Trwa ładowanie...
Przejdź na

Pietrasińska: "PADŁAM OFIARĄ stron o sponsoringu. Walczę z tym od 4 lat!"

263
Podziel się:

"Zdjęcia pobierane są z Internetu. Moich zdjęć w sieci jest milion. Byłam na takiej stronie w USA" - żali się.

bECwkBFh

Monika Pietrasińska zdobyła popularność dzięki występowi w serialu Miłość na bogato i pozowaniu bez majtek na imprezie. Od jakiegoś czasu jednak stara się zmienić wizerunek. Na początek zrezygnowała z rozbieranych sesji. Wciąż jednak pracuje jako modelka. Jej zdjęcia znaleziono niedawno na stronach oferujących "luksusowe" dziewczyny do "sponsoringu". Pietrasińska tłumaczy, że użyto ich bez jej zgody i że nie jest w stanie rozwiązać tego problemu.

Padłam ofiarą linków do stron o sponsoringu. Dzwonię pod numer podany na stronie, przedstawia się kobieta i jest ściana. Walczę z tym od czterech lat. Zdjęcia pobierane są z Internetu. Moich zdjęć w sieci jest milion. Byłam na takiej stronie w USA. Przyjaciel mojego byłego męża zadzwonił pod podany telefon. Postraszył dziewczyną FBI. Tego samego dnia ogłoszenie zniknęło.

bECwkBFj
bECwkBFK
KOMENTARZE
(263)
gość
6 lat temu
Monia i tak każdy wie w jaki sposób zarabiasz.
gość
6 lat temu
ja to olewam, od roku zarabiam 9 tys miesieczniel siedzac w domuf, sporo osob tak zarabia, chociazby tutaj: WIRESCASH.PLmoge pracowac kiedy chce daruje
gość
6 lat temu
aleś wymyśliła
bECwkBFL
gość
6 lat temu
ona ma schizofernie??
gość
6 lat temu
Grunt to udawać kogoś innego a na wyjazdach za grubą kasę wcinać kał arabski
Najnowsze komentarze (263)
gość
4 lata temu
Przyjaźnie się z kilkoma fotografami i znam kilka modelek. Uczciwie zarabiające modelki nie zarabiają dużo. Jest masa młodych dziewczyn i nie ma takiego zapotrzebowania na sesje zdjęciowe. To nie jest życie w luksusie. Dziewczyny wydają na siebie dużo kasy, zabiegi, dieta, kosmetyki etc. To nie wystarcza na życie w luksusie. nawet sesja w playboyu dla bardziej znanych modelek (te z okładki) to od 8 do 40 tysięcy złotych - górny próg raczej dla najbardziej znanych aktorek. To nie wystarczy na kupno mieszkania i oszczędności na wiele lat po tym jak uroda mija. Większość pań w tym biznesie i tak przywykła do tego że pokazuje piersi za pieniądze i sex za pieniądze nie jest dużym krokiem
gość
4 lata temu
Ale ma bogate słownictwo 🤣😂. Tragedia!
oficer prowad...
4 lata temu
przyjaciel bylego meza zadzwonil i postarszyl FBI...dobre
gość
6 lat temu
ale głupol
Igi
6 lat temu
"Zazwyczaj nie nazywam sie takim imieniem jak tam" buehehehe :D
gość
6 lat temu
każdy robi na co ma ochotę i nic nikomu do tego jest celebrytka ma swoje pięć minut i wielkie robicie mi halo to jest życie pani Moniki które ma prawo przeżyć jak chce popatrzmy na siebie wszyscy popełniamy błędy gorąco pozdrawiam
gość
6 lat temu
Monika ty idz z tym do prokuratora niech zrobią z tym porządek i namierzą te wszystkie s**i i tych pedałów co cie tak opluwają a nie tłtmczysz się w tym szmatławcu jakim jest ten Pudelek.KOMU I PO CO TO MA SŁUŻYĆ? Służę ci pomocą prawną. komentarz
gość
6 lat temu
Napisz komentarz
bECwkBFD
gość
6 lat temu
Właśnie ,twoje auto kosztowało cie dwa kloce w Dubaju :)
gość
6 lat temu
Nie kłam ,rypiesz się za kase.
gość
6 lat temu
Ciekawe Monika ile na Ciebie zrobili kup hahaha
gość
6 lat temu
Pietrasińska wracaj do dubaju na klocka :))
gość
6 lat temu
Kłamstwo powtarzane przez tą ku*rwę od czterech lat stało się dla niej " prawdą " .Teraz wypiera z pamięci rzeczywistość kiedy na nią jeszcze niedawno srali i szczali . To schizofreniczka .
gość
6 lat temu
monika ach monika kto ciebie teraz bzyka
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bECwkBGw
bECwkBGx
bECwkBGy
bECwkBGz
bECwkBGA
bECwkBGf