Trwa ładowanie...
Przejdź na
Droppa
|

Ukochana Marcina Gortata eksponuje ZABÓJCZY KALORYFER! Można pozazdrościć formy? (FOTO)

216
Podziel się:

Żaneta Stanisławska, obecna miłość koszykarza Marcina Gortata, od zawsze mogła cieszyć się zgrabną sylwetką. Nikt nie spodziewał się jednak, że aspirująca do miana celebrytki "trenerka biznesu" może się pochwalić aż takim sześciopakiem! Jest na co popatrzeć?

Ukochana Marcina Gortata eksponuje ZABÓJCZY KALORYFER! Można pozazdrościć formy? (FOTO)
Marcin Gortat i Żaneta Stanisławska (fot. AKPA)
bEUeUBud

Żaneta Stanisławska zadebiutowała na salonach w roli partnerki Marcina Gortata w 2019 roku i od tamtej pory zacięcie broni swej pozycji. Para kupiła już nawet wspólny dom, a koszykarz kilkakrotnie mówił o ukochanej, jako o swojej "narzeczonej". Dotychczas nowa miłość sportowca dała nam się poznać przede wszystkim jako "trenerka biznesu i ekspertka beauty", jednak teraz okazuje się, że do tej formułki mogłaby równie dobrze dodać tytuł "zapalonej fitnessiary".

W ostatni wtorek Żaneta Stanisławska postanowiła udowodnić publice, że dorównuje Marcinowi Gortatowi nie tylko pod względem smykałki do biznesu, ale również tężyzny fizycznej. Na Instagramie pani doktor możemy podziwiać bowiem ciało, nad którym, sądząc po prezentacji, ciężko pracowała przez długie godziny spędzone na prywatnej siłowni.

bEUeUBuf
Zobacz także: Polska noc w NBA - Marcin Gortat opowiada o kulisach. "Siedziałem na ławce i byłem wkurzony"

Kusy top i króciutkie spodenki skutecznie eksponują brzuch Stanisławskiej, który na zdjęciu odgrywa rolę kluczową. Takiego sześciopaku Żanetce mógłby pewnie pozazdrościć niejeden miłośnik kulturystyki. Nie sposób dostrzec tu dostrzec ani jednej fałdki albo choćby śladu cellulitu.

bEUeUBul

Cóż, nie pozostaje nam nic innego, jak tylko pogratulować samozaparcia. A co Wy sądzicie o brzuchu potencjalnej pani Gortat? Robi wrażenie?

Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!

bEUeUBum
bEUeUBun
bEUeUBuG
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(216)
Mon
8 miesięcy temu
Ile ta pani ma realnie lat? pytam, bo jak na kogos kto kreuje sie na experta od med.estetycznej, to wyglada BARDZO staro :-/ Kiepska reklama.
Hopsak
8 miesięcy temu
Niestety ta Pani po tych wszystkich przeróbkach wygląda jak 50 latka i matka Gortata. Why? Kobiety robią z siebie klony
Krysia
8 miesięcy temu
Ile ona ma lat ? Serio pytam ,bo wygląda na zadbana babkę pod 50tke.A pewnie ma mniej...
bEUeUBuH
ja ze szkole...
8 miesięcy temu
Zarozumiala biznesmenka .Na szkoleniu z makijazu perma. za kilka tysiecy zlotych u tej pani otrzymalysmy UWAGA! gumolit,resztki wykladziny zamiast sztucznych skorek do treningu (trzeba zaoszczedzic , skorki byly dostepne w sprzedazy w sklepie stacjonarnym ktory znajdowal sie na tym samym pietrze na ktorym odbywalo sie szkolenie z permanentnego) .Pieniadze wyrzucone w bloto. Tej pani zalezy na rozpoznawalnosci ,na pieniadzach,karierze.Gortat jej juz w tym pomogl ale jej za malo...Mam nadzieje ze ten facet otworzy oczy
Agnes
8 miesięcy temu
Znalazłby sobie w końcu normalną dziewczynę
Najnowsze komentarze (216)
Onaion
7 miesięcy temu
To jak wyglada was powinno nie obchodzić , widać że ona się dobrze czuje w swoim ciele. Żal mi was hipokryci.
gość
8 miesięcy temu
to niech ktoś nie robi z siebie miss jak nią nie jest, a wręcz odwrotnie.....baba ze wsi ( naturalna i bez upiększeń jest piękniejsza)....i tyle na ten temat....tu nie ma hejtu....to prawda....
...........
8 miesięcy temu
Wrogowie są cena sukcesu ❤️
XXXXXX
8 miesięcy temu
Zawistni - marnujcie czas o sukcesy pani Żanety.
Pat
8 miesięcy temu
Ludzie skąd w was tyle nienawiści i jadu ? Jak można tak kogoś obrażać i tak kimś gardzić ??? Hejtujecie bo jesteście zazdrośni i nie zadowoleni swoim życiem. Jak może czuć się córka pani Żanety czytając takie komentarze na temat jej mamy? Starsza osoba sobie poradzi z hejtem ale dziecko już nie !!!! Wstydźcie się ! *komentarze powinny być tutaj zblokowane !
Widz
8 miesięcy temu
Pasują do siebie jak pięść do NOSA
aaaa
8 miesięcy temu
Spoko, brzuchol spadnie jak zajdzie w ciążę a Gordat chce powiększać rodzinkę :D
Polak
8 miesięcy temu
Ten co podziwia i się podnieca nad kaloryferem proponuję kupić żeliwny fajnie wygląda.
bEUeUBuz
placticisfata...
8 miesięcy temu
Coż, jest krypto reklamą swojej branży....
Ewa
8 miesięcy temu
Ten pan jest zbyt poukladany, żeby gustowac w takich poprawianych paniach.
Olka
8 miesięcy temu
Ja zazdroszczę :)
Nie nie
8 miesięcy temu
Jak u faceta
Katka
8 miesięcy temu
Ale tutaj zazdrosnych osób. Zawsze boli gdy ktoś ma lepiej. Ja im kibicuję
fani
8 miesięcy temu
Nie dla Gortata ta dziewczyna. To już jest mamuśka.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEUeUBvs
bEUeUBvt
bEUeUBvu
bEUeUBvv
bEUeUBvw
bEUeUBvb