Trwa ładowanie...
Przejdź na
Baby
|

Majewski żartuje z "TYCH DNI" Deynn: "Najlepiej uciekać, a dziś nie mogę"

64
Podziel się

"To będzie pierwszy prawdziwy test tej kwarantanny..." - wyznał influencer. Boki zrywać?

Majewski żartuje z "TYCH DNI" Deynn: "Najlepiej uciekać, a dziś nie mogę"
Deynn i Majewski (Instagram, Instagram)
bDUcPxQl

Co by nie mówić o Deynn i Majewskim, to jednak trzeba im przyznać, że pomimo wielu wizerunkowych wpadek wciąż mogą pochwalić się zacną liczbą fanów. Takich prawdziwych, a nie tych, jak bywa to często w przypadku polskich celebrytów, kupionych...

Instagramerzy jakiś czas temu założyli też fundację i zbierają pieniądze na różne szczytne cele. Już naprawdę mało by brakowało, a nie mielibyśmy się do czego "przyczepić".

bDUcPxQn

Na szczęście z odsieczą przyszedł Majewski, który postanowił poinformować prawie 800 tysięcy obserwujących go osób, że jego dziewczyna niebawem będzie miała okres. Influencer wyraził obawy, że nie będzie mógł wytrzymać z Maritką w domu, a ze względu na kwarantannę nie ma zbyt wielkiego pola manewru.

Nadchodzą te dni, w które najlepiej uciekać, a dziś nie mogę i nie będę mógł tego zrobić... To będzie pierwszy prawdziwy test tej kwarantanny... - napisał i zamieścił zdjęcie, na którym chce pocałować ukochaną w policzek.

Na szczęście rezolutny chłopak dodał w swoim wpisie hasztag #żart. Uff! Teraz Deynn na pewno nie będzie zła.

bDUcPxQt

A Wy jak dogadujecie się ze swoimi drugimi połówkami w czasie kwarantanny?

bDUcPxQu
bDUcPxQO
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(64)
Ola
rok temu
Oni to tacy jakby niedomyci
Gdd
rok temu
Ciezko uwierzyć, ze ta Deynn ma okres, wyglada jak facet.. raczej to on ma "te dni " bo jest batdziej kobiecy niż ona
Pennywise
rok temu
Takie internetowe klauny
bDUcPxQP
Tytty
rok temu
Uroda Deynn robi się niepokojącą.. Może to kwestia gospodarki hormonalnej, w takiej sytuacji wspołczuję. Jeśli to efekt zabiegów medycyny estetycznej, to lepiej zmienić specjalistę, albo na jakiś czas zrezygnować, bo efekt jest nieciekawy..
zzzzz
rok temu
Kim są ci ludzie??? Dlaczego się o nich pisze???? Dla mnie zwykła patologia.
Najnowsze komentarze (64)
Febilowaty
rok temu
Debile kolejni
Molo
rok temu
Powinna dokonać przeszczepu organów męskich na czoło. Mając górną wargę na wysokości oczu ,może mieć seks bez partnera.
Normalny
rok temu
Nowy standard: pokolorowane pustaki
Pusto
rok temu
Nie wiem kto to są ale jak nie wiedzą co robić ze swoim życiem w czasie kwarantanny to niech się dalej bazgrają flamastrami bo już widzę że zaczęli.
Kogut
rok temu
Maju, okres nie przeszkadza, możesz pukać dalej
włoczykij
rok temu
Rozmawiajcie z domownikami,teraz wiecej czasu spedzamy razem.czy partner czy rodzice czy dziadkowie czy dzieci ciotki ,wspollokator,rodzenstwo mąz,..psiak ,kot..... :P :D.. ktokolwiek.. ...kazdy jest nerwowy ale czasem warto sie ugryzc w jezyk. mi np.glupio bo ostatnio wybucham-stres, nie wiem co z praca,aktualnie mi zamkneli salon, nie zarabiam mialam wyjechac do pracy za granice a wszystko sie skomplikowalo i odczuwam lek frustracje i niepewnosc.jak wiekszosc z nas zreszta.-,a tak naprawde mam super rodzicow i powinnam sie powstrzymac. nikt nie jest idealny,oni tez bywaja irytujacy ,jak kazdy :) ale korzystajcie z tej mozliwosci spedzania razem czasu i zamiast sobie dogryzac gdy kazdy jest rozdrazniony bo nie wiemy co bedzie badzcie mili. .Niejedna Wloska rodzina gdyby tylko mogla cofnac czas to spedzilaby wiecej czasu z bliskimi i byla dla nich dobra, niektorzy nawet nie mogli sie pozegnac :( myslmy o tym i docenmy co mamy.serio lepiej byc serdecznym. nerwy tylko spoteguja stres,a harmonia mila rozmowa da nam spokoj wewnetrzny i poczucie bezpieczenstwa. zadbajmy o relacje, przeciez kochamy naszych bliskich sa dla nas wazni.... <3
lol
rok temu
...tak jak ich nie znosilam tak ostatnio trafilam na vloga i bylam pozytywnie zaskoczona. albo wynajeli sobie jakiegos dobregoPRowca od wizerunku ktory nauczyl ich co maja mowic,albo troche zeszli na ziemie,juz tak nie kozacza, maja pewnego rodzaju pokore ktora jest zdrowa w codziennym zyciu, bo nikt nie jest pepkiem swiata! tak wiec jak dla mnie w sumie o dziwo na plus, ale biore pod uwage ze to nie koniecznie musi byc takie 100% szczere :) czas pokaze, a kazdy zasluguje na druga szanse. wygladu nie komentuje bo to kwestia gustu.
Ilil
rok temu
Pustaki na pokaz
bDUcPxQH
Pudel
rok temu
Dziewczyna? Ona jest jego żoną. Uwielbiałam tu wchodzić ale teraz te wasze artykuły wydają się być pisane przez dzieciarnię z gimnazjum. Sorry! Stop hejtowi? Chyba tą akcje stworzyliście żeby nikt nie hejtował was- pudelka. Ogromnie słabe. Radziłabym się zastanowić nas treścią i merytoryką.
Antmen
rok temu
Ameba party
Gghhhh
rok temu
No cóż...z taką laska wytrzymać,to prawdziwe wyzwanie. Ależ on musi ją kochać
Ana
rok temu
Lubię ich . Też mam razy w okresie
Kasia
rok temu
Ona to taka nieco ładniejsza Linkiewicz
psycholożka
rok temu
Tak wytatuowani ZAWSZE zawsze problem z głową, i niską opinią o własnej osobie, więc szukają złudnych "upiększeń"
...
Następna strona
bDUcPxRj