Trwa ładowanie...
Przejdź na

Nowa, "WOSKOWA" TWARZ Natalii Lesz próbuje się uśmiechać do selfie (FOTO)

185
Podziel się:

Była piosenkarka i podopieczna Dariusza K. kilka lat temu zniknęła z show biznesu. Bardzo się zmieniła?

Nowa, "WOSKOWA" TWARZ Natalii Lesz próbuje się uśmiechać do selfie (FOTO)

Natalia Lesz zadebiutowała na rynku muzycznym mając 27 lat i w przyspieszonym tempie próbowała zrobić karierę. Nie było to zresztą dość trudne, bo jako córka milionera, Aleksandra Lesza, człowieka z listy najbogatszych Polaków, którego fortunę szacowano na ponad 100 milionów złotych, miała budżet o jakim zwykli debiutanci nie mogą nawet pomarzyć. Natalii najwyraźniej brakowało jednak talentu, charyzmy oraz - jak wielu twierdziło - urody, aby zrobić zawrotną karierę. Próbowała więc wszelkich sposobów, żeby wybić się do pierwszej ligi gwiazd. W tym celu spotykała się nawet z Mariuszem Maxem Kolonko i Kubą Wojewódzkim oraz zatrudniła na stanowisku menedżera... Dariusza K., który niedługo potem pod wpływem kokainy zabił kobietę na pasach, za co teraz odsiaduje wyrok. Niedawno sąd uznał, że musi wrócić do więzienia na kolejnych kilka lat.

Tymczasem Lesz została bez agenta, a jej kariera zaczęła przygasać. Na szczęście piosenkarce udało się znaleźć faceta i zajść w ciążę, dzięki czemu mogła zrezygnować ze śpiewania i zająć się rodziną. Partner Lesz, znany chirurg Adam Maciejewski odciągnął ją od show biznesu i od kilku lat Lesz praktycznie już nie pojawia się na salonach. Młodsi czytelnicy Pudelka mogą nawet nie pamiętać, że Polska miała kiedyś taką "gwiazdę".

Aktualnie 36-latka skupia się na wychowywaniu córki oraz prowadzi profil na Instagramie, gdzie od czasu do czasu wrzuca selfie i fotografie z podróży.

Najnowsze zdjęcie obiegło już Internet, bo Natalia mało przypomina na nim dawną siebie.

Była piosenkarka zaprezentowała nieco rozjaśnione włosy i nową, niemal nieruchomą twarz, która nie zdradzała wprawdzie żadnych emocji, ale zgadujemy, że Natalia próbowała się uśmiechać.

Ładnie wygląda?

**Natalia Lesz śpiewa "Dzień Dobry TVN"!

**

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(185)
gość
5 lata temu
kurde lepiej teraz wygląda niż na tych starych zdjęciach gdzie przypominała babę jagę z bajki Śpiąca królewna
Gość
5 lata temu
Brooks to jedno . Ale każdy ma w smartphone poprawianie wyglądu i te zdjęcia same z siebie są woskowe hahaha
gość
5 lata temu
Byla bardzo brzydka dziewczyna, typ troche czarownicy, a teraz wyglada jak Edyta Gorniak 😂
gość
5 lata temu
KTO TO JEST? PYTAM POWAŻNIE!
gość
5 lata temu
Ale za to usta jej zmalały ;)
Najnowsze komentarze (185)
Marcin
4 lata temu
Partner przeszczepil jej twarz i to cała tajemnica
gość
5 lata temu
podobna do christiny appelagte czy jak to się pisze
gość
5 lata temu
dziewczyno co Ty sobie zrobiłaś? ja też lubię o siebie dbać i lubię zadbane kobiety (patrz: Stenka, Kożuchowska, Wolszczak - są starsze od Ciebie a wyglądają o niebie lepiej)
gość
5 lata temu
no lepiej wygląda bez dwóch zdań. Przynajmniej usta ma normalne i za to od razu daję jej plus, bez względu na to czy mi sie podoba, czy nie i czy ją lubię, czy nie
gość
5 lata temu
o rany! po prostu zdjęcie jest z filtrem i stąd en efekt wygładzenia. Akurat autor artykułu wie, ze próbowała się usmiechnąc. A niby dlaczego do zdjęc trzeba się uśmiechac?! Nieruchoma twarz! Trudno, zeby na zdjęciu twarz się ruszała!
Lili
5 lata temu
Jaki złośliwy artykuł. Czy ona coś autorowi zrobiła ?!?!?!?!?!?!?
Gość
5 lata temu
haha jak ma mezulka chirurga to sie nie dziwmy sie ze przerobila xD
Gość
5 lata temu
Twarz straszna to prawda
gość
5 lata temu
Na koksie latala to zajechana byla
Gośćxhdhhd
5 lata temu
Brzydka, jak zawsze.
gość
5 lata temu
w ogole niepodobna ....
Gość
5 lata temu
E tam filtr, e tam botoks. Nos ma nowy :D
gosc
5 lata temu
Bardzo ladnie wyglada !!! moze jeszcze wroci do spiewania ?
ja
5 lata temu
A to nie Magda Femme jest na zdjeciu?
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie