami ? Co to jest
gosia
6 dni temu
z takim charakterem nie powinien zakładać rodziny
smyk
6 dni temu
ale ta Nathalia to jeszcze jest w programie przeciez. Swoja droga NatHalia, jezusie....
brrr
6 dni temu
chłopie ty zamiast włosy pacykować zajmuj się zatokami. sluchać sie nie da jak cos mowisz...
ona
6 dni temu
ulala... nie lubie zle pisac o drugiej osobie. Jednak ten gosciu zrobił okropne wrażenie... typ człowieka z którym ciężko chyba się zaprzyjaźnic- czyje ze on nie wie co to słowo nawet oznacza. Narcyzm to choroba
Mag
1 tyg. temu
strasznie nudny facet
O rety
1 tyg. temu
KTO GO W OGÓLE GO WYCHOWAŁ, LITOŚCI.... GDZIE POPEŁNIA SIĘ BŁĄD ŻE WYCHODZI Z MAŁEGO CHŁOPCA TAKIE COŚ ?????
bDTJuzCz
Zasadne pytan...
1 tyg. temu
Czy Polsat nie powinien obowiązkowo diagnozować psychiatrycznie uczestników takich programów ? Przecież taki gościu nie powinien się tam w ogóle dostać.
Milena
1 tyg. temu
Po tym programie już nie znajdzie sobie dziewczyny na szczęście. Polecam wizytę w gabinecie lekarskim ze wskazaniem do pogłębionej diagnostyki i leczenia. Może coś to pomoże.
Janek45
1 tyg. temu
A Maciuś juz zaliczył psychiatre ? Czy jeszcze nie zdażył ??? Za wysokie mniemanie ma o sobie. Żadna z niego gwiazda 😄😄😄😄
Widz
1 tyg. temu
Racja ta edycja to jakaś porażka. Zbliżał się finał to wszyscy się migdala, aż mdli. Nie da się tego ogladac. Wyjdą z programu ich miłość szybko się skonczy. 🤣🤣🤣
Kalifornia
1 tyg. temu
Tak tą paszcze rozdziawia, że pewnie za lodzikiem tęskni.
Donna
2 tyg. temu
Ja się nie dziwię, że od tylu lat jest sam. Przewrażliwiony na swoim punkcie dyktator, o przerośniętym ego. Czepiał się tych dziewczyn o byle co, sam nie miał nic do zaproponowania. Z zażenowaniem Go oglądałam. Macie rację, strasznie toksyczny i dołujący dziewczyny.
...
Następna strona
bDTJuzDb